Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 7 oktober 2004, 15:18   #21
Spolpoel
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje
Net zoals België fameuze inspanningen heeft moeten doen om lid te worden van de bende dus.

België was één van de grondleggers wijsneus.

Bwa, dat zou bvb. ook gelden voor de USA met zijn patriot act. Daarbij: ook België wordt jaar na jaar veroordeeld door Amnesty International. Maar ja, ik begrijp dat u het veel aangenamer vindt om te speuren naar de splinters in andermans ogen, dan te verwijzen naar uw eigen balken.

Lees de Belgische en internationale pers van vandaag. Zeer verhelderend over de nog goed ingeburgerde en toegepaste Turkse 'splinters'. Heel weinig flaterend voor Turkije.

Inderdaad, ze zitten bvb. een kleine 30 jaar achter qua westerse mentaliteit tov echtscheiding (remember, overspel is ook pas in de jaren '70 uit ons strafrecht verdwenen). Hopen dus dat ze zo snel mogelijk evolueren naar die roemruchte westerse beschaving waar termen als "huwelijkstrouw", "voor eeuwig bij elkaar blijven", ... evenveel impact hebben als een aflevering van Thuis.

Liever een echtscheiding dan levenslang op z'n islamitisch als huis-, tuin- en keukengerei en sexspeeltje ten dienste van een moslim te fungeren. *Knip*

Belediging geknipt na klacht.

Arnold

Onze scheidingsstatistieken zijn inderdaad een teken van beschaving.

De statistieken over zelfmoord en depressies bij verdrukte moslima's geven een verhelderd beeld over de beschavingsgraad van Turkije en andere moslimlanden.

.. en evolueren naar een maatschappij waar free sex, unsafe sex, verkrachting, aids en soa's schering en inslag zijn.

Daarvoor moet je net zijn in islamitische macholanden. In geen enkele andere landen dan de moslimlanden wordt er zoveel verkracht dan daar. Lekker handig want de vrouwen en kinderen die er het slachtoffer van zijn hebben geen rechten, in tegendeel, diegenen die het wagen klacht in te dienen worden stante pede tot uitloksters gebombardeerd en gestenigd omwille van hun onzedelijk gedrag. De islamitische kinderverkrachters komen er goed vanaf. De slachtoffers worden gestraft, verstoten , en vaak gewoon vermoord. Eremoord ... net nu een van de praktijken waar Turkije nog veel werk heeft volgens het rapport van de Commissie. Ja, ja, je moet er bijzonder trots op zijn dat sommige moslimprimaten uit Turkije hun status nog steeds meten aan de intactheid van het maagdenvlies van hun dochters.

Ja, daar kun je niet mee lachen hé
Ik lach vooral met de ziekelijke obsessie van moslims voor het maagdenvlies van hun dochters. Ik lach ook met de ziekelijke obsessie van moslims voor de zedigheid van de vrouwelijke hoofdharen. Wat en moslim toch niet lijden kan: welke stress moet hij wel niet hebben door deze hoofdbekommernissen die zijn leven beheersen. Ha ha !

Neen hoor: het CGKR is een typisch fenomeen van de westerse beschaving
Ach ja, die jongens die straks een klacht voor racisme aan hun been hebben op basis van hun eigen racismewetten?

Laatst gewijzigd door Arnold : 7 oktober 2004 om 19:51.
Spolpoel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2004, 15:28   #22
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Turkje's schermafbeelding

Standaard

Bon, dan zal ik het eens proberen op uw wijze:

Wilde nu godverdomme eindelijk eens deftig leren quoten gij driedubbel overgehaalde *KNIP* van mijn eksterogen !

Scheldwoord geknipt na klacht.

Peter Johan

Laatst gewijzigd door Peter Johan : 7 oktober 2004 om 16:02.
Turkje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2004, 16:11   #23
Het Skill Effect
Banneling

Het Skill Effect's schermafbeelding

Standaard

Spolsmoel,

1) En het ging voor belgie ook niet op één twee drie!

2) quote die shit dan!

3) liever een "happy family", kom maar daar gaat het niet om. De realiteit is overal niet zo rooskleurig, dus geen 'vingertjewijs'!

4) België staat één van de hoogste, dus beter zwijgen hierover!

5) Net in pedofielenland moeten we zulke commetnaar geven op andere landen. Leuk om te weten: het is een werelds probleem, dus let op je eigen aandeel!

6) Wat noem jij lijden? Anorexiapateintjes en "wellnesskliniek-toestanden" zijn niet veel beter. Wat noem je nu lijden?

7) First things first, we wachten nog op de conclusie van ééntje !
Het Skill Effect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2004, 16:13   #24
Spolpoel
Banneling

Standaard

Citaat:

Wilde nu godverdomme eindelijk eens deftig leren quoten gij driedubbel overgehaalde *KNIP* van mijn eksterogen !

Peter Johan
Kan je je manieren niet houden Turkje?
Een les in beschaving nodig ... net zoals Turkije?
Groeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah !!!!!!
Oud 7 oktober 2004, 16:17   #25
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Marokko moderner dan België
waarom komen diezelfde marokanen dan naar hier?
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2004, 16:19   #26
Spolpoel
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Skill Effect
Spolsmoel,

1) En het ging voor belgie ook niet op één twee drie!

2) quote die shit dan!

3) liever een "happy family", kom maar daar gaat het niet om. De realiteit is overal niet zo rooskleurig, dus geen 'vingertjewijs'!

4) België staat één van de hoogste, dus beter zwijgen hierover!

5) Net in pedofielenland moeten we zulke commetnaar geven op andere landen. Leuk om te weten: het is een werelds probleem, dus let op je eigen aandeel!

6) Wat noem jij lijden? Anorexiapateintjes en "wellnesskliniek-toestanden" zijn niet veel beter. Wat noem je nu lijden?

7) First things first, we wachten nog op de conclusie van ééntje !
Kijk eens aan, de multikulfrustré die nog niet bekomen is van de doorbroken multikuttaboes en de teloorgang van de politieke correctheid. Die meet zich nu de status van missionionaris ter hulp van spetterende talibans. Hoe nobel !
en hoe paternalistisch ....
Oud 7 oktober 2004, 16:38   #27
M.V.V.
Burger

Standaard

Citaat:
Hetgeen wij hier pedofielen noemen, noemen zij een huwelijk.

M.V.V. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2004, 17:57   #28
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Turkje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Peter Johan
Ah,

als dat hier zo zit, dan ga ik nu alle "kamelenneuker" passages aanstippen.

Kwestie van op gelijke voet te strijden.
Oud 7 oktober 2004, 18:18   #29
Het Skill Effect
Banneling

Standaard

Dat zijn dus twee reacties ([size=1]MVV en snolsmoel[/size]) met inhoud NOPPES.

IPV te reageren proberen te battlen en persoontjestamp spelen...

Leuk, vooral IN de ring!

Hebben jullie hier nog iets inhoudelijks aan toe te voegen

Laatst gewijzigd door Het Skill Effect : 7 oktober 2004 om 18:29.
Oud 7 oktober 2004, 20:00   #30
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Daar ben ik het niet mee eens. Verplichte integratie vergelijk ik nog het liefst met de schoolplicht. Uiteraard kun je zeggen dat die plicht mag worden afgeschaft, omdat men toch zou doorhebben dat naar school gaan nodig is om hier te kunnen functioneren, maar in de praktijk gaat dit leiden tot de effectieve parasitering van (vooral) de sociaal achtergestelde klassen in onze samenleving.
Er is geen schoolplicht, alleen leerplicht.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 oktober 2004, 08:57   #31
Spolpoel
Banneling

Standaard

Oorspronkelijk bericht door Het Skill Effect
Spolsmoel,

Mijn aandeel is dat ik een strenge strafwetgeving ivm pedofilie toejuig.
In tegenstelling tot de moslims lig ik dus niet 5 maal daags met mijn kont omhoog een pedofiele crimineel te aanbidden.
Idem dito wat de islamitische gearrangeerde huwelijken betreft : die komen neer op religieus gelegitimeerde levenslange verkrachting.
Idem dito voor de hoofddoek : het resultaat van islamitische hersenspoeling, psychisch terreur en sociale intimidatie op commando van en ten dienste van de integratie-onwillige allochtoon die hiermee zijn vrouw en dochters reduceert tot willoze objecten die in de eerste plaats aan zijn behoefte dienen te voldoen op het vlak van 'eer', een concept dat uit een ander tijdperk dateert en in een moderne beschaafde maatschappij gewoonweg als achterlijk gekwalificeerd kan worden.
Oud 8 oktober 2004, 11:59   #32
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cosmo

slechts 4% van Turkije ligt in "europa" al de rest in Azië !

Turkije is enkel interessant voor de Amerikaanse legerbasissen !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 oktober 2004, 12:03   #33
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

het tourisme biedt hen veel voordelen... met onze euro en de "russische" amerikaanse dollars wordt enorm veel bijgebouwd, appartementen en hotels, de wegenaanleg is er zeer explosief en over worden er nieuwe wegen aangelegd met bruggen dat het een lieve lust is... en dan klagen ze hier over de Antwerpese Ring ?!
Er is ginder werkvolk tekort ! Ze werken daar zelfs in ploegen dag en nacht zelfs en in het weekend !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 oktober 2004, 12:15   #34
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN

Lincoln's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Dat zijn dus twee reacties ([size=1]MVV en snolsmoel[/size]) met inhoud NOPPES.

IPV te reageren proberen te battlen en persoontjestamp spelen...

Leuk, vooral IN de ring!

Hebben jullie hier nog iets inhoudelijks aan toe te voegen
Dat was lang geleden die uil !!!
Oud 8 oktober 2004, 12:25   #35
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk
Circe, ge kunt er over blijven neuten dat het is nie is zoals het moet zijn, of ge kunt ook eens iets doén.
Voor de rest lijkt het mij duidelijk dat dit een positief initiatief is, doch niet het énige spoor is dat gevolgd moet worden.
Hij had ook zoals de nederlandse minister naar Marokko kunnen gaan en daar duidelijk gaan stellen dat WIJ het hier beu zijn!

Wat is het volgende: Gaan ze de chinese minister van onderwijs uitnodigen om aan alle ingeweken chinezen uit te leggen hoe ze naar school moeten gaan?

Gaan ze de turkse ministers uitnodigen om aan hun "land"???? genoten uit te leggen dat in Turkije hoofddoeken weldegelijk verboden zijn

ga zo maar door!

Achtereen worden WIJ hier afhankelijk van de wetgeving en/of cultuurveranderingen in Marokko en Turkije! Wat als ze in Marokko het huwelijksrecht eens terug afbouwen? moeten we dan maar lieflijk knikken en eveneens volgen?

Er was een tijd dat we ook geregeerd werden door de Duitse ministers! Hoever zijn we er nog van af?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 8 oktober 2004 om 12:34.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 oktober 2004, 13:45   #36
Het Skill Effect
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VlaamseBelg
Het zal vooral hierom te doen zijn, als een belg met zo een maatregel afkomt is het kot te klein. Als een marokkaan het hier komt "uitleggen", heeft niemand nog een redelijk argument.
Laat een Waal eens over België komen praten in Vlaanderen, bijvoorbeeld.
Oud 8 oktober 2004, 13:46   #37
Het Skill Effect
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie
waarom komen diezelfde marokanen dan naar hier?
Bilaterale ontwikkelingshulp?
Oud 8 oktober 2004, 13:50   #38
Spolpoel
Banneling

Standaard

Citaat:
Bilaterale ontwikkelingshulp?
Really?
Vertel eens ... uit wat bestaat die bilaterale ontwikkelingshulp concreet voor jou?

Niet vaag zijn met holle termen als 'multiculture verrijking' hé.
Oud 8 oktober 2004, 13:57   #39
Het Skill Effect
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spolpoel
Mijn aandeel is dat ik een strenge strafwetgeving ivm pedofilie toejuig.
Blahblahblah...

Idem dito wat de islamitische gearrangeerde huwelijken betreft :
Blahblahblah...

Idem dito voor de hoofddoek : Blahblahblah
Ik wil zelfs alle vormen van sexueel misbruik veel stenger aanpakken in België !

Zelfs gearrangeerde huwelijken vind ik onjuist, maar enerzijds is moet dat niet altijd negatief te zijn en anderzijds betwijfel ik of je dit in de realiteit vermeden krijgt adhv wetgeving.IK sta dus open voor doordachte en genuanceerde commentaar.

Hoofddoeken storen mij niet. Op identiteitskaarten en dergelijke is dat uit den boze en ook in scholen kan dat verboden worden, maar dan als beslissing vanuit de school, dus hoeft het voor mij niet via een nationaal verbod te worden geregeld. Wat werk betreft enkel om praktische regels, kledingsvoorschriften met enkel het argument 'voorkomen' vind ik overbodig. Ik kan me wel inbeelden dat in bijvoorbeeld fabrieken waarin het gevaarlijk is dat de hoofddoeken ergens vast komen te zitten (dus als argument veiligheid bijvoorbeeld), is een verbod noodzakelijk.
Eigenlijk word met heel de aandacht voor de hoofddoeken de ideale situatie geschetst waarbij men voldoende afleiding creëert voor echt essentiële zaken. Men wordt maw een doekje voorgehouden.

Laatst gewijzigd door Het Skill Effect : 8 oktober 2004 om 13:57.
Oud 8 oktober 2004, 13:59   #40
Het Skill Effect
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spolpoel
Really?
Vertel eens ... uit wat bestaat die bilaterale ontwikkelingshulp concreet voor jou?

Niet vaag zijn met holle termen als 'multiculture verrijking' hé.
Uitleg vragen bij een grap komt nogal simpel over, Snolsmoel
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be