Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 mei 2014, 17:53   #21
mvd
Minister-President

mvd's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door killimandjaro Bekijk bericht
Het was niet meer dan een hoop zat gebral.
Maar nee, dit is wereldnieuws. EN het bewijst ook op een of andere manier dat N-VA toch fascistisch is.
mvd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2014, 17:54   #22
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tamam Bekijk bericht
Naast de 'Cyaankali voor het FDF" leuze die hoogst bedenkelijk is , is er een klein detail die de pers niet vermeldt:

In het filmpje is er de sympathisant die opmerkt "twee vingers!" als de rechterhand gehezen wordt van die KVHV'er, en dan een knipoog geeft aan iemand.

Deze man die opmerkt "twee vingers", weet waarover hij het heeft: de zgn "verzetsgroet", gebruikt door neo-nazi's in o.a. Duitsland die verboden worden de hitlergroet te doen.

Ik wil best geloven dat jullie geen neo-nazi's zijn. Maar is dit ECHT grappig op de een of andere manier, na zoveel bier? Leg eens jullie vorm van humor uit?

Redelijk puberaal & triestig bezig, mannen. Als dit jullie Vlaanderen is, zullen veel Vlamingen -waaronder NVA stemmers- niet tevreden zijn. Het KVHV stond voor "orde" , "respect" & "tucht" dacht ik. Na dit gezien te hebben komt deze groepering over als extreem-rechts & extreem puberaal.

bron vh ganse filmpje: "de linkse vod" Knack:

http://www.knack.be/nieuws/belgie/jo...campaign=knack
Kunnen die 2 vingers ook het V-teken voorstellen ?

Sorry, voorgaande reakties niet gelezen.

Laatst gewijzigd door Boduo : 27 mei 2014 om 17:57.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2014, 17:56   #23
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Kunnen die 2 vingers ook het V-teken voorstellen ?
Ja, maar vanaf vandaag is het terug het symbool voor:
"Twee pintjes!"
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2014, 17:58   #24
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Ja, maar vanaf vandaag is het terug het symbool voor:
"Twee pintjes!"
Met in de achtergrond "Dos cervezas por favor" ?
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2014, 18:46   #25
Miauw!
Europees Commissaris

Miauw!'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tóra�* Bekijk bericht
De V-Groet is campagnepropaganda van de N-VA. Niet meer dan normaal dat sympathisanten die brengen.
Dat wel, maar blijkbaar ging het hier om de verzetsgroet?
Miauw! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2014, 18:52   #26
Tóraí
Lokaal Raadslid

Tóraí's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Miauw! Bekijk bericht
Dat wel, maar blijkbaar ging het hier om de verzetsgroet?
Daar komt enkel Tamam mee af.
Oud 27 mei 2014, 18:56   #27
Travis66
Europees Commissaris

Travis66's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Naast de 'Cyaankali voor het FDF" leuze die hoogst bedenkelijk is , is er een klein detail die de pers niet vermeldt:

In het filmpje is er de sympathisant die opmerkt "twee vingers!" als de rechterhand gehezen wordt van die KVHV'er, en dan een knipoog geeft aan iemand.

Deze man die opmerkt "twee vingers", weet waarover hij het heeft: de zgn "verzetsgroet", gebruikt door neo-nazi's in o.a. Duitsland die verboden worden de hitlergroet te doen.

Ik wil best geloven dat jullie geen neo-nazi's zijn. Maar is dit ECHT grappig op de een of andere manier, na zoveel bier? Leg eens jullie vorm van humor uit?

Redelijk puberaal & triestig bezig, mannen. Als dit jullie Vlaanderen is, zullen veel Vlamingen -waaronder NVA stemmers- niet tevreden zijn. Het KVHV stond voor "orde" , "respect" & "tucht" dacht ik. Na dit gezien te hebben komt deze groepering over als extreem-rechts & extreem puberaal.

Gelukkig zit dit forum vol linkse mannen die linkse principes huldigen. Zoals daar zijn "racisme is foei"
We weten dus dat we van onze tegenstrever nooit het verwijt gaan krijgen dat we allemaal (neo) nazi's zijn omdat er een paar idioten teveel gedronken hebben. Of dat we allemaal "dit" Vlaanderen betrachten, want dat is immers racisme.
Oud 27 mei 2014, 19:14   #28
Klojo eerste klas
Perm. Vertegenwoordiger VN

Klojo eerste klas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

EN wat heeft die knipoger in zijn hand op 't moment dat hij '2 vingers' zegt ? Een glas bier.... Dan heeft die knipoog voor mij toch overduidelijk te maken met '2 pintjes'..... Maar dat zal misschien te simplistisch zijn. 't Is inderdaad logischer om over die knipoger, die je duidelijk van toeten noch blazen kent, een intentieproces te beginnen.....
Oud 27 mei 2014, 19:46   #29
Tamam
Minister-President

Tamam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klojo eerste klas Bekijk bericht
EN wat heeft die knipoger in zijn hand op 't moment dat hij '2 vingers' zegt ? Een glas bier.... Dan heeft die knipoog voor mij toch overduidelijk te maken met '2 pintjes'..... Maar dat zal misschien te simplistisch zijn. 't Is inderdaad logischer om over die knipoger, die je duidelijk van toeten noch blazen kent, een intentieproces te beginnen.....
Te simplistisch inderdaad.

Hij houdt al een pint in zijn hand, en zegt duidelijk "twee vingers", en knipoogt dan.

Hoe dan ook, debiele & zielige vertoning van de Vlaamse trotse vrienden van het KVHV.
Tamam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2014, 20:20   #30
Tóraí
Lokaal Raadslid

Tóraí's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hoe dan ook, debiele & zielige vertoning van de Vlaamse trotse vrienden van het KVHV.
Gelukkige hebben we nog de keurige linkse studenten. Die dwepen zeker en vast niet met massamoordenaars.
Oud 28 mei 2014, 08:15   #31
nr7
Vreemdeling

Standaard

Citaat:

Ze hadden toestemming gekregen van Leon Degrelle, de leider van het Waalse SS legioen en Albert die ook graag op de koffie ging bij Adolf.
Dus uw punt is ?
nr7 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2014, 08:23   #32
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hmmm misschien dat hij dat bedoelde, ha. Die knipoog is wel nogal raar als je gewoon vraagt het V teken te maken. Lijkt me eerder iets dat iemand doet als je weet wat de "verzetsgroet" is.

Hoe dan ook, puberaal & extreem onverdraagzaam gedrag. Hopelijk schamen ze zich maar ik twijfel eraan.
Oei, dan is iedereen die in de rechtbank zweert de waarheid te vertellen in feite een neo-nasi .
Alle parlementsleden zijn dan ook neo-nasi's .
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2014, 09:03   #33
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Dan ontgaat u de betekenis van een oud spreekwoord: "Als de wijn is in de man, is de wijsheid in de kan".
Sorry, maar een dronkaard zegt de waarheid!

Ik hoop dat crapuul op geen enkele NVA bijeenkomst terug te zien!
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2014, 09:06   #34
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tóra�* Bekijk bericht
Gelukkige hebben we nog de keurige linkse studenten. Die dwepen zeker en vast niet met massamoordenaars.
Dat spreekt het gedrag. Iet goed van die debielen, die nva veel schade berokken.
Of was dit de bedoeling?
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2014, 09:48   #35
Athelas
Minister

Standaard

Citaat:
Ik denk daarover dat het FDF oogst wat het zaait. Ik keur beide af, zowel de acties van het FDF als dit soort acties, maar verbazen doet het mij niet. Liever dit soort gezangen dan FDF'ers die geld achterhouden zodat jeugdhuizen in de rand onbruikbaar en gevaarlijk worden voor onze kinderen.

Citaat:
Oh neen, en hij knipoogt nog ook! Aiaiaiaiai. Wat is nu specifiek uw probleem hiermee? Een groepje jongeren van 3 man en ne paardekop die zingen is wereldnieuws en moet afgekeurd worden. De toestanden in de rand komen met moeite in het nieuws.

Citaat:
Godwin. Ik word het beu dat iedereen nazi of neo-nazi is die aanleunt bij de NVA en wiens gedrag niet strookt met een linkie-winkie. Neo-nazisme is slecht, heel slecht maar net zoals bij racisme wordt de term constant zo uitgehold dat niemand er nog wat om geeft. Goede lectuur voor zo'n mensen is dit:

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Boy_Who_Cried_Wolf

Lees de moraal van het verhaal even na. De campagne is voorbij. Laten we alle acties van de campagne even vergeten en een nieuwe start nemen voordat zaken zoals het uitbranden van Ben zijn busje escaleren en we echt met een kleine burgeroorlog starten.

Citaat:
Ik voel mij niet echt aangesproken maar wie zijn jullie? Het gaat hier begot om hoeveel man? En ja, veel is grappig na veel bier. Gelukkig dat het in dit geval bij spreken blijft en geen daden itt bij de FDF.

Citaat:
Puberaal en triestig, zeer zeker. Gelukkig dus dat er veel afhaken na de Vlaamse leeuw en dit dus niet de groep op zich vertegenwoordigt.
Athelas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2014, 09:50   #36
Tóraí
Lokaal Raadslid

Tóraí's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
Dat spreekt het gedrag. Iet goed van die debielen, die nva veel schade berokken.
Of was dit de bedoeling?
Ik begrijp je bericht niet zo goed.
Oud 28 mei 2014, 09:54   #37
Anna List
Banneling

Standaard

zever, wat een drama queens allemaal, is er hier niemand ooit student geweest ?!

twee vingers is twee vingers, maw : ne stevigen teug

in tegenstelling tot ad fundum (al valt een leeg glas bij sommigen ook voor bij ne stevigen teug, zeker in feeststemming)
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2014, 15:07   #38
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Heel veel mensen - ongeacht hun politieke achtergrond - slaan rare praat uit en doen onnozele dingen wanneer ze teveel gedronken hebben.
Al dat bier ?? Ik dacht dat NVA en VB tegen druggebruik waren ?
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2014, 15:10   #39
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Travis66 Bekijk bericht
Gelukkig zit dit forum vol linkse mannen die linkse principes huldigen. Zoals daar zijn "racisme is foei"
We weten dus dat we van onze tegenstrever nooit het verwijt gaan krijgen dat we allemaal (neo) nazi's zijn omdat er een paar idioten teveel gedronken hebben. Of dat we allemaal "dit" Vlaanderen betrachten, want dat is immers racisme.
Waarom drinken die NVA 'ers zich zat ? Dat valt me tegen want ik dacht dat NVA tegen drugs was ?
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2014, 19:58   #40
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
Sorry, maar een dronkaard zegt de waarheid!

Ik hoop dat crapuul op geen enkele NVA bijeenkomst terug te zien!
Spaar ons van die gespeelde schaamte.
Het wekt trouwens geen sympathie iemand die zijn kameraden laat vallen uit schrik om zelf ook aangebrand te raken.

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be