![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
Minister-President
|
Ik had anders graag wel een peiling gezien zonder de Brusselaars erbij om te zien wat voor een verschil dat zou geven. Voorts vermoed ik dat de cijfers de komende weken erg zullen veranderen wanneer de teksten effectief geanalsyeerd worden (voor zover dat zal gebeuren in elk geval) in plaats van de huidige opiniestukken zonder enig citaat uit de congrestekst etc.
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Banneling
|
Ze kunnen dus een peiling organiseren in 2 dagen tijd over de ontwerpteksten van N-VA die 2 dagen oud zijn?
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
https://stratlingo.com Laatst gewijzigd door Snerror : 1 november 2013 om 01:02. |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Is de site van de N-VA ok?
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Provinciaal Statenlid
|
Mooi toch hoe het Vlaamse klootjesvolk verdeeld wordt door zijn eigen tradio partijen en de Waalse politici.
Geen probleem Di Rupo II is al in de maak. Verdeel en heers. Het Vlaamse klootjesvolk mag rustig verder ploegen. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hoopgevend.
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Burger
|
Hier Houden ze het op 42% voor en 52 % tegen.
Even simpel omgerekend, 42 % zou dus stemmen op N-VA en de rest is te verdelen over de andere partijen Hou er rekening mee dat eventuele Vlaams Belangers NIET bij de 42 % voor hoort omdat ze nog drastischer te werk willen...
Veur outer en heerd ! Laatst gewijzigd door Herbstnebel : 1 november 2013 om 07:19. |
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar u zou zien, dat als men dat zou overwegen, men oeverloos gaat twisten over welke vra(a)g(en) men moet gaan stellen. |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik denk niet dat er ooit één politiek voorstel met iets of wat impact geweest is, dat op zo'n korte tijd op zoveel positieve aanhang kon rekenen.
Deze uitslag is nog meer dan de vorige federale verkiezingen een .. ................. LANDSLIDE !!!!! Mijn mond is er van open gevallen en ik krijg hem niet meer toe. Ik kan nog maar één woord uitbrengen, en het klinkt lijk Annemie Struyve: ..................... AMAAAAAI . .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nogal chance dat er grootburgers zijn gelijk gij ...
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
46% is een geweldig resultaat. Dit cijfer zal echter groeien naarmate het slechter en slechter zal gaan in dit kloteland. Als Di Rupo nog een ambtstermijn kan forceren dan zal dat cijfer stijgen naar minstens 85%.
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar toch zullen wijzelf onze eigen politieke agenda schrijven zoals we dat altijd al deden. Goede raad van tegenstrevers vinden wij zeer vertederend, maar weinig ter zake. .
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En wat het confederalisme betreft: het is maar de vraag of iedereen wel dezelfde notie heeft van dit begrip. Als men gevraagd zou hebben: "Bent u voor of tegen de splitsing van het land?" (want daar komt het in de voorstellen van de NVA eigenlijk op neer), ik denk niet dat de voorstanders hier aan een 46% zouden geraken. Integendeel, nog niet aan een 36%. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 1 november 2013 om 07:44. |
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Voor de rest zeg je zelf in een soort conclusie: "Ik denk". Wel, denk maar rustig verder. Tot 25 mei 2014 's avonds. .
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Provinciaal Statenlid
|
Bedoeld die nu hogere pensioenen voor ambtenaren? Of over welke agenda heeft ie het?
|
|
|
|
|
|
#38 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|