![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Klopt. Persoonlijk zou ik ook boven op de rem gaan staan hebben. Het is een ingebouwde refleks dat ik voor dieren altijd stop. Sommigen hebben niet de refleks om voor een dier te stoppen. Zij hebben dan ook meestal geen respekt voor dieren en bijgevolg zit die refleks er bij hun niet in.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Charlie don't Surf : 24 juni 2014 om 22:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou niet graag in die rechter zijn schoenen staan.
Hier worden vonnissen eenvoudig door de duurste advocaat geschreven, in Canada kan daar denkwerk aan te pas komen.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook al zijn ze fluffy en schattig, ik ga het leven van mijn dierbaren, en de dierbaren van mijn medemensen niet op het spel zetten.
Doorrijden dus, weliswaar op een verantwoorde manier trachten te ontwijken. Gisterenavond nog voor een egel gedaan. Misschien dat de volgende er wel over reed, ik kan het me allemaal niet aantrekken. Ik ga eerder eens stoppen en denken over het drama in de vleesfrigo's van Delhaize.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
We zien dat hier teveel om er nog in te trappen. Misleidend artikeltje in een krant, meestal met sterk overtrokken titel die de lading niet dekt, en dan een resem verbolgen naïevelingen die er in trappen... De media op hun best...
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar je legt wel fricandon tussen je boterham?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() PS. passing-lane is een inhaalstrook , een strook om ... ![]() Laatst gewijzigd door Charlie don't Surf : 24 juni 2014 om 23:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In plaats van stil te staan kan je er ook naast rijden.
Maar ja...allicht een sms gemaakt dat er eendjes aan het oversteken zijn of meteen op facebook want de wereld moet dat weten. Trutten die stilstaan op de snelweg steek je best levenslang weg.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 24 juni 2014 om 23:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik vermoed dat dat is wat wij "frikadellekoek" noemen? Nee, dat leg ik niet tussen mijn boterham, maar sowieso heb ik niet de gewoonte om mijn broodbeleg eerst te overrijden alvorens het tussen mijn boterham te leggen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Minister
|
![]() Stoppen op de autobaan? Hoe stom kunt ge zijn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, maak er maar een karikatuur van.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |