![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Inderdaad Vlaamse Belg. Ik zou nog willen toevoegen dat we altijd maar om de oren worden geslagen (tot voor Dutroux) dat bvb pedofielen ook nog een kans verdienden enz, enz,
Laat ons dan misschien eens beginnen om mensen die een foute keuze gemaakt hebben ook eens een tweede kans te geven ? Met halstarrig NOOIT te zeggen bekom je enkel dat de overgeblevenen en hun nabestaanden zich ook verder koesteren in hun haat. En waar kom je dan terecht ? Wie zal zich het groot(s)moedigste tonen in deze zaak ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
|
![]() Zielig toch hoe mensen zo vol haat kunnen blijven zitten ...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Onze doden hebben alles verloren. Daarom ook : NOOIT ! NOOIT ! Amnestie of eerherstel !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() U hebt mijn antwoord !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ga je dan ook roepen amnestie over 80 miljoen jaartjes? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Onderwijzers, leraars, die de 'gewijzigde' vaderlandse geschiedenis doceerden, werden zonder uitzondering geschorst. De schrijver van de 'aanpassingen' werd na de bevrijding directeur bij het ministerie van onderwijs!
Bravo! Weg met die zwarten! |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() 't is al goed Carlos. Wentel je maar rustig verder in je haat. Veel plezier er mee.
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
Zelf ben ik bereid om in bepaalde lichte gevallen eerherstel te verlenen. Iemand die als veertienjarige in 1944 nog bij de Dietsche Meisjescharen zat, is maar moeilijk van oorlogsmisdaden te beschuldigen. Maar algemene en onvoorwaardelijke amnestie is onbespreekbaar, nu niet en nooit niet. Daar hoef ik niet eens de oorlog te hebben meegemaakt om die conclusie te kunnen trekken. Een beetje de geschiedenisboekjes bestuderen kan al opheldering geven.
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
JAMAIS DE LA VIE ![]()
Laatst gewijzigd door Pietje : 6 september 2004 om 16:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder zijn de woorden van Carlos zéér belangrijk. Hij heeft voor ons Vaderland gestreden, en zijn vrienden zien vallen door de handen van de walgelijke landverraders die wij nu zouden moeten belonen. Nooit een beloning voor de vrienden van de nazi's. Amnestie: NOOIT, en om het nog wat duidelijker te maken voor de landverraders van toen en nu: NIEMALS! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
Ik lees hier net van Koenraad Maesschalck: "De beslissing tot collaboratie in 1940 was volkomen begrijpelijk en verdiende alle steun vanuit Vlaams oogpunt." Als je dat als Vlaams Blokker zestig jaar na dato nog steeds vind dat de collaboratie 'te begrijpen' valt en in de kontekst van die tijd 'te steunen is vanuit Vlaams oogpunt', of anders gezegd: "We hadden gelijk om met de nazi's in zee te gaan maar jammer genoeg heeft Duitsland de oorlog verloren", dan kan dit mijn njet tav amnestie alleen maar verder betonneren.
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Ik roep op tot een tegenmanifestie, zondag 19 septembre e.k., van alle oudstrijders en
belgische patrioten. Tiens, was die burgemeester van Gooik ook niet aanwezig gisteren bij de Gordel ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Minister-President
|
![]() Toch vreemd dat men overal kan amnestie geven, maar in België kan het niet.
Nu moet men mij dit eens uitleggen .... De discussie op RTBF deze zondag was ook het summum van manipulatie, leugens en verdraaiingen zoals je die alleen nog kon bewonderen in de USSR. Walgelijke desinformatie.
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet alleen oudstrijders moeten hieraan deelnemen! Alle Belgen van goede wil moeten protesteren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() Patriot ! Alle Belgen moeten daaraan deelnemen !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#38 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De vraag is ongenuanceerd.
Mijn antwoord ook: neen.
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() Hij verstaat geen woord Frans. Hoe zou hij dan ook de uitzending van de RTBF
bekeken en beluisterd heeft ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
|
![]() Citaat:
![]()
"Als een hond blaft als hij iets heeft gezien, blaffen alle andere honden mee, ook al hebben ze zelf niks gezien." Laatst gewijzigd door thePiano : 6 september 2004 om 17:27. |
|
![]() |
![]() |