Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 15 december 2013, 19:33   #21
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door D'ARTOIS Bekijk bericht
Frankenstein het heeft geen zin om op de driehoek te drukken. Dit oxefibel aka Julian komt zich steeds weer melden. Vermoedelijk staat de moderator on der druk van de VS - het zal me niet verbazen mocht dat het geval zijn. De VS heeft duizenden van dit soort mannetjes in dienst om VS-kritische fora te ontregelen. Hij is eenvoudig een betaalde trol/spammer.
Zoek het niet te ver. Eerst dacht ik met een robot van doen te hebben, maar het is gewoon een autist en dan van het slechte karaktertype soort.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2013, 21:43   #22
D'ARTOIS
Perm. Vertegenwoordiger VN

D'ARTOIS's schermafbeelding

Standaard

Ok, derhalve kunnen we hem beter negeren. Dat doe ik reeds lang. Maar ik erger me aan de manier waarop hij z'n oneliners voortdurend herhaalt.
Oud 15 december 2013, 22:40   #23
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door D'ARTOIS Bekijk bericht
Ok, derhalve kunnen we hem beter negeren. Dat doe ik reeds lang. Maar ik erger me aan de manier waarop hij z'n oneliners voortdurend herhaalt.
Het heeft mij verbaasd dat Julian de laatste tijd zich niet enkel meer bezighoud met oneliners, maar ook in staat is stukken tekst te typen, en niet als gebruikelijk verschillend posts te sturen, na exact elke minuut !

Nu is hij weer vervallen in zijn oude patroon. Anyway jammer dat hij zijn medicijnen niet meer gebruikt..

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 15 december 2013 om 22:41.
Oud 16 december 2013, 03:10   #24
ouwe knar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
ik heb je gedriehoekt

ivm

''Vuile leugenachtige''
jij bent jefke uit de kleuterklas,juffrouw lowieke doet het weer ,doe zo verder kleintje
ouwe knar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2013, 03:15   #25
ouwe knar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tamam Bekijk bericht
laag, lager.. laagst. typische reactie wel van iemand die drone warfare goed vindt. "het is ver van mijn huis, het komt mij toch nooit over, ik zie niet hoe de bommen neervallen.

't is allemaal netjes en correct, want ik moet de lijkengeur niet ruiken".
een goede AQ volgeling is een dode AQ volgeling ,of ze die nu kaltstelten op weg naar een huwelijk of begrafenis doet niets terzake.ik ben niet bang voor us drones ,ik ben namelijk een eerlijke burger ,voor AQ volgelingen daarentegen ben ik minder gerust

Laatst gewijzigd door ouwe knar : 16 december 2013 om 03:16.
Oud 16 december 2013, 05:39   #26
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ouwe knar Bekijk bericht
jij bent jefke uit de kleuterklas,juffrouw lowieke doet het weer ,doe zo verder kleintje
nope, in de kleuterklas kan je/ en kon ik ook destijds iemand met zijn kop tegen de muur meppen. Hier niet, nml achter een pc scherm gaat dat lastig. Bovendien, schelden heb ik 1. geen zin in, 2. wil het het forum niet vervuilen met raaskalkerij, en 3. ik wil de ander niet in de gelegenheid stellen mij een ban op te leggen.

Wat ik daarentegen wel wil is als een drone tekeergaan, nml op de driehoek knop drukken zijnde een deleteknop, en dat was het dan. Niemand die het merkt, en niemand die het hoort. Tenzij zo'n trollebol zich bij zijn achterneef ophoudt op een bruiloft, en ik de volgende dag mijn voltreffer op het nieuws terugzie.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 16 december 2013 om 05:45.
Oud 16 december 2013, 08:27   #27
ouwe knar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
nope, in de kleuterklas kan je/ en kon ik ook destijds iemand met zijn kop tegen de muur meppen. Hier niet, nml achter een pc scherm gaat dat lastig. Bovendien, schelden heb ik 1. geen zin in, 2. wil het het forum niet vervuilen met raaskalkerij, en 3. ik wil de ander niet in de gelegenheid stellen mij een ban op te leggen.

Wat ik daarentegen wel wil is als een drone tekeergaan, nml op de driehoek knop drukken zijnde een deleteknop, en dat was het dan. Niemand die het merkt, en niemand die het hoort. Tenzij zo'n trollebol zich bij zijn achterneef ophoudt op een bruiloft, en ik de volgende dag mijn voltreffer op het nieuws terugzie.
en nu in verstaanbaar nederlands
Oud 16 december 2013, 08:59   #28
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Je maakt je met dit soort complot theorieën net zo belachelijk als hij zelf.
Inderdaad. Zulke reacties zijn stompzinnig. Een eigenschap die believers van complot theorieën zeer goed past.
peter1962 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2013, 10:02   #29
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
en nu in verstaanbaar nederlands
oneliner trollebollen moeten geband worden

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 16 december 2013 om 10:02.
Oud 16 december 2013, 11:22   #30
mvd
Minister-President

mvd's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
een goede AQ volgeling is een dode AQ volgeling ,of ze die nu kaltstelten op weg naar een huwelijk of begrafenis doet niets terzake.ik ben niet bang voor us drones ,ik ben namelijk een eerlijke burger ,voor AQ volgelingen daarentegen ben ik minder gerust
Wie zegt dat die mensen terroristen waren? Bij drone-aanvallen komen heel vaak burgers om, ook kinderen. Er wordt dan ook gebruik gemaakt van 'signature-strikes', bij dit soort van drone-strikes weet men niet wie men raakt, er wordt gewoon gemikt op iets dat er verdacht uitziet. Zie ook: http://forum.politics.be/showpost.ph...0&postcount=42

Veel van die doden zijn dus eveneens eerlijke burgers. Eerlijke burgers die 24/7 in angst leven omdat er drones boven hun hoofd vliegen.
Besef je eigenlijk dat door die dronestrikes al-Qaeda aan steunt wint in Jemen? Al-Qaeda kan zicht geen betere propaganda inbeelden.

Het Jemenitische parlement heeft er nu trouwens genoeg van

Citaat:
Het parlement in de Arabische staat Jemen heeft zondagavond een wet goedgekeurd die een verbod oplegt op het gebruik van drones voor luchtaanvallen. In Jemen voeren de Verenigde Staten regelmatig aanvallen met onbemande vliegtuigjes uit op Al-Qaeda-doelwitten.

Volgens het persbureau Saba onderstreepten de parlementsleden 'het belang van de burgers een schuilplaats te bieden tegen elke vorm van agressie' en ook van 'het behoud van de soevereiniteit van het Jemenitische luchtruim'.

Afgelopen donderdag vielen bij een droneaanval nog zeventien slachtoffers in het centrum van het land. Ook al bleken strijders van al-Qaida het doelwit geweest te zijn, waren de meeste slachtoffers toch burgers.
http://www.standaard.be/cnt/dmf20131215_00889522

Het is nog maar de vraag of Obama zich daar iets zal van aantrekken.
mvd is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be