![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik vind deze actie vooral goor en vies. Het draagt ook niets bij voor de slachtoffers van de Islamitische Staat.
Het is gewoon extremistische feministische strontzakkerij. |
![]() |
![]() |
#22 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Misplaatst, contraproductief, vulgair.
Niet verwonderlijk: de dame rechts heeft het Femen-symbool op haar rug. Femen, uitgespuwd door alle respectabele feministische organisaties (ik ben trouwens géén feministe), oerdomme pseudos, speelbal van neoliberalen om de maatschappij nog verder te verdelen, te breken, te vernietigen. Last but not least: gefinancierd door mannen ![]() Geweldig hoor! |
![]() |
![]() |
#24 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Extremistisch? Hoe wil jij IS op een gematigde manier benaderen? Vragen of we geen vriendjes kunnen zijn of zo?
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ts is een scat-lover.
|
![]() |
![]() |
#26 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
dat ze daar voor opkomen , zeer logisch !! De manier waarop , misschien niet de beste , maar ze is wel duidelijk !! Wat is een goede manier om aktie te ondernemen ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||
![]() |
![]() |
#27 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#28 |
Europees Commissaris
|
![]() Blijkbaar, de verkrachting van geiten is ineens massaal toegenomen wegens gebrek aan voldoende blanke slavinnen.
#29 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als ze ISIS willen choqueren, en die alleen, hadden ze dat op een andere manier kunnen doen die minder vies is. Maar zo stom zijn dit soort wijven wel. Ik heb daar nog nooit een knap ding tussen gezien. Selectief choqueren is blijkbaar niet voor hen weggelegd. Trouwens een knap blond en jong ding met mooie blote borsten en een ISIS vlaggetje rond haar middel had enkel die ISIS gekken gechoqueerd maar de rest van de wereld niet behalve misschien puriteinen. En ik ga nogmaals mijn avatar maar eens wijzigen en laten zien hoe je moslims ook kunt choqueren zonder vulgair of vies te zijn.... Lieve mooie dame die een modderbad neemt met een lief varkentje ... Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 30 augustus 2014 om 09:57. |
||
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het ganse onsmakeloze zootje en al het gedoe rond de fratsen van het moslimwereldje
bevestigen en bewijzen dat moslims enkel thuishoren op een bepaald deel van de planeet waar ze onder elkaar kunnen moorden en de godsdienstuilskuikens uithangen. De vergissing van de eeuw: die gasten hier massaal laten samentroepen onder welke voorwendsels ook! We gaan het duur bekopen... Met dank aan diegenen die daarvoor verantwoordelijk zijn! Laatst gewijzigd door andev : 30 augustus 2014 om 09:48. |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#33 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() In feite bedoelde ik dat men ISIS toch ook kon choqueren op een manier die niet vies is voor ons.
Neem van mij aan dat je (wij) die moslims even goed op een vredelievende en niet gewelddadige manier buitenkrijgen als we hun zwaktes eens wat beter zouden uitbuiten. Neem eens een lief klein biggetje in huis, je zal ze nogal eens zien lopen. Het is een kwestie van hun psyche te bestuderen - hoe zij denken. Schaf kindergeld volledig af. Stel voorwaarden aan hun immigratie, zoals bvb in Denemarken. Kortom het omgekeerde van wat we totnutoe altijd steeds gedaan hebben: aan hun grilletjes en wensen steeds toe te geven. Laten we dat nu eens stilaan (de voordelen die ze hebben) afbouwen. Langzaam maar zeker. Het kan, maar we moeten er geen jaren nog mee talmen. Wat meer bloot in het dagelijks leven en op straat (affiches .. enz..). Bij het minste beginnen ze toch al te klagen (herinner U de VB affiches). Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 30 augustus 2014 om 10:24. |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteraard, menstrueren op een vlag staat gelijk aan massaexecutie, onthoofdingen, slavenhandel, terreur en het met grof geweld van een moraal uit de zevende eeuw als verlichting. Bedankt dat u dit vrouwen even duidelijk maakt!
|
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() erg dat de neo's hier nog liever op deze dames schieten dan op het krapuul van IS(IS) zegt genoeg ook...
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() Voor alle duidelijkheid, indien er hier nog zouden rondlopen die het niet opgemerkt hebben: ik ben gene neo. Wat dat dat ook mogen bedoelen. En wat dat schieten betreft, al mochten die dames een hele dag de een na de ander hun best doen, daar zou geen schietwerk bij te zien zijn. En nu ga ik mijn middagdutje doen.
|
![]() |
![]() |
#38 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#39 | |