![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Arnold : 7 oktober 2004 om 19:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Bon, dan zal ik het eens proberen op uw wijze:
Wilde nu godverdomme eindelijk eens deftig leren quoten gij driedubbel overgehaalde *KNIP* van mijn eksterogen ! Scheldwoord geknipt na klacht. Peter Johan
Out of the blue, into the black Laatst gewijzigd door Peter Johan : 7 oktober 2004 om 16:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Spolsmoel,
1) En het ging voor belgie ook niet op één twee drie! 2) quote die shit dan! 3) liever een "happy family", kom maar daar gaat het niet om. De realiteit is overal niet zo rooskleurig, dus geen 'vingertjewijs'! ![]() 4) België staat één van de hoogste, dus beter zwijgen hierover! 5) Net in pedofielenland moeten we zulke commetnaar geven op andere landen. Leuk om te weten: het is een werelds probleem, dus let op je eigen aandeel! 6) Wat noem jij lijden? ![]() 7) First things first, we wachten nog op de conclusie van ééntje ! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Een les in beschaving nodig ... net zoals Turkije? Groeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah !!!!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en hoe paternalistisch .... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#28 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
als dat hier zo zit, dan ga ik nu alle "kamelenneuker" passages aanstippen. Kwestie van op gelijke voet te strijden.
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Dat zijn dus twee reacties ([size=1]MVV en snolsmoel[/size]) met inhoud NOPPES.
IPV te reageren proberen te battlen en persoontjestamp spelen... Leuk, vooral IN de ring! Hebben jullie hier nog iets inhoudelijks aan toe te voegen ![]() Laatst gewijzigd door Het Skill Effect : 7 oktober 2004 om 18:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Oorspronkelijk bericht door Het Skill Effect
Spolsmoel, 5) Net in pedofielenland moeten we zulke commetnaar geven op andere landen. Leuk om te weten: het is een werelds probleem, dus let op je eigen aandeel! Mijn aandeel is dat ik een strenge strafwetgeving ivm pedofilie toejuig. In tegenstelling tot de moslims lig ik dus niet 5 maal daags met mijn kont omhoog een pedofiele crimineel te aanbidden. Idem dito wat de islamitische gearrangeerde huwelijken betreft : die komen neer op religieus gelegitimeerde levenslange verkrachting. Idem dito voor de hoofddoek : het resultaat van islamitische hersenspoeling, psychisch terreur en sociale intimidatie op commando van en ten dienste van de integratie-onwillige allochtoon die hiermee zijn vrouw en dochters reduceert tot willoze objecten die in de eerste plaats aan zijn behoefte dienen te voldoen op het vlak van 'eer', een concept dat uit een ander tijdperk dateert en in een moderne beschaafde maatschappij gewoonweg als achterlijk gekwalificeerd kan worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
slechts 4% van Turkije ligt in "europa" al de rest in Azië ! ![]() Turkije is enkel interessant voor de Amerikaanse legerbasissen !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het tourisme biedt hen veel voordelen... met onze euro en de "russische" amerikaanse dollars wordt enorm veel bijgebouwd, appartementen en hotels, de wegenaanleg is er zeer explosief en over worden er nieuwe wegen aangelegd met bruggen dat het een lieve lust is... en dan klagen ze hier over de Antwerpese Ring ?!
Er is ginder werkvolk tekort ! Ze werken daar zelfs in ploegen dag en nacht zelfs en in het weekend !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is het volgende: Gaan ze de chinese minister van onderwijs uitnodigen om aan alle ingeweken chinezen uit te leggen hoe ze naar school moeten gaan? Gaan ze de turkse ministers uitnodigen om aan hun "land"???? genoten uit te leggen dat in Turkije hoofddoeken weldegelijk verboden zijn ga zo maar door! Achtereen worden WIJ hier afhankelijk van de wetgeving en/of cultuurveranderingen in Marokko en Turkije! Wat als ze in Marokko het huwelijksrecht eens terug afbouwen? moeten we dan maar lieflijk knikken en eveneens volgen? Er was een tijd dat we ook geregeerd werden door de Duitse ministers! Hoever zijn we er nog van af?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 8 oktober 2004 om 12:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vertel eens ... uit wat bestaat die bilaterale ontwikkelingshulp concreet voor jou? Niet vaag zijn met holle termen als 'multiculture verrijking' hé. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zelfs gearrangeerde huwelijken vind ik onjuist, maar enerzijds is moet dat niet altijd negatief te zijn en anderzijds betwijfel ik of je dit in de realiteit vermeden krijgt adhv wetgeving.IK sta dus open voor doordachte en genuanceerde commentaar. Hoofddoeken storen mij niet. Op identiteitskaarten en dergelijke is dat uit den boze en ook in scholen kan dat verboden worden, maar dan als beslissing vanuit de school, dus hoeft het voor mij niet via een nationaal verbod te worden geregeld. Wat werk betreft enkel om praktische regels, kledingsvoorschriften met enkel het argument 'voorkomen' vind ik overbodig. Ik kan me wel inbeelden dat in bijvoorbeeld fabrieken waarin het gevaarlijk is dat de hoofddoeken ergens vast komen te zitten (dus als argument veiligheid bijvoorbeeld), is een verbod noodzakelijk. Eigenlijk word met heel de aandacht voor de hoofddoeken de ideale situatie geschetst waarbij men voldoende afleiding creëert voor echt essentiële zaken. Men wordt maw een doekje voorgehouden. ![]() Laatst gewijzigd door Het Skill Effect : 8 oktober 2004 om 13:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |