![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijk jaloezieën is een slechte raadgever
Het gaat hier niet over jaloezie, maar over een permanente discriminatie Ik ben tegen alle ongelijkheid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar mag demonen ook wel eens rekening mee houden. Het is tevens een streek met bijzonder veel corruptie waar o.a. rechters worden omgekocht met "bloemkoolgeld". Het mag dan ook niet verbazen dat veel west-fluimen via een "lange arm" een schoon jobke krijgen als ambtenaar.
Laatst gewijzigd door Demper : 29 september 2014 om 21:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister-President
|
![]() euhm 7.5 % minder volk is dat niet genoeg .. en dat na jarenlange aanwervingsstop het enige wat erbij gekomen is zijn mensen die drie keer duurder zijn dan de gewone ambtenaren .. dankzij mensen als u Demonen, mensen die een mythe levendig houden om bij de 3x meer verdieners te zitten?
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister-President
|
![]() Wees eens eerlijk. Hoeveel % van die 20% gaat ermee lopen ? En kijk eens naar de functies die er nu bijkomen door de roep op minder ambtenaren. Ik heb als ambtenaar zelf geen zin meer om ze te betalen.
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
D�*�*r begint het probleem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Ambtenaren" worden eigenlijk NIET rijker.
Hun wedde zal pas dalen als de index met 2 % onder de vorige spilindex zakt. Die regel geldt ook voor nog andere groepen. Positief is dat de geïndexeerde huurprijzen niet zo snel stijgen. ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Boduo : 3 oktober 2014 om 08:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
In ieder geval: -uw forumtitel is niet juist, volgens het door uw aangehaalde artikel worden ambtenaren niet rijker, maar is er een kans dat de niet ambtenaren wat armer worden. -Zoals al in andere threads aangehaald. De voor het leven benoemde ambtenaar is een statuut dat voor grote delen wordt uitgedoofd. Nieuwe ambtenaren vallen in veel gevallen onder een werknemersstatuut en krijgen dus ook niet het (te hoog) ambtenarenpensioen. Nuja, wie ben ik om u uw waanbeelden te ontzeggen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Parlementslid
|
![]() What's in a name?
DEMONEN = 1) Bovennatuurlijke wezens 2) Boze geesten 3) Duivels 4) Slechtaarden "Slechts" 2 citaten van deze poster...maar intussen wel kankeren op van alles en nog wat... Op aanraden van mijn advokaat ben ik al 10 maanden op de ziekekas, U begrijpt ook waarom! Nog 3 maanden en ik krijg mijn premie en dan nog 6 maanden tewerkstellingscel om mijn vooropzeg op te roefen en dan begint mijn levenslange vakantie! Ik heb mijn formulier vd RVA reeds ontvangen dat ik meer dan 38 j dienstjaren heb en ben dus vrijgesteld van werk zoeken (maxi-vrijstelling). Dit formulier deponeer ik bij de vdab op 1/7/2015 in de voormiddag en namiddag ben ik op Zaventem. Onze direkties werden gek telkens de conveyor stil lag : "dat kost ons 2.000 Euro per minuut" werd er geroepen en getierd. Wij gingen een koffieke drinken en daarna vragen of ze gekalmeerd waren maar die werden nog gekker* Er is misschien nog hoop : Verwerkingsstoornissen zoals PTSS kunnen goed worden behandeld met psychotherapie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ook bij de VRT.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn mensen die het licht van de zon zouden ontkennen, zelfs al zou de zon hun ogen uitbranden. West-Vlamingen zijn corrupte gedrochten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Simpel: 5.200 X 7 = 36.400. Dat tekort wil men verminderen door o.a. het beroep "aantrekkelijker" te maken. Dempertje, wordt ook kandidaat leraar: de toekomst lacht je toe ! |
|
![]() |
![]() |