Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 6 april 2014, 21:11   #21
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frederik123 Bekijk bericht
Het gaat wel degelijk over politiek. Onmogelijk om ondoorzichtig naar politiek te peilen eh Waarom een buis?
Dit is al zo vaak gedaan. Niet origineel, uitslagen gaan in dezelfde lijn liggen als anders.
Oud 6 april 2014, 21:16   #22
Frederik123
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
Dit is al zo vaak gedaan. Niet origineel, uitslagen gaan in dezelfde lijn liggen als anders.
Mijn begeleiders en veel anderen gaven aan net wel origineel te zijn
Maar dat is en blijft inderdaad subjectief.
Frederik123 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2014, 21:24   #23
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mijn begeleiders en veel anderen gaven aan net wel origineel te zijn
Maar dat is en blijft inderdaad subjectief.
Als je al 8 jaar op een politiek forum zit, heb je al wat onderzoeken zien passeren. Maar goed, ik wens je het beste!
Oud 6 april 2014, 22:20   #24
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Dag iedereen

Voor mijn thesis Internationale en vergelijkende politiek aan de KULeuven zou het fantastisch zijn moesten jullie even mijn vragenlijst kunnen invullen over de Rode Duivels en de politiek. Het duurt ongeveer 5 minuten en je helpt er mij en de wetenschap enorm mee.
https://www.surveymonkey.com/s/HR6VGS9

Alvast vriendelijk bedankt!
Wat is de juiste titel van uw masterpaper?
Wie is uw promotor?
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2014, 08:37   #25
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Of iemand de Rode Duivels al dan niet boeiend vindt is subjectief.
Voor mijn thesis ben ik zowel op zoek naar mensen die de Rode Duivels boeiend als niet boeiend vinden
De meeste vinden de Rode Duivels vooral boeiend als reden om zich eens lazarus te zuipen en daarna te kunnen brullen en brallen op straat....In naam van Koning Voetbal mag dat natuurlijk nog allemaal....Andere veel minder overlast berokkende evenementen worden direct verboden door onze dappere Burgemeesters . '' ZE '' hebben gewonnen brullen ze dan....Wat ze dan hebben gewonnen blijft natuurlijk een raadsel....Ik betwijfel sterk of die mannen in korte broek iets zullen storten op hun rekening hahaha....
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2014, 10:06   #26
Conscience
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Het gaat wel degelijk over politiek. Onmogelijk om ondoorzichtig naar politiek te peilen eh Waarom een buis?
Peilen in april op een je bekend forum dat niet representatief is om in mei iets af te geven, yeah right

Laatst gewijzigd door Conscience : 7 april 2014 om 10:06.
Conscience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2014, 13:39   #27
Frederik123
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Conscience Bekijk bericht
Peilen in april op een je bekend forum dat niet representatief is om in mei iets af te geven, yeah right
Politics.be is natuurlijk niet het enige forum waar ik vraag mensen deel te nemen.
Frederik123 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2014, 15:12   #28
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN

TheFourHorsemen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Politics.be is natuurlijk niet het enige forum waar ik vraag mensen deel te nemen.
In een poll over de verkiezingen van 2014 zei 58% dat ze voor N-VA gingen stemmen, dus dat lijkt me wel verstandig. Een erg representatief publiek heb je hier niet.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2014, 23:35   #29
Hoera
Provinciaal Statenlid

Hoera's schermafbeelding

Standaard

De VRT wil weer een nieuwe serie lanceren over als thema de rode duivels.... hoe kan je nog beweren dat de VRT niet moedwillig aan beïnvloeding doet
Hoera is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2014, 07:44   #30
Vrijheideerst
Secretaris-Generaal VN

Vrijheideerst's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoera Bekijk bericht
De VRT wil weer een nieuwe serie lanceren over als thema de rode duivels.... hoe kan je nog beweren dat de VRT niet moedwillig aan beïnvloeding doet
Bekijk het zo: hoe meer opklopperij, hoe erger de weerbots als ze er al vroeg uitliggen.

Wat zowieso zal gebeuren.
Vrijheideerst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2014, 07:47   #31
subocaj
Perm. Vertegenwoordiger VN

subocaj's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik sta open voor alle meningen Waarom vind je het belachelijke vragen, en naar wat peil ik dan wel volgens jou?
Hoeveel idioten er in België leven?
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2014, 01:50   #32
Adam Smith
Europees Commissaris

Adam Smith's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
De meeste vinden de Rode Duivels vooral boeiend als reden om zich eens lazarus te zuipen en daarna te kunnen brullen en brallen op straat....In naam van Koning Voetbal mag dat natuurlijk nog allemaal....Andere veel minder overlast berokkende evenementen worden direct verboden door onze dappere Burgemeesters . '' ZE '' hebben gewonnen brullen ze dan....Wat ze dan hebben gewonnen blijft natuurlijk een raadsel....Ik betwijfel sterk of die mannen in korte broek iets zullen storten op hun rekening hahaha....
U supportert zelf niets? Chauvinisme is u zeker ook vreemd? Want het is een combinatie van beiden, en buitenlanden zoals Frankrijk, Duitsland en Nederland zijn hier doorgaans beter in dan België. Echter deze lichting zou eindelijk jullie prestatie van 1986* in Mexico evenaren.

(*= hoe kan ik dit als Nederlander vergeten, anderzijds bedankt voor de les op weg naar de EK-titel van 1988)
Oud 13 april 2014, 07:38   #33
subocaj
Perm. Vertegenwoordiger VN

subocaj's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adam Smith Bekijk bericht
U supportert zelf niets? Chauvinisme is u zeker ook vreemd? Want het is een combinatie van beiden, en buitenlanden zoals Frankrijk, Duitsland en Nederland zijn hier doorgaans beter in dan België. Echter deze lichting zou eindelijk jullie prestatie van 1986* in Mexico evenaren.

(*= hoe kan ik dit als Nederlander vergeten, anderzijds bedankt voor de les op weg naar de EK-titel van 1988)
Zal ik je even de commentaren van Nederlanders op een vergeten Nederlands icoon uit het verleden geven, die hem herkenden op verlof in Turkijë en die nog 9 jaar bij Anderlecht gespeeld heeft?
Zuipschuit, kankerlijer, opgeblazen lul etc.

Iedereen kent hem enkel nog van een schot tegen de paal in de eindfase van een WK wedstrijd, zelfs Engelsen en Duitsers.

Ik herkende hem natuurlijk niet, maar heb uren met hem gepraat, niet over voetbal, maar over gewone dagelijkse gebeurtenissen.

Ook over zijn drinken. Of wel heeft hij zijn leven gebeterd, want hij zei dat hij een pintje wel lustte, maar op de 14 namiddagen dat we zaten te praten heeft hij nooit meer dan 2 pinten gedronken.

Zijn commentaar was, wat ik doe of laat gaat niemand, buiten mijn vrouw iets aan. En hij heeft een lieve vrouw zonder veel capsones, die hem goed in het gareel houd, zegt hij zelf.
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2014, 07:53   #34
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Er Les Fourons zit er een N-VA'er die een hevige Rode Duivels supporter is.

Hoeveel zitten er nog in die partij die hun bek niet durven opendoen ?
Hoeveel van de N-VA kiezers is Rode Duivels supporter ?

http://www.knack.be/nieuws/belgie/vl...al-113580.html

http://www.hln.be/hln/nl/9091/Time-o...e-alleen.dhtml
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2014, 08:19   #35
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adam Smith Bekijk bericht

Supporteren ?? Voor wie....?? Als die brulapen morgen een beter contract krijgen om voor papoea te spelen zijn ze direct weg en België zal hun worst wezen..En of ze nu winnen of niet ik heb er geen stuiver meer of minder mee op zak...dus gaan roepen opdat hun geldbeugel beter wordt gevuld ? Nee dank U .....Er zijn wel mensen die me meer boeien dan een paar brulapen met een bal....Ik ga lekker naar California tijdens het WK ....ginder merk je niks van die collectieve waanzin !
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2014, 08:51   #36
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN

TheFourHorsemen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Er Les Fourons zit er een N-VA'er die een hevige Rode Duivels supporter is.

Hoeveel zitten er nog in die partij die hun bek niet durven opendoen ?
Hoeveel van de N-VA kiezers is Rode Duivels supporter ?

http://www.knack.be/nieuws/belgie/vl...al-113580.html

http://www.hln.be/hln/nl/9091/Time-o...e-alleen.dhtml

Waarom mogen N-VA stemmers niet voor de Rode Duivels supporteren? Het is het enige team op het WK dat zo veel Vlamingen heeft .
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2014, 00:29   #37
Adam Smith
Europees Commissaris

Adam Smith's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht
Zal ik je even de commentaren van Nederlanders op een vergeten Nederlands icoon uit het verleden geven, die hem herkenden op verlof in Turkijë en die nog 9 jaar bij Anderlecht gespeeld heeft?
Zuipschuit, kankerlijer, opgeblazen lul etc.

Iedereen kent hem enkel nog van een schot tegen de paal in de eindfase van een WK wedstrijd, zelfs Engelsen en Duitsers.

Ik herkende hem natuurlijk niet, maar heb uren met hem gepraat, niet over voetbal, maar over gewone dagelijkse gebeurtenissen.

Ook over zijn drinken. Of wel heeft hij zijn leven gebeterd, want hij zei dat hij een pintje wel lustte, maar op de 14 namiddagen dat we zaten te praten heeft hij nooit meer dan 2 pinten gedronken.

Zijn commentaar was, wat ik doe of laat gaat niemand, buiten mijn vrouw iets aan. En hij heeft een lieve vrouw zonder veel capsones, die hem goed in het gareel houd, zegt hij zelf.
Rensenbrink is niet vergeten hoor, toegegeven mede door zijn wat als moment. Dat hij land bij Anderlecht speelde wist ik ook nog. Sterker allicht dat wat dat betreft Robben een zelfde lot wacht, Beiden zijn door een moment 'onsterfelijk' in het Nederlands collectieve geheugen geworden, maar niet op de gehoopte positieve manier.
Hopelijk zal Robben minder negatief worden bejegend, maar ook die negatieve emoties horen helaas bij supporters. Er zit maar heel weinig tussen held en schlemiel.

Verder torst en profiteert Oranje nog steeds mee van het verleden van 1974 en 1978. 1988 maakte veel goed, 2010 mocht helaas (over het toernooi genomen terecht, maar in de finale waren er wel kansen) niet zo zijn. 1 EK en 3 verloren WK-titels. Het enige land, dat vaker verloor, is Duitsland, maar die hebben wél 3 titels om dat te compenseren.

Laatst gewijzigd door Adam Smith : 14 april 2014 om 00:37.
Adam Smith is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be