Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 mei 2014, 16:22   #21
The Syndrome
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist Bekijk bericht
50 percent van de gevangenen zijn politieagenten die handtastelijk werden tijdens fouilles. Het zal ze leren. Bron? mijn duim.
De meest interessante is hier weer .
Al ooit een vrouw geweten die dealt , inbreekt , auto's steelt , verkracht , overvallen pleegt .
Meer dan 500 vrouwelijke gevangenen , misschien 10 kindermoordenaressen , 10 gifmengsters en 10 oplichtsters .
Bron , gezond verstand.
Oud 3 mei 2014, 20:59   #22
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Syndrome Bekijk bericht
Al ooit een vrouw geweten die dealt , inbreekt , auto's steelt , verkracht , overvallen pleegt .
Meer dan 500 vrouwelijke gevangenen , misschien 10 kindermoordenaressen , 10 gifmengsters en 10 oplichtsters .
Bron , gezond verstand.
Ja, hoewel ik moet zeggen dat de vrouw die veroordeeld werd voor verkrachting een alleenstaand geval was. Maar het dealen, inbreken, auto's stelen en overvallen, ik heb er verschillende gekend. Dat waren harde tantes die voor weinig of niets uit de weg gingen.

Misschien leefden wij twee (u en ik) in een verschillend milieu.

Edit: oh, en een paar wietkwekende vrouwen heb ik ook geweten.

Laatst gewijzigd door Xenophon : 3 mei 2014 om 21:00.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2014, 21:11   #23
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bron , gezond verstand.

Meiden en misdaad -> Deze week in de Humo is daar een interessant artikel over verschenen, naar het schijnt is er de laatste tijd een stijging merkbaar, mede omdat "de vrouw haar plaats opeist in de criminaliteit, zoals eerder in de politiek en de zakenwereld" .. Ook blijkt dat "vrouwen tussen 20 en 25 jaar het meest geweld gebruiken en dat vechtpartijen bijna altijd om relaties draaien" ..

Ze zijn naar het schijnt ook harder om te kraken tijdens een verhoor ..
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2014, 09:02   #24
The Syndrome
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Meiden en misdaad -> Deze week in de Humo is daar een interessant artikel over verschenen, naar het schijnt is er de laatste tijd een stijging merkbaar, mede omdat "de vrouw haar plaats opeist in de criminaliteit, zoals eerder in de politiek en de zakenwereld" .. Ook blijkt dat "vrouwen tussen 20 en 25 jaar het meest geweld gebruiken en dat vechtpartijen bijna altijd om relaties draaien" ..

Ze zijn naar het schijnt ook harder om te kraken tijdens een verhoor ..
Pffft , er is ooit een studie geweest naar aanleiding van de emancipatie van de vrouw , vrouwen mochten deelnemen aan het maatschappelijk leven , en wij maar lachen met de moslims , men dacht , ze gaan crimimeler worden , niets van , mannen moesten ook winkelen , de winkeldiefstallen stegen bij de man , de criminaliteit bij vrouwen bleef gelijk .
Oud 4 mei 2014, 09:05   #25
The Syndrome
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Ja, hoewel ik moet zeggen dat de vrouw die veroordeeld werd voor verkrachting een alleenstaand geval was. Maar het dealen, inbreken, auto's stelen en overvallen, ik heb er verschillende gekend. Dat waren harde tantes die voor weinig of niets uit de weg gingen.

Misschien leefden wij twee (u en ik) in een verschillend milieu.

Edit: oh, en een paar wietkwekende vrouwen heb ik ook geweten.
Ik heb het ooit eens met u gehad over een overvaller spar Lotenhulle .
Zijn vrouw was chauffeur .
Na 3 dagen was ze vrij , om voor haar kinderen te zorgen aan wie ze notabene drugs verkocht , het gerecht wist dat .
Een gedetineerde en nog eens 3 kinderen plaatsen , wat kost dat .
Als ze al eens veroordeeld worden is het hooguit een werkstraf .
Waarmee ik niet gezegd wil hebben dat er veel vrouwen criminaliteit bedrijven , ze zoeken een lief die het voor hen wil doen , zie voorgaand geval .

Laatst gewijzigd door The Syndrome : 4 mei 2014 om 09:11.
The Syndrome is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2014, 09:13   #26
The Syndrome
Parlementsvoorzitter

Standaard

Bonnie en Clyde waren anders .
Ze werden doodgeschoten door de politie .
Bonnie leefde nog een beetje .
Ze was in de pers afgeschilderd als een sigaren rokend wijf .
Haar laatste woorden waren , tel them , i don't smoke sigars , i smoke sigarettes.

Laatst gewijzigd door The Syndrome : 4 mei 2014 om 09:16.
Oud 4 mei 2014, 15:43   #27
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik heb het ooit eens met u gehad over een overvaller spar Lotenhulle .
Zijn vrouw was chauffeur .
Na 3 dagen was ze vrij , om voor haar kinderen te zorgen aan wie ze notabene drugs verkocht , het gerecht wist dat .
Een gedetineerde en nog eens 3 kinderen plaatsen , wat kost dat .
Als ze al eens veroordeeld worden is het hooguit een werkstraf .
Waarmee ik niet gezegd wil hebben dat er veel vrouwen criminaliteit bedrijven , ze zoeken een lief die het voor hen wil doen , zie voorgaand geval .
Dat wil eigenlijk niets zeggen, tenslotte zijn die drie dagen voorarrest, dat in regel enkel van kracht is om het onderzoek te beschermen. Als het onderzoek rond is, dan laat de raadkamer - of de procureur zelf - de mensen vrij. Er komt dan vele jaren later nog een proces, dus vrij na drie dagen wil niet zeggen dat ze haar straf ontloopt.
Oud 4 mei 2014, 16:59   #28
The Syndrome
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Dat wil eigenlijk niets zeggen, tenslotte zijn die drie dagen voorarrest, dat in regel enkel van kracht is om het onderzoek te beschermen. Als het onderzoek rond is, dan laat de raadkamer - of de procureur zelf - de mensen vrij. Er komt dan vele jaren later nog een proces, dus vrij na drie dagen wil niet zeggen dat ze haar straf ontloopt.
Betrokken vrouw , bijgenaamd mega mindy is niet moeten verschijnen op het proces .
Haar man kreeg 5 jaar , zij niets .
Wil je het overlopen , je kent de situatie , zoek op overval spar lotenhulle , die vrouw heeft geen bijkomende straf gekregen .
Intussen is die pipo weer vrij , mega mindy had intussen een ander lief .
Ze heeft het afgemaakt , nu is ze dus weer bij haar man die 3,5 jaar gezeten heeft en ze is even schuldig .
Oud 4 mei 2014, 17:08   #29
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Betrokken vrouw , bijgenaamd mega mindy is niet moeten verschijnen op het proces .
Haar man kreeg 5 jaar , zij niets .
Wil je het overlopen , je kent de situatie , zoek op overval spar lotenhulle , die vrouw heeft geen bijkomende straf gekregen .
Intussen is die pipo weer vrij , mega mindy had intussen een ander lief .
Ze heeft het afgemaakt , nu is ze dus weer bij haar man die 3,5 jaar gezeten heeft en ze is even schuldig .
Ik ken de zaak niet noch wil ik me wegens tijdsgebrek er me ernstig in verdiepen, ze heeft in ieder geval drie dagen gezeten zoals je eerder opmerkte.
Oud 4 mei 2014, 17:13   #30
The Syndrome
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Ik ken de zaak niet noch wil ik me wegens tijdsgebrek er me ernstig in verdiepen, ze heeft in ieder geval drie dagen gezeten zoals je eerder opmerkte.
3 dagen voor deelname aan een overval , kun je nog minder krijgen .
Ter ekskuus , ze stond wel degelijk terecht op het proces en kreeg een fikse boete , maar ze heeft geen dag langer gezeten .
En het kwam uitgebreid in de pers .
Als ik de pers lees zie ik nergens vrouwen die in verband gebracht worden met criminaliteit , tenzij de gevallen die ik vernoemd heb .
Er zouden dus een 30 vrouwen in den bak moeten zitten , waarvan komen die meer dan 500 als ze zelfs voor overval amper 3 dagen krijgen .
Oud 4 mei 2014, 17:34   #31
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Ik stel voor dat Syndrome eens begint met de rechtszaken af te schuimen en te noteren hoeveel vrouwen er voor de rechter verschijnen en waarom.

(vergiftigen van echtgenoten? ik denk dat er wel zo'n paar bijzitten).

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2014, 17:39   #32
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Ik stel voor dat Syndrome eens begint met de rechtszaken af te schuimen en te noteren hoeveel vrouwen er voor de rechter verschijnen en waarom.

Precies veel ervaring mee?
Oud 4 mei 2014, 18:06   #33
The Syndrome
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht

Ja Circe , vergiftigen van echtgenoten ...
Als feministe mag je wel iets meer dan andere vrouwen , maar dit ...
Nu serieus , als ik de pers volg zie ik geen vrouwen in verband gebracht worden met criminaliteit behoudens de reeds voornoemde voorbeelden en de klassieke winkeldiefstalletjes waarvoor je hooguit een paar uur bij de politie zit of exstreem eens in de politiecel moet slapen .
Maar den bak , geen sprake van .
Overspannen kindermoordenaressen vliegen na hun asissenproces trouwens meestal in een gesticht , hoe komen ze aan 500 vrouwen .

Laatst gewijzigd door The Syndrome : 4 mei 2014 om 18:08.
Oud 4 mei 2014, 19:46   #34
The Syndrome
Parlementsvoorzitter

Standaard

Ter anekdote , betrokken vrouw , mega mindy zet haar man af aan de spar lotenhulle .
Haar man komt niet terug , ze hoort een schot , er komt politie op de parking van de spar .
Ze muist er vanonder , maar blijft toerkes draaien , zou mijn man ontsnapt zijn .
Niet dus , de politie merkt haar op , verklaart ze , ik wachtte op mijn man die boodschappen ging doen in de spar , hij kwam niet terug en ik reed naar huis om op mijn kinderen te passen .
Haar kinderen werden haar een week ontnomen , nadien mochten ze terug naar mammie .
Die spontaan weer drugs begon te verkopen aan haar kinderen .
En dat vliegt niet in den bak , hoe komen ze aan meer dan 500 vrouwelijke gedetineerden .
Oud 5 mei 2014, 06:07   #35
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Bad Attila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
30% zit binnen voor drugs zegt de pers .
Af en toe wordt hier eens een pubertje of verouderd pubertje opgepakt voor drugsdealen .
Dat wordt dan verhoor door de politie , terugbrengen naar de ouders , gevolgd door een speech waarin gezegd wordt dat ze dat niet mogen doen .
Alsof de maatschappij 5.000 euro per maand wil investeren in het opsluiten van zo'n paljaskes .
Jij leeft in een droomwereld, precies.
Tiens, die vrouw die zelfmoord heeft gepleegd in Hasselt in dat ding van Alloo, waarvoor zat die binnen?
Oud 5 mei 2014, 10:10   #36
The Syndrome
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Tiens, die vrouw die zelfmoord heeft gepleegd in Hasselt in dat ding van Alloo, waarvoor zat die binnen?
uitzonderlijk , uitzonderlijk .
Het gaat over heroine dealen , stelen van vuilniszakken dat hoort in een gesticht , uitzonderlijk belandt er dan eens eentje in den bak .
Als ze te agressief zijn in het gesticht waar ze uitkomen .
Uitzonderlijk .

Laatst gewijzigd door The Syndrome : 5 mei 2014 om 10:14.
Oud 5 mei 2014, 11:15   #37
The Syndrome
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Geef mij eens cijfers , hoeveel vrouwen zitten er voor moord .
Hoeveel vrouwen zitten er voor andere delicten .
Je vind er geen .
Omdat ze er niet zijn .
Heroinedealende zottinnen steken ze in vluchthuizen tenzij ze 3 medeslachtoffers en 8 verpleegsters afgekuist hebben met messen .
Het voorbeeld dat je gegeven hebt is dat van een psychopate .
Oud 5 mei 2014, 11:21   #38
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN

Eduard Khil's schermafbeelding

Standaard

http://statbel.fgov.be/nl/statistiek...re/gevangenen/
Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2014, 11:21   #39
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN

Eduard Khil's schermafbeelding

Standaard

precies wel geen detailcijfers te vinden
Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2014, 12:01   #40
The Syndrome
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
precies wel geen detailcijfers te vinden
Precies ,
Ik ken die cijfers ook , hooguit gaan ze zo'n agressieve junkhoer die niet past in een vluchthuis eens een paar dagen in den bak steken , dat doet dan een zelfmoordpoging , enkel poging , ze zijn dan nog zo stuntelig dat het lukt .
Het verbaasd me dat ze nog niet zijn afgekomen met die vrouw die voor drughandel in den bak zat en zelfmoord pleegde omdat ze haar baby hadden afgenomen .
Kwats , ze had al zelfmoordneigingen zat in een gesticht ze steken haar in den bak waar ze de mogelijkheid hebben om elke 5 minuten controle te doen , wat ze vergeten zijn .
500 vrouwen in den bak , een paar moordenaressen en wat agressieve verdwaalde zielen en dat is het .
30 vrouwen zitten in de Belgische gevangenissen .

Laatst gewijzigd door The Syndrome : 5 mei 2014 om 12:02.
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be