![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Ik kan het enkel eens zijn met wat in die video wordt gezegd. Ook wij hier in Belgie hebben hetzelfde probleem: onze scholen zitten vol gekleurd gespuis, waardoor we onze eigen kinderen niet meer naar school kunnen laten gaan waar we willen (sommige ouders moeten hun kroost inschrijven in een school kilometers verderop, aangezien de meeste scholen voorrang geven aan 'kinderen met minder slaagkansen'...waarom die dan ook onderwijzen? De helft veegt er toch zijn voeten aan om Nederlands te leren). Mijn moeder gaat zo af en toe eens lesgeven in Borgerhout, en wat blijkt? Ik heb persoonlijk gezien hoe er maar drie kinderen van de twintig een niet-allochtoonse naam hadden. DRIE van de TWINTIG. Is dat nog normaal te noemen??? Alsook onze sociale zekerheid slorpt geld op gelijk nimmer te voren, en staat eveneens onder grote druk, gezien geeneen van die moslima moeders er ook maar aan denkt een poot uit te steken. De meesten kunnen zelfs geen wagen besturen. En meestal zie ik ze op de tram tesamen met wel drie of vier kinderen...geen wonder dat ons land overspoeld wordt. Er moet dringend iets gebeuren!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vrees ook dat het te laat is.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik toch zeker.....want ik heb het uit goede bron :
Vanmorgen bijna ingereden op kinderen die zonder kijken de straat overliepen...gelukkig toch op tijd kunnen remmen. Toen ik de moeder die aan de overkant stond (en dus die kleine gasten alleen over de straat laat lopen) vroeg om in 't vervolg misschien toch haar kinderen bij zich te houden, aan de kant van een drukke weg, werd ik uitgescholden voor racist.... (moet ik er aan toevoegen welke 'kleur' ze hadden ?). Wat een normale vraag/opmerking is bij de 'niet-gekleurde' Belg wordt blijkbaar automitisch een racistische vraag/opmerking als het gericht is aan een 'gekleurde' al of niet Belg.... ![]()
Proud to be a koljo, sorry, klojo. Baai de wei : Het enige alternatief voor het beleid in belgië... Steun de P.O.K.. http://forum.politics.be/showthread....=1#post7447175 Laatst gewijzigd door Klojo eerste klas : 21 september 2013 om 17:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Back to serious: Je beseft toch wel dat jouw moeder dankzij hen op de payroll van die school staat - of je dat nu leuk of niet vindt.. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
We zouden zelfs extra aandacht aan die drie kunnen schenken. Dat zou dus VEEL beter zijn. Laatst gewijzigd door meneer : 22 september 2013 om 00:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als als als, dat is het nu niet hé. Je beseft toch wel dat die 17 'vreemde' kinderen met vreemde namen er niet voor gekozen hebben om als 'ongewensten' door het leven te gaan. Dat die moeder als ze dezelfde instelling heeft als haar dochter naar een 'blankere' school trekt en daar postuleert... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die ouders van die kinderen dat vandaag hier geboren worden zijn verantwoordelijk als hun kinderen hier ongewenst zijn. NIET de autochtonen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Links in een notendop: alle tegenstanders benoemen als iets laags maar zelf niet in staat zijn om ook maar enig antwoord te bieden op welk maatschappelijk probleem dan ook... ![]() ![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En van waar komt het geld om die leerkrachten te betalen die voor aap staan voor sommige bendes schorremorrie, want in sommige klassen zijn ze echt geen andere naam waard ? Voor 95% door de werkende autochtonen? We kunnen die leerkrachten beter betalen om in kleinere klassen met onze eigen jeugd beter werk te laten leveren en die hele vreemde reutemeteut te sturen naar waar ze thuishoren! Grotendeels toch verloren moeite en een kostprijs die een nationaal geheim moet blijven! En een hoop verwensingen en ondankbaarheid vanwege het vreemde zootje dat onze maatschappij naar de bliksem aan het helpen is... Ze waren zo goed bezig hun eigen maatschappij in de middeleeuwse barbarij te behouden, we hebben hen niet gevraagd hier hetzelfde te komen doen. Laatst gewijzigd door andev : 22 september 2013 om 17:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Misschien moeten we doen zoals Nederland deed rond de vorige eeuwwisseling (1900): een actief emigratiebeleid voeren, vooral gericht op dubbelpaspoortigen. Toen stuurden ze Nederlanders naar de VS, Canada, Australië met het argument dat Nederland vol zat.
Nu zouden we mensen kunnen aanmoedigen om in Turkije en Marokko enz hun heil te gaan zoeken. Er zijn immers reeds redelijk wat (Duitse) Turken die terugkeren, want Turkije doet het economisch goed tegenwoordig. Als we dit nog wat aanmoedigen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Weet je dat jij met je racistische excuses en prietpraat niks te koeken hebt want als het erop aankomt dan is het idd wel degelijk die juf die daar les mag geven door die kinderen, of ze nu wit, zwart, blauw, groen of paars zijn. Het staat je natuurlijk vrij van jouw kinderen naar een andere school te sturen hé ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of het kan je geen bal schelen dat ze zich als schorremorrie gedragen...en voor een zeer groot deel zonder diploma de straten onveilig gaan maken. Dat komt omdat ze "racistisch" worden bejegend, omdat ze hun diploma niet naar hun kop krijgen gegooid zoals ze "Belg" zijn geworden? Laatst gewijzigd door andev : 23 september 2013 om 17:59. |
|
![]() |
![]() |