![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Europa biedt geen enkel vooruitzicht op het beschermen van de identiteit van volkeren. Als daarvan indicatoren ziet, mag u die mij altijd meedelen, maar tot dan verliest u echt de trappers. Die identiteit kan enkel bewaard worden door die volkeren zelf, niet door een hoger gezag. Tenzij u met die identiteit een rechts-extremistisch gedachtegoed bedoelt natuurlijk, het Nouvelle Droite dat ook uw partij beheerst, en dat een band creëert tussen staatsnationalisten als Le Pen en volksnationalisten als Dewinter. ![]() Is het dat dat u bedoeld met "onze" identiteit? Of omschrijft u dat eens? Kwestie dat de maskers eens vallen, G
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Een beetje pissig aan het worden beste tantist? Bij mijn weten is de Belgische staat noch het huidige Europa een voorbeeld van een confederaal Europa der volkeren dat ten volle gebaseerd is op het subsidiariteitsbeginsel. Bijgevolg is uw opmerking waardeloos. Op dit moment zijn er inderdaad weinig of geen indicatoren die kunnen wijzen op identiteitsbescherming van de volkeren door Europa, om de eenvoudige reden dat het gaat om... een economische éénmaking. Maar daar ben jij als flamingant al tevreden mee. 8) De Nouvelle Droite, jongens toch, wie spreekt daar nu nog van??? Dat is al lang zo goed als gedaan! Dat kende zijn hoogtepunt eind de jaren 1970 toen het Vlaams Blok ontstond, toen NSV en Voorpost jonge organisaties waren. Nu stelt dat Nouvelle Droite niks meer voor, de identitaire benadering is daar al van weg geëvolueerd. Identiteit is datgene wat een volk onvervangbaar en specifiek maakt. De etnische en culturele identiteit vormen 1 geheel ter behoud van het eigen erfgoed. De basis van identiteit is biologisch, daarnaast wordt het bepaald door cultuur en beschaving. De Nouvelle Droite erkende enkel de culturele basis. Laatst gewijzigd door Koenraad Maesschalck : 26 september 2004 om 02:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() En dat die strijd voor de eigen identiteit op bepaalde vlakken bondgenootschappen kan opleveren met ondermeer het Franse Front National? En dan? Graag zelfs. Liever dan met de communisten van Meervoud.
Wat overigens niet betekent dat wij in alle standpunten met het FN akkoord gaan. Laatst gewijzigd door Koenraad Maesschalck : 26 september 2004 om 02:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||||
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() En een Europa dat de identiteit van de volkeren beschermd is er wel of zo! Ga slapen jong! ![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Toch tof, dat je van jezelf zegt dat je niks voorstelt ![]() Citaat:
Vertel mij eens, beste "Koenraad", hoe je van individu X of Y kan bepalen of ie biologisch bij volk A of B behoort? Jij gaat gewoon terug naar Bloed en Bodem, een concept waar de rechts-extremisten officieel -let wel: officieel- van af gestapt waren. Ik heb al zinniger argumenten gehoord tegen de Turkse toetreding...
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#28 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() neen tegen toetreding van dit islam-land!.........
Laatst gewijzigd door odinkontakt : 26 september 2004 om 08:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() wij zullen ons patrimonium--ons volk--ons ras en onze eigenheid blijven verdedigen.....!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Turkije is een bufferstaat tussen Westen en Oosten. Door de inlijving in de EU komt Turkije terecht in de invloedsfeer van Westerse waarden. Ik zie niet in wat daar verkeerd aan kan zijn. De toetreding van Turkije is een expansie van het Westen. Het is Turkije dat zijn wetten heeft moeten aanpassen, niet wij.
Of nog anders gezegd: zou je liever zien dat Turkije ingelijfd wordt in een of andere liga van radicaal islamitische landen? _______________ 2004: Het Vlaams Blok krijgt de schuld dat de urinoirs stinken. -- De Openbaringen van Flippend Rund, 2377 |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() in gans europa staan de volksnationalisten klaar om volk - kultuur en ras te verdedigen-- samen staan we sterker dan ooit----dat de europese bewindvoerders dit maar heel goed beseffen voor ze hun fiat geven aan deze toetreding---deze nationalistische houding heeft niets te maken met racisme of wat dan ook--voor ons is turkije en het turkse volk volledig evenwaardig maar anders.......
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door odinkontakt : 26 september 2004 om 08:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() twee zonen van allochtonenknuffelaar" burgemeester janssens uit antwerpen" zijn vorige zondag rond 21 u overvallen ........door twee allochtonen.......
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Minister
|
![]() @ NTT: het aanwakkeren van het debat omtrent de toetreding van Turkije is zeker leuk en ook nuttig, maar waarom zijn al jullie sprekers dezelfde mening toegedaan? Dat is geen debat maar eerder een klaagavondje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() Zijn die gasten van hetzelfde oordeel?
Want ik zit ook in het "neen" kamp, maar dan gewoon omdat Turkije gewoon niet voldoet aan de voorwaarden om bij de EU te komen: het is geen democratisch land en ik heb mijn twijfels of ze de 3%/60% norm halen.
![]() |
#36 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat mij hier is opgevallen is dat je bevriend wil blijven met de Koerden maar niet met de Turken. Die nog groter zijn in aantal en meer macht hebben. Vreemd... ik ga zeggen hij wilt de 'gedupeerde' steunen maar ja tis een vlaming en een fascistische ook nog ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Voor jou is een Vlaming per definitie ALTIJD fascistisch. Tenzij we ons verkopen om jullie je zin te geven. En dan nog worden we als 'honden' behandelt (zoals ze het zo dikwijls zeggen) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#40 | |
|
![]() Citaat:
'de discussie aanwakkeren' --> een comité met de naam Neen Tegen Turkije in de EU, dat de discussie wil aanwakkeren? met zo'n naam laat je niet echt veel ruimte voor discussie me dunkt ![]() 'onafhankelijk comité' --> alle sprekers zijn leden van ntt, vlaams blok en voorpost. onafhankelijk? die zullen trouwens ook nogal van mening verschillen over dit onderwerp, dat moet een boeiende discussie worden! ![]() |
|
![]() |
![]() |