![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
verder voorspel ik _ik weet niet precies waar ge woont_ dat als ze maar 0.0001% iets tegen allochtonen heeft en/of niet geïnteresseerd is allochtoonse belangstelling en een allochtoon lapt haar dat dat dan die persoon zal afgerekend worden op zijn afkomst. Zo zie ik dat bij mijn (stief)dochters Wat niet wegneemt dat er een heel deel is die daar veel verder ingaan daar waar een een gemiddeld autochtoon al zou afhaken en een een gedeelte veel te ver indien de gelegenheid ( lees: meisje alleen ) zich zou voortdoen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
...maar de randvoorwaarden dienen vervult te zijn hé ... en bij jouw dochter is dat dus niet zo als ik je mag geloven. Dat hoor ik graag Citaat:
je bent er niet mee gediend dus wat zeg je dan : "wat denkt die paljas" indien die 'paljas' nog een makkelijk uiterlijk kenmerk bezit dan wordt dat: "wat denkt die brillenkast", "wat denkt dien papzak", etc Herhaalt het 'incident' zich met een persoon met hetzelfde kenmerk en gesteld dat dat kenmerk nu net is wat je niet apprecieert (je hebt wat tegen dat kenmerk of je valt niet voor dat kenmerk) dan versterkt de afkeer en het vooroordeel. zo simpel als bonjour Citaat:
Zo erg dat we ze liever niet alleen over straat laten lopen (vooral als het wat donkert en het een zwoel lenteweertje is) Ze ziet dat trouwens zelfs niet goed meer zitten. Niet dat ik denk dat er een acuut gevaar of risico zou zijn ( niet meer dan elders ) maar het constant lastig gevallen worden is er teveel aan. Komt er nog eens bij dat die engerds dat ruiken of aanvoelen hé |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Europees Commissaris
|
![]() Verdorie, dat is echt wel vervelend, zeg! Spreek je nu over de situatie in een (groot)stad?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tussendoor lag er een dakloze achter hun gebouw zonder dak boven zijn hoofd te bivakkeren. ![]()
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, ieder zijn ding, hé.
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelf ben ik net geen 1m70, en weeg rond de 55 kg. Af en toe word ik door 'araabjes' in het Arabisch aangesproken, en dat komt ongetwijfeld omdat ik er nogal 'mediterraan' uitzie. Als ik dan uitleg dat ik eigenlijk een Vlaming ben, gaan de meeste aansprekers mopperend weg. Die paar keer dat ze dan in min of meer verstaanbaar Nederlands verder gingen, bleek dat ze verdwaald waren in een wijk die ze niet goed kenden. De wandeling van Thurn en Taxis naar het Noordstation leg ik in een kleine 10 minuten af, maar ik ga wél door de parken. Dat een ambtenaar daar 's avonds of 's ochtends niet graag door loopt kan ik wel begrijpen. Het is altijd mogelijk dat die vanachter een boom door een duif of een verwilderde kat wordt besprongen, hé ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 13 mei 2014 om 06:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stel je voor dat de Vlaamse regering erin zou slagen te bezuinigen, en noch de nationale, noch de Brusselse noch de Waalse regering daarvan kunnen profiteren! ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het is toch niet alsof er maar een paar ambtenaren gaan werken daar. Of dat ze overuren doen.
![]() |
![]() |
#30 |
Europees Commissaris
|
![]() Get the hell out of here, you Romanian swindler, and take your counterfeit handbags with you!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Europees Commissaris
|
![]() Opvallend dat politiekcorrecten zich er weeral vanaf maken met een grapje. Met de kop in het woestijnzand.
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In het algemeen totaal geen problemen hier maar ik sta natuurlijk niet in haar schoenen hé Laatst gewijzigd door praha : 13 mei 2014 om 21:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van het Noordstation naar Tour & Taxis is bijna 2 km. De wandeltijd is meer dan een kwartier (17 minuten volgens Google Maps). De Vlaamse regering heeft nochtans beslist dat elk VAC binnen een kilometer van een station moest liggen. Hiermee schendt de regering zijn eigen beleid ten koste van zijn ambtenaren.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() daar blijft het allang niet meer bij nagefloten worden maar komen er regelmatig klappen aan te pas tegenover jonge autochtone meisjes...
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je langs het Sainctelette-plein en vandaar naar het Rogier-plein gaat, kom je inderdaad geen 'park' tegen. Maar dan maak je wél een hele omweg. Als je via het Redersplein en de Willebroekkaai wandelt, kan je je route inkorten door dwars door het kleine parkje van de "Allée verte", en het "Maximilien"-park te stappen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Skobelev : 14 mei 2014 om 06:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Tja, misschien moet je anders eens proberen met misdadigers te veroordelen en op te sluiten, misschien dat dat helpt.
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wie niet door die buurt wilt wandelen, neemt gewoon de bus : 5 minuten maximum en je bent er.
![]() |