![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als ik nu aan het begrip "België" denk, dan zie ik een lege kartonnen pallet met de ronde afdrukken erin waar blikken pils ooit stonden. Handig dat je er zo'n bedrukte tricolore vod bij krijgt om het hele boeltje met de mantel der geforceerde liefde mee toe te dekken ... voor je nostalgisch wordt ... voor die luttele hersencellen die nog over zijn na het consumeren van dat smerig vocht worden teruggeworpen op communiceren, laat staan contempleren. Zelfs al winnen ze het toernooi, wat levert dat allemaal eigenlijk op? Een paar duizend voetbaltruitjes meer verkocht in het buitenland? Nog meer sluikreclame voor Jupiler? Wat heeft het Spanje opgeleverd? Waar staan ze ginds nu? Voor het overige geef ik je 100% gelijk. Het samenvallen van het WK en de regeringsvorming is allesbehalve toeval, maar weloverwogen volksverlakkerij ... smeervet om Di Rupettes gatnaaierij allemaal wat vlotter te laten verlopen. Op het condoom staan de letters CDh gedrukt = al gescheurd voor dat ge u bukt. Laatst gewijzigd door Stormram : 25 juni 2014 om 19:25. |
|
![]() |
![]() |
#22 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ow, neen, wacht even, vanaf vandaag is CDH geen katholieke partij meer (ik heb die verrassende info van iemand op dit forum), dus, zijn ze ook niet meer tegen condoomgebruik, dit in tegenstelling tot wat de paus zelf komt verkondigen. |
|
![]() |
![]() |
#23 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En de dubbele bodem, is dat ze misschien zouden moeten meegaan zolang er nog Belgen in de nationale regering zitten !!! Da's wel heel wat langer, als dat plan lukt ... oh ow. Ik denk dat ze bij La Dernieure Heure (De Belgique) nog wat meer dingen gaan moeten produceren, meer kwaliteit deze keer dan !!! Laatst gewijzigd door Niko457 : 25 juni 2014 om 19:27. |
|
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, ge hebt gelijk, al is "Het Verschaeve Legioen" ook niet uit te sluiten.
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#26 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En zodoende niet meer contradictorisch. Stuur jij of ik een mail, om te vragen of de H voor hypocrite staat ? Centre Democrate Hypocrite Ja, dat bekt wel Dat het koningshuis qua ideologie PERFECT thuishoort bij CDH, had ik al door : - een klassieke partij - katholiek - Waals Dat omschrijft zowel CDH als ons koningshuis Laatst gewijzigd door Niko457 : 25 juni 2014 om 19:41. |
|
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Eer je hier in ons land een mars op wat dan ook opgestart krijgt dan zijn we in het jaartal 2145 aanbeland denk ik en dan nog. ![]() p.s. De meeste marsen/betogingen brengen vervuiling met zich mee in de zin van, platieken jasjes al dan niet met de nodige logo's op van ... , fluitjes, kratten die in brand gestoken worden en ga zomaar voort, lawaaioverlast en tal van andere ...
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 25 juni 2014 om 19:43. |
|
![]() |
![]() |
#28 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Vlaamse Militanten Orde of Dietsche Militie zijn mogelijke namen.
|
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Doe je mee ?
|
![]() |
![]() |
#32 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Waarom een mars op een Brussel? Waarom geen raid?
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Gouverneur
|
![]() Neeneen, het is hier al aangehaald, de Walen linken NVA met terroristische afscheidingsgroepen, omdat zij het gigantische verschil niet inzien.
Als we dan toch terroristen zijn, kunnen we evengoed ons gedragen als terroristen. Beetje zoals CCC vroeger |
![]() |
![]() |
#38 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe staan we er voor?