Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 6 februari 2014, 11:23   #21
Sonny Crockett
Parlementslid

Sonny Crockett's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on Bekijk bericht
Wij hebben dat gedaan.

Geld uitgedeeld uit de grabbelkas gelijk zot, tegenprestatie niet nodig.

Poorten open, iedereen welkom, waar plaats voor 2 is, is plaats voor 3.

Teveel begrip getoond voor achterlijke, jawel achterlijke gebruiken, en ze zelfs gevolgd ipv hun te tonen hoe een westerling leeft.

En het zijn wij die dit moeten oplossen, aan de andere kant komen alleen maar problemen bij.

Erg he.
En 'wij' gaan ook niet op straat komen ...

Laatst gewijzigd door Sonny Crockett : 6 februari 2014 om 11:38.
Sonny Crockett is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2014, 11:57   #22
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wij hebben dat gedaan.

Teveel begrip getoond voor achterlijke, jawel achterlijke gebruiken, en ze zelfs gevolgd ipv hun te tonen hoe een westerling leeft.

En het zijn wij die dit moeten oplossen, aan de andere kant komen alleen maar problemen bij.

Erg he.
U slaat nagels met koppen, prachtig!

Citaat:
En 'wij' gaan ook niet op straat komen ...
Natuurlijk gaat men hier niet op straat komen want dan mist men een aflevering van 'Thuis of Familie' waarschijnlijk.
Oud 6 februari 2014, 12:13   #23
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wij hebben dat gedaan.

Erg he.
WIJ? me dunkt heb ik nooit op partijen gestemd die deze kolonisatie van Europa gewild hebben. wie is dan WIJ?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2014, 17:52   #24
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Manmanman! d�*t moet toch tegenvallen voor alle linkschdragenden die zelfs in het maandblad Klasse erop drukken dat eremoorden voortkomen uit sociale achterstelling en discriminatie!

Wat hebben ze nu "ontdekt"om toch maar geen eigen veranwoordelijkheid te moeten erkennen?

de krantentitel op zich is al hilarisch:

Nergens in de tekst blijkt dat autochtone jongeren vaker diefstallen plegen, maar het bekt toch leuk?

Wat zegt de tekst?

http://www.standaard.be/cnt/dmf20140205_00964836

Met andere woorden: laat ze toch allemaal ASO lopen en geef ze 80% op hun rapport. Dan pikken ze niet meer.

Ik heb nog steeds niet kunnen uitvissen over welke (kleine) diefstallen die de belgische jongeren veel meer plegen , het dan wel gaat?
Belgische jongeren stelen veel tuttefrut in de supermarkt, de vlegels.
En allochtoontjes slaan oude vrouwtjes dood, om hun sjakosj te pikken. Op zich is dat positief natuurlijk, want elk oudje minder is een pensioen minder uit te betalen. Logisch dat de staat dankbaar is.
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2014, 17:53   #25
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sonny Crockett Bekijk bericht
Het was deze ochtend ook op de radio. Ze konden er niet genoeg op hameren, dat het toch die autochtone jongeren waren, die vaker stelen. Radio1 op haar best ...

Nogal voorbarig, om op basis van de manier waarop dit onderzoek is gedaan, conclusies te trekken trouwens... Ze hebben recht op de man/vrouw af gevraagd of hij/zij zich in de afgelopen week/maand, schuldig heeft gemaakt aan 1) diefstal en/of 2) fysisch geweld.

... Uiteraard heeft niemand gelogen ...

En wij moeten daarvoor betalen.
Kunnen wij daarvan geen officiele rapporten te zien krijgen ? Zou tof zijn.
Oud 6 februari 2014, 17:54   #26
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht

Bron

Mag ik aan dat artikel twijfelen?

En types met dit soort haarsnit pas daar sowiso maar al goed voor op want in de meeste gevallen deugen die niet.

Ik zie het al ! Dat is een extreemrechtse skinhead van het VB !!
Oud 7 februari 2014, 11:31   #27
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Het is schrikbarend dat er nog veronderstelt wordt dat mensen die soort sudies nog geloven!
Zelfs een kind begrijpt dat het opleidingsniveau ouders, de kennis van taal, opvoeding en gehanteerde rolpatronen binnen groepen zich vertaalt naar schoolachterstand!
Vaders zijn teveel afwezig, moeders houden zich niet bezig met hun kroost, zorgen enkel voor primaire noden, en dan is crimineel gedrag de schuld van het technisch of beroepsonderwijs?
Wie verzint die onzin??
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2014, 12:23   #28
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Het is schrikbarend dat er nog veronderstelt wordt dat mensen die soort sudies nog geloven!
Zelfs een kind begrijpt dat het opleidingsniveau ouders, de kennis van taal, opvoeding en gehanteerde rolpatronen binnen groepen zich vertaalt naar schoolachterstand!
Vaders zijn teveel afwezig, moeders houden zich niet bezig met hun kroost, zorgen enkel voor primaire noden, en dan is crimineel gedrag de schuld van het technisch of beroepsonderwijs?
Wie verzint die onzin??
Vraag is ook misschien wel : wie betaalt om zulke onzin te verzinnen?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 7 februari 2014, 15:23   #29
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Wij hebben dat gedaan.

Erg he.
Ik zie overigens geen toekomst voor de multicul.

Wie wilt tussen de (niet) europese allochtonen wonen ? Niemand.
Wie wilt dat zijn dochter of zoon thuis komt met een allochtoon ? Niemand.
Hoeveel gemengde sportclubs/verenigingen zijn er ? Weinig tot geen.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2014, 15:35   #30
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Ik zie overigens geen toekomst voor de multicul.

Wie wilt tussen de (niet) europese allochtonen wonen ? Niemand.
Wie wilt dat zijn dochter of zoon thuis komt met een allochtoon ? Niemand.
Hoeveel gemengde sportclubs/verenigingen zijn er ? Weinig tot geen.
De multikul is failliet.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2014, 16:07   #31
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
De multikul is failliet.
Blijkbaar niet, integendeel, door de door de EU opgelegd maatregels, zal het aantal vreemdelingen nog behoorlijk toenemen!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2014, 16:09   #32
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Blijkbaar niet, integendeel, door de door de EU opgelegd maatregels, zal het aantal vreemdelingen nog behoorlijk toenemen!
Mooi zo, we kunnen niet hard genoeg bloeden.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2014, 16:33   #33
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is de ultieme doelstelling natuurlijk: alle nationaliteiten in Europa moeten worden vernietigd, alle volksgevoelens verboden. Zodat we dan later kunnen zeggen: "Ich bin ein Europeaner".

Maar dan moeten ze wel eerst het gehele sociale systeem gelijkstellen en niet alle Bulgaren, Polen, Letlanders, etc.... naar Belgie laten komen omdat we hier levenslange doprechten hebben.

Ze kunnen ons (ooit zeer goede) systeem natuurlijk niet zomaar afschaffen! neenee, dat gaan we stilletjes doen en dan laten doodbloeden nadat iedereen tot zijn 75 ste moet werken omdat de pensioenkassen niet meer bijgevuld werden door de nieuwe verrijkende "Europeanen".

Waarom maken ze mensen in feite nog "Belg"? Is gewoon "Europeër" neit voldoende?
Een marokkaan voelt zich uiteraard meer Europeër dan een Belg of Nederlander : die laatsten hebben geen familie die over heel Europa verspreid is en waar je overal bij terechtkan.

Ik heb ooit een Turkse "asielzoeker" ontmoet. Hij was "Koerd" en dus asielzoeker. Zijn ouders woonden gewoon in Istanbul, hij had een zus in Noorwegen, een broer in Duitsland, eentje in Italië.... ik geloof ook nog Frankrijk... (ze waren thuis met tienen).
Jammer genoeg (hij was de jongste) lukte zijn asielaanvraag niet meer... en moest hij toch wel terug naar Turkije zeker. Lang zal het wel niet geduurd hebben: zijn Europees bedje is dus nu gespreid. Met een Duitse, een Italiaanse en Noorse zuster kan hij zo Europa binnen en blijven.

Joepie!
Als ik zijn adres nog had zou ik die sukkelaar verwittigen. Ga ik trouwens doen bij alle Bulgaarse of andere Oost-Europese kennissen die ik heb. Ik heb liever dat de mensen die ik ken hier komen uitrusten dan dat het vreemde bendes zijn.

Welkom, welkom welkom!

En als mijn extra-legaal pensioen is opgesoupeerd en ik geen normaal pensioen meer kan ontvangen, dan pleeg ik zelfmoord. Ik ga mijn laatste jaren niet slijten bibberend van de kou aan de rand van een kolenvuurtje omdat ik mijn chauffage niet meer kan betalen.

Danku Guy! Hoe is het in Toscane jongen?

Laatst gewijzigd door circe : 7 februari 2014 om 16:36.
Oud 10 februari 2014, 08:46   #34
Conscience
Staatssecretaris

Standaard

Heb vooral gelachen bij de 'vaststelling' dat in het Brusselse de autochtone meer zwart rijden op het openbaar vervoer.
Een metro waar zelden controles gebeuren, abonnementen gratis aan een bepaald kiespubliek worden uitgereikt, en waar allochtone ouders de poortjes openrukken om de ganse meute door te laten.
Conscience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2014, 00:35   #35
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Na Bulgarije mankeren nog de Turken, en de Albaniërs in onze E.U. Daarna misschien Oekraïne, en/of Marokko ?
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be