![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En nu raadt de grote raadgever (en zelfs kandidaat) de Ø-VLD aan om hun kar te keren. En waarom? In de hoop het Antwerpen van Bart de Wever schade te kunnen berokkenen. Gewoon een achterbakse rancuneuze wraakoeffening dus, die Antwerpen dreigt te degraderen tot een economische ruïne waar de industrie weggetrokken is voor de immobiliteit en planningsonzekerheid. Dank U, Ø-VLD. Gent en Zeebrugge zullen jullie dankbaar zijn.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() En wat met de nazaten van de Nazi collaborateurs?
![]() Laatst gewijzigd door giserke : 1 mei 2014 om 13:09. |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat moet zo ongeveer de eerste keer zijn in mijn leven dat ik eens aangenaam verrast ben door de VLD
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
O ja, nog eventjes iets toevoegen: zou je het niet gaan uithuilen bij de moderator? Laatst gewijzigd door quercus : 1 mei 2014 om 13:36. |
|
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ge gaat me toch niet proberen wijs te maken dat de gemiddelde Noachiet niet als een rare vogel door het leven gaat, he quercus? |
|
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat heb ik wel begrepen. Maar ik moet je teleurstellen. Neen, Noachieten hebben geen uiterlijke kenmerken, niet in kledij, niet in haardracht of wat dan ook. Uw "rare vogel"-veronderstelling snijdt bijgevolg geen hout. Wij zijn geen Joden en ook geen ultra-orthodoxe Joden. Er is wel een connectie met het Judaïsme.
|
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Merkwaardig, dus als iemand helemaal geen opvallende uiterlijke kenmerken vertoont, toch kunt u hem/haar aanwijzen als "rare vogel". Beschikt u misschien over een soort bijzondere "gave des onderscheids"? Een beetje griezelig als je 't mij vraagt.
|
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() OVLD onbetrouwbaar? Neeeee
![]() |
![]() |