![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik denk dat ik maar eens ga experimenteren met mijn negeerlijst.....als je begrijpt wat ik bedoel. Laatst gewijzigd door parcifal : 11 augustus 2004 om 11:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Leg eens uit waarom ik dommer ben als dat je dacht. Zullen we een iq testje doen? En leg me ook eens uit waarom je iemand zou negeren die dom is in jou ogen? Maar goed dat jij geen belangrijke functie hebt in de politiek want alle mensen met een laag iq zouden dus genegeerd worden. Leuk om te weten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Jij gebruikt niet jouw familienaam om zover te geraken, noch jouw familiekapitaal noch de invloedrijke vriendjes van papa Bush. Als je die functie wil bekleden moet je minstens openbare speeches KUNNEN doen. punt.
[size=1] ![]() [/size] Laatst gewijzigd door oriana : 11 augustus 2004 om 15:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
een humoristische noot, helemaal niet representatief voor zijn mening? EEN JOKE ! ! ! ! en een grap moet je nooit serieus nemen, dan mis je de clou!
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wie zou nu denken dat die dat serieus oppakt. ![]() Gaat daarmee naar de oorlog, zou mijn vader zeggen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Hij kan openbare speeches geven, maar iedereen is menselijk en maakt soms fouten en dus ook Bush met zijn versprekingen. Onaanvaardbaar? Ik vrees dat we dan niet veel volk meer op tv te zien zullen krijgen, toch niet live allesinds. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Parcifal geeft een mopje mee, een grapje, jij neemt dat serieus en stelt daar een vraag over. Hij en ik zeggen je dat het een grap is en dus NIET serieus te nemen. Met andere woorden, laat vallen, het was een grap..... Dus dat is het enige antwoord mogelijk. Verder KAN je daar niet serieus op reageren. Tenzij met een nieuwe grap ![]() Maar wees gerust, geen van ons beiden zal zo gemeen doen, 't is al moeilijk genoeg voor je heb ik de indruk ![]()
![]() |