![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ze valt? Simpel, de sossen aan boord brengen en de facturen doorsturen naar de kinderen van nu. De clash der generaties op de spits drijven zoals dat heet.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu de kiezer heeft gezien wat het programma is van die ene Vlaamse (niet dat ze die naam waard zijn) partij zal men niet veel Vlaams meer stemmen...
Nieuw forumreglement : Volg de link voor meer details. Laatst gewijzigd door manta : 7 november 2014 om 17:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Gebaseerd op de verkiezingsuitslag heb je gelijk, maar intussen heeft het crapuul het zo bont gemaakt dat de publieke opinie meer en meer inziet dat wij in twee verschillende landen leven en dan ook consequent naar de scheiding zal vragen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
|
![]() Ik denk dat je het mis voor hebt, al zal er wel een verschuiving zijn van NVA naar VB. Maar daarnaast zie ik de CD &v nog splitsen in een rechtervleugel en een linkervleugel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() Ik stel voor dat het leger dan een staatsgreep pleegt en een voorlopige junta installeert.
Er kan in tussentijd op zoek worden gegaan naar een alternatief voor de parlementaire democratie, dat m.i. moet gezocht worden in de oude maatschappelijke structuren van het ancien régime. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het alternatief is de Christendemocraten uit de regering zwieren en vervangen door de PS.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als er bijvoorbeeld een stroompanne komt, lijkt me dat toch wel echt het bewijs dat we een bananenstaat zijn. Het wordt hier elk jaar een beetje schandaliger. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is voor deze federale regering slechts één oplossing: volhouden en de genomen beleidsbeslissingen doorduwen. Zoals destijds (2003 en 2004) de Hartz maatregelen werden doorgedrukt. Vooraleer de marxisten op deze site beginnen te steigeren: de Hartz-maatregelen waren vele malen harder en drastischer. De maatregelen van de regering Michel I zijn daar tegenover maar een heel voorzichtig en flauw soepje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
+ Vriend van Schroeder ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Politici moeten persoonlijk aansprakelijk worden voor hun (wan)beleid. Dit moet voor mij in de grondwet staan. De beoordeling ligt bij het volk dus assissenzaak. En retroactief! Bij zware malversaties naar Den Haag wegens misdaden tegen het volk! Met internationale aanhoudingsbevelen zodat ze het land niet kunnen verlaten. En die traditionele partijen moeten weg, zij hebben boter op hun hoofd. Tijd voor nieuwe maagdelijke partijen! Laatst gewijzigd door demonen : 7 november 2014 om 20:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() Als de regering valt ... hoop ik ... dat Maggie onderaan ligt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1) Het "Grote Avontuur Der Mensheid" leerde mij nochtans iets helemaal anders. Geweld leverde hoe dan ook altijd & overal IETS op, al was het nooit op voorhand gegarandeerd dat het opgeleverde ook het gewenste was. Vergelijk gewoon voor de lol maar eens het levensverhaal van "Alexander De Grote" met dat van "Spartacus". 2) Niet noodzakelijk. Denk maar eens na over "How The West Was Won." En over "De geschiedenis wordt door de overwinnaar(s) geschreven". 3) Dit deel van uw bijdrage deed mij onmiddellijk denken aan de geschiedenis van de "Rote Armee Fraktion", bij velen wellicht beter bekend als 'de bende van Baader-Meinhof'. Nog een doordenkertje. Graag gedaan, "djimi"
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze zal niet vallen hoor, laat de vakbonden zichzelf kapot staken, iedere staking zou de regering de vakbond een factuur van vierhonderd miljoen mogen voorleggen
En djimi de factuur van het geweld zou de vakbonden mogen betalen
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 7 november 2014 om 21:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat onderdeel van het vlinderakkoord diende door de nieuwe legislatuur gestemd te worden. Het is niet gestemd en heeft het niet gehaald in het regeerakkoord van Charles Michel I.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |