![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Nu, als je de mijne vangt en verzuipt en ik kom het zwart op wit te weten dat jij het bent, zal het wel uw laatste geweest zijn. Dan leg ik u met genoegen, eveneens met nog trillende pootjes, een 1.5 meter diep, knusjes naast het kattenlijkje, in de tuin. Zieke smeerlap. |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
skobelev
het is jouw taak en plicht om er voor te zorgen dat jouw kat geen hinder veroorzaakt bij de buren doet je kat dat wel dan moet je niet verbaasd zijn dat de buren jouw kat als ongedierte beschouwen (en zo behandelen) de verantwoordelijkheid/keuze ligt bij jou. jouw kat heeft in mijn tuin niets te zoeken en het is jouw job om te zorgen dat die daar niet in komt, al de rest is zever in pakskes ik hou me niet bezig met trucjes, ik vang ze en breng ze naar het asiel. Laatst gewijzigd door 1207 : 31 januari 2014 om 08:54. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
zeveraar, een kat lopt waar ze wil, in tegenstelling tot een hond dewelke je wel verplicht bent op uw terrein te houden.
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
en schade die uw kat veroorzaakt is niet uw probleem?
buren meoten zichzelf maar voor uw kat beschermen en evtl extra kosten maken? die houding is even arrogant, misplaatst en dom als demper die katten wil afmaken. is uw kat gechipt stuur ik de factuur van haar schade naar u en is ze niet gechipt en loopt ze in mij tuin is ze van mij + enkeltje richting asiel. Laatst gewijzigd door 1207 : 31 januari 2014 om 09:57. |
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wat is het volgende? Alle vogels neerknallen omdat ze op uw eigendom schijten? Een ondoorzichtige glazen stolp, daar horen jullie onder. |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
putjes graven, platen vernielen, schijten (ziektes), echte huisbezoekjes, uwe visvijver die door de kat vd buren opgevreet wordt, evtl vreet uw kat de parkiet of muis vd buren op, een dominante kat die uw kat terroriseert ...
uw reactie "mijn kat mag da en de kosten zijn voor u en gij moet maar zorgen da mijn kat niet in uwe hof kan" mag ik mijn paard in uwen hof laten schijten? maar jij bent blijkbaar een typische kattenhouder, daarmee valt niet te klappen |
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
En wat betreft de vissen, een reiger is al een veel groter probleem dan katten. En wat betreft het vuil dat een kat nalaat denk ik inderdaad dat vogels daar een veel grotere oorzaak zijn. De waarschijnlijkheid dat onze katten een vogel vangen is klein want ze hebben belletjes. Pas op, ik heb ook niet graag katers. Want deze plassen overal op om hun territorium af te bakenen en ambeteren mijn katinnen (nu ja ambeteren, ze zijn toch gesteriliseerd en ze kunnen er af en toe eens deugd van hebben) . Ik zal ze dus wegjagen maar zeker geen kwaad doen. |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Nietzsche : 31 januari 2014 om 10:48. |
|
|
|
|
|
|
#31 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Niet meer niet minder, dat ze bepaalde instincten nog hebben is in deze irrelevant. Ze hebben die instincten alleen nog omdat ze niet zo intelligent zijn als de hond. |
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
onderdanigheid is een teken van intelligentie?
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
vergelijkingen met andere dieren slaan nergens op. dat een vogel in uw hof schijt is geen vrijgeleide dat ik mijn huisdier in uwen hof mag laten schijten. ik wil geen dieren van andere mensen op mijn eigendom, waarom lijken vooral katteneigenaars die logica niet te begrijpen. ik doe een kat niets maar ben ook niet van plan om mij te laten terroriseren of hopeloos grote kosten te maken. de verantwoordelijke is en blijft de eigenaar. zwerfkatten moeten naar het asiel Laatst gewijzigd door 1207 : 31 januari 2014 om 11:05. |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Helaas, je probeert gevat te zijn maar je leest verkeerd.
Ik zeg niet dat honden intelligent zijn, ik zeg dat katten minder intelligent zijn dan honden. http://www.scientias.nl/honden-wel-d...n-katten/20158 |
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De onze? Drie katten, 4 kattenbakken binnen, ong 1ha waar ze op rondlopen, maar het moet gezegd, bij de buren is het altijd interessanter, dat is nu eenmaal de natuur van een kat. De keren dat ze per jaar met een vogel naar huis komen is op twee vingers te tellen, muizen daarentegen worden meer gepakt, een vis nog nooit. Kattenliefhebber mag je veralgemenen naar dierenliefhebber. Weet je, er is maar 1 soort dat zich als een beest gedraagt, een deel van wat zich verheven boven de andere diersoorten "mens", durft te noemen. |
|
|
|
|
|
|
#37 | ||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
uw kat mag in mijnen hof, maar in de zandbak vd kleine schijten of de rozen vd madam vernielen dan weer niet. indien dat gebeurt is het UW verantwoordelijkheid om ervoor te zorgen dat dit niet meer gebeurt. Citaat:
het maar normaal vinden dat de buren zonder meer en zonder verpinken opdraaien voor kosten die uw kat veroorzaakt is asociaal en heeft niets met dierenliefde te maken. maar dat soort logica lijk jij niet te willen begrijpen. Laatst gewijzigd door 1207 : 31 januari 2014 om 11:51. |
||
|
|
|
|
|
#38 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Toen mijn kater overleed kwam die rechtse buurkat verschillende malen per dag op het terras kijken waar die van mij bleef. Was héél ontroerend. En andersom toe die kat (die van haar baasje niet meer binnenmocht en dus op straat leefde) dan midden op de straat was overleden, kwam de nieuwe vriend zelfs bij mij zeuren en snel langs de open deur binnenglippen om even te checken of ze niet binnen zat. Ik kende die kat zelfs helemaal niet, en ze heeft het ook maar één keer gedaan.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Nu, ik zou me ook schamen om dat soort uitspraken te doen op basis van frenologie en naar een journal te stappen, tenzij het de 18de eeuw was ofzo natuurlijk. Alsook, wtf is het verband tussen sociaal zijn en intiligentie? Mieren zijn volgens mij socialer dan honden.
|
|