![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Over dat speciaal toilet gesproken, toen de vorige vorige ooit eens een bezoek bracht aan mijn toenmalige woonstede, moest daar ook zo'n speciaal ding voorzien worden. Ik weet niet meer hoeveel dat precies gekost heeft, maar 't was de moeite....en 't werd dan nog niet eens gebruikt.....geen koninklijke drol bleef achter... ![]() Ik denk er juist aan dat ik sjans heb dat ik me niet in de koninklijke rol heb ingeleefd door te schrijven 'Wij, West-Vlaming,...' ![]()
Proud to be a koljo, sorry, klojo. Baai de wei : Het enige alternatief voor het beleid in belgië... Steun de P.O.K.. http://forum.politics.be/showthread....=1#post7447175 Laatst gewijzigd door Klojo eerste klas : 19 januari 2014 om 15:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Super Moderator
|
![]() Beste reservespeler,
Gelieve geen dubbele topic te openen wanneer de moderatie een topic verplaatst. De moderatie heeft het recht om te beslissen in welk forumonderdeel een discussie thuishoort (cfr. het forumreglement dat u ondertekende) Daar dient u zich bij neer te leggen, ook wanneer u met een beoordeling niet akkoord gaat. Pontifex. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Na veertig jaren on hold en nu alreeds zes maanden in functie blijkt koning Filip (11 miljoen per jaar) toch teveel te werken:
Citaat:
zes maanden = ongeveer 120 werkdagen 116 activiteiten (bezoeken) op 120 werkdagen is ongeveer één oefening per dag (in een vijfdagen week) ik weet nu niet of zo'n bezoek telkens 8 uur in beslag neemt, waarschijnlijk minder. Met chauffeur naar zo'n bezoek rijden is natuurlijk ook werken.... net zoals zowat alle werkenemers die dagelijk naar het werk gaan. Voor de meeste mensen zijn de fitness avonden ook op voorhand uitgestippeld, al was het maar al om voor de nodige kinderoppas te zorgen tijdens het uurtje fitness. tijd voor een massale burn-out in Belgique zou ik denken?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 19 januari 2014 om 18:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sorry Pontifex, ik had niet gezocht bij de koetjes en kalfjes om de gezondheidstoestand van onze koning te vinden.
Ik had dus gewoon niet gezien dat er reeds een topic over bestond.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Sterker nog, ongeacht het feit dat de moderatie het recht heeft om eender welk topic eender waar naar eigen goeddunken neer te poten, blijft de beslissing van diezelfde moderatie om dit bij koetjes en kalfjes onder te brengen, complete nonsens.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Kan die verplaatsingsmoderator niet wat ingetoomd worden?
Om de vijf botten moet ik topics ergens anders gaan zoeken terwijl daar totaal geen reden voor was. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zuipen, scheefpoepen en brassen weegt op een mens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Garry : 19 januari 2014 om 22:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja wel, al was het maar omdat ze ergens anders minder gelezen worden. Dat is ook een reden. Ik denk dat het er vanaf hangt hoe scherp je bij sommige onderwerpen uit de hoek komt en of dat al dan niet in goede aarde valt.
Laatst gewijzigd door Garry : 19 januari 2014 om 22:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We spreken over Koning Filip den Taaie 1, niet over Albert 2.
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is nu nog eens een goed gedacht. We kunnen hem misschien op pensioen sturen samen met zijn papa. Dan kan zijn oudste dochter nog snel op de troon geploft worden, dan is de kroon weer voor zoveel jaren gevrijwaard en zitten we intussen met Vier koninginnen en twee koningen. Niets te veel voor een landje van een zakdoek groot zeker?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() van burn-out gesproken.. ik heb er ook één
![]() |
![]() |
![]() |