![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Haal dan uw talkpoeder en zonnebrandcreme maar boven. ![]() ![]() Het is een bekend feit dat vele blanke vrouwen (op leeftijd) Cuba bezoeken om (idd. tegen betaling) een paar dagen of weken te mogen genieten van de attenties van een 'latin lover'. Als u een zwarte lover wilt huren als vrouw dan is Senegal de place to be. Je zou daar eens op het strand moeten gaan zien. De schellen zouden u snel van de ogen vallen. Met bovenstaande zaken is trouwens helemaal niets mis. Het past enkel niet in uw vooroordelen over prostitutie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Parlementslid
|
![]() Ik denk niet dat prostitutie een land uit de economische dieperik zal kunnen halen, ik ben er zelfs zeker van dat het de sociale druk op die meisjes (en jongens die zich laten verminken!!) alleen maar ondraaglijk zal maken, en dat de misbruiken zich zullen verplaatsen of aanpassen aan de nieuwe wetten.
En prostituees naar Europa halen zie ik helemaal niet zitten, trouwens, ik heb in de Humo een prostituee horen klagen over de buitenlandse concurrentie die de prijs en dus ook de kwaliteit (=veiligheid) naar beneden haalt. Ik spreek me niet uit over legalisering, want daar ben ik persoonlijk voor, op voorwaarde dat het geen overhaast paradepaardje wordt voor de ene of de andere mediageilaard, want daar zal weer niemand mee gebaat zijn.
Tis nepis potentis negro te! Laatst gewijzigd door VlaamseBelg : 13 september 2004 om 12:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#26 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Yep, legaliseren zoals in Holland, oa om pooiers en andere roofdieren met hun pollen uit de pot met geld te houden. Er zijn ergere beroepen, iedereen kent die mop wel van het advocatenzoontje dat in de klas beweert dat zijn mama prostituee is... Net als met bvb drugs zouden we er allemaal baat bij hebben als die branche langzaamaan in de witte ipv de zwarte economie terechtkomt.
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hmmm.......Bush en Saddam.....euhm...... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Love conquers all! ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ken Belgische vrouwen die betalen voor seks in Cuba! meestal niet in cash maar door etentjes, drinken, dancings, kleding en soms ook gewoon geld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Stelletje viezerikken!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom kan dat niet ? Seks is een gezond natuurlijk genotsmiddel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat er zelfhulpgroepen voor uw probleem zijn. Een koud douchke kan ook helpen , alhoewel ge in uw geval dan wel een verhoogd risico op stoomvorming hebt, maar kom, daar kunnen we het nakend energieprobleem misschien mee oplossen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus gij vindt het in al uw politiek correctheid maar ok dat er een stelletje hete blanke smeerlappen naar timboektoe afreizen, om zich daar tegen betaling eens goed te laten gaan op de plaatselijke bevolking... kijk als een vrouw dat zelf echt wil, doordat ze daar bv, op kickt of enkel van geld houd, kan ik nog zeggen, ok, dat is haar eigen keuze. Maar de financieele situatie van mensen gaan misbruiken, om ze dingen te laten doen die ze anders nooit zouden doen, omdat er hun een viske voor hun neus gehouden wordt, vind ik pure platte smeerlapperij ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
EENDRACHT MAAKT MACHT * EINIGKEIT MACHT STARK * L'UNION FAIT LA FORCE - Sport, Opium van en voor het Volk - Even ter herrinering: de meerderheid in een democratie is 50+1 op 100. Het VB haalt in VL ongeveer 25 op 100 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#37 |
Vreemdeling
|
![]() Kan wel aanslaan bij die pragmatische jeugd van tegenwoordig.
En als ze zich niet willen laten prostitueren is't hun eigen fout dat ze honger hebben.
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Stort maar 50€ op Tsunami 11-11 vooraleer je praatjes verkoopt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#40 |
Minister-President
|
![]() Sex-toerisme is vooral een zaak van venten die kinderen en jongeren gaan verkrachten (ik gebruik bewust dit woord omdat het niets anders is). Het is in deze 'sector' waar de grootste sommen mee gemoeid zijn. Niet die van volwassen vrouwen ofzo. Als je dus een alternatieve investering of ontwikkelingshulp zoekt, moet je dus kindermisbruik legaliseren. Kindermisbruik...
Laatst gewijzigd door styllo_ben : 24 februari 2005 om 18:41. |
![]() |
![]() |