![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Correct, in 't begin van de 20ste eeuw bestond de staat Israel nog niet, genius.
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 26 december 2014 om 14:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet direct uiteraard, genius.
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() “Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.”
(Da's een vertaling, in geval van...)
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een jood zou het begrijpen...
![]() |
#28 |
Europees Commissaris
|
![]() En Jahweke heeft daar niets tegen gedaan?
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen probleem met slimme mensen,
wel met hen (Israeli & hun huurlingen) die een groep (de joden) gebruiken om hun eigen tekortkomingen te verhullen via uitwepselen vam een of andere script uit het stenen tijdperk, wat ze dan nog "de Wet" noemen. Kiekes.
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar zijn een aantal orthodoxe rabbijnen het alvast niet akkoord mee. Zij zien Israël niet als de vervulling van Gods belofte, ook al omdat de messias volgens hen nog niet is gekomen en het Joodse volk bijgevolg ook niet teruggeleid kan worden naar het Land van Belofte.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De staat Israël is op dat vlak de katalysator geweest, in het bijzonder door haar onrechtvaardige politiek tegenover de Arabische bevolking. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je hebt altijd mensen die het er niet mee eens zijn, maar iedereen met twee werkende hersencellen snapt dat de profetieën betreffende de terugkeer van de joden naar Israel in vervullen zijn gegaan en nog gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bethlehem loopt helemaal niet leeg. Wat er wel gebeurt is wat er overal in de rest van het Midden Oosten gebeurt, en dat is dat de arabieren de christenen dmv terreur verdrijven. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Totaal onjuist wat u hier durft schrijven. U moet maar eens googlen onder "Bethlehem's exodus". In een vrij korte tijd is het christelijk deel van de bevolking daar van bijna 80% naar nauwelijks nog 20% gedaald.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Precies. De christenen worden verdreven uit Bethlehem. En Bethlehem staat onder palestijns bestuur. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |