![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gentse haven gaat plat, Antwerpse haven niet.
Ra ra. Hoe zou dat nu komen? Laatst gewijzigd door Het Oosten : 5 september 2014 om 16:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Omdat de Antwerpse zo'n 6x hogere omzet boekt?
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Misschien komt er wel een baby-boom van: dus stroomuitval is een goed middel tegen de vergrijzing en dus is kernenergie een grijsmakende energie....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Hebben die treinen een aparte stroomvoorziening?
![]() |
#29 |
Vreemdeling
|
![]() Als er nog buitenlandse investeerders interesse zouden hebben om in België iets op te starten en ze horen dat men hier nog geen elektriciteit kunnen garanderen als de winter wat streng wordt...
Die gaan wel op een ander natuurlijk. Wat ik ook raar vindt is dat men, indien het zover komt, de elektriciteit in de vooravond gaat afkoppelen. Kom je thuis van je werk (als je al thuis geraakt vanwege geen tram/trein) in de kou, je kan niet eens koken/douchen en het is vroeg donker... Lijkt me geen goed moment. Zelf nog niet echt een mening gevormd over de discussie kernenergie/alternatieve energie, maar sommige bewindslieden die hiervoor verantwoordelijk zijn zou men toch een een tijdje in een cel mogen stoppen. Zonder elektriciteit natuurlijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() Elektrische treinen gaan automatisch in noodstop bij spanningsuitval.
Spoorwegovergangen en seinen hebben een backup-batterij en reageren "fail-safe", d.w.z. dat bij spanningsuitval alle seinen op rood gaan, en spoorwegovergangen gesloten worden. Dieseltreinen mogen aan max 30km/u verder rijden "op zicht" , aan 5 km/u aan overgangen en stations, voorzover wissels e.d. het niet beletten. Dat is wat een buur die bij de NMBS werkt me onlangs verteld heeft. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Europees Commissaris
|
![]() Bwa, die gooien ze gewoon via het raam naar beneden. Dat is erg sociaal want het spaart toekomstige uitgaven in de sociale zekerheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister-President
|
![]() Hun kinderen kunnen dat doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Lokaal Raadslid
|
![]() In plaats van die politiekers weg te promoveren naar een vet betaalde jobke in Europa zouden ze die gangsters beter eens ter verantwoording roepen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Ik zweer het, als die flapdrollen dit krankzinnige plan werkelijk willen doorvoeren en ons zonder stroom zetten, dan kom ik op straat voor protest. Of het nu zin heeft of niet, ik zie dit land al langer de dieperik ingaan en het klootjesvolk zit nog steeds diep in z'n roes. Zonet het nieuws gezien waar men 'n paar mensen interviewde en naar hun mening vroeg. Ze zeiden gewoon allemaal doodleuk 'dat ze wel kaarskes zouden kopen' of 'dat ze nog 'n oude kachel hebben liggen op de zolder'. Kan je dat nu geloven???
Vlamingen slikken werkelijk ALLE bullshit. Met de glimlach, uiteraard. Ik word misselijk van die makheid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al die dementerende karkassen die in het rusthuis aan de machines liggen kunnen gerust een stroompanne gebruiken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als ik jou was, zou ik me er dus ook op voorbereiden. Ik heb net nagekeken dat onze verwarming op gas werkt en sterke zaklampen lijken me toch beter dan kaarsen. Beetje griezelig voor zieke of eenzame mensen, mijn hart gaat uit naar hen. Zij kunnen best volk opzoeken tijdens zo'n panne (met hun zaklamp in de hand) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of ook bv voor hartpatiënten , zeer gevaarlijk !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 6 september 2014 om 00:34. |
|
![]() |
![]() |