![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is bestrijden, en "gematigde" rebellen bewapenen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lijken wel allemaal deel van de hedendaagse 'as van het kwaad'. Overdreven gesteld. Jawel. Maar wat een agressie alweer van een westers bondgenoot. en de zoveelste oorlog van het Obama regime. Want die geven militair materieel en intel aan de Saoudi. Is het trouwens niet zo dat Israël die oorlog in Yemen ook wel ziet zitten in de hoop alzo de vredesonderhandelingen met Iran te kunnen boycotten? Als dat niet lukt kan men misschien nog eens Libanon of Syrië bombarderen. Dat de Belg een hypocriet is op dit gebied daar ben ik mee akkoord. Zie ook Libië waar België meedeed een van de welvarendste landen uit Afrika kapot te maken zonder dat daar ook maar een publiek noch parlementair debat over gevoerd werd. Waar is de democratie wanneer je ze nodig hebt? Nergens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is eerder verdeel en heers. De westerse bombardementen tegen ISIS zijn tot nu toe minder dan dat wat Israël op Gaza losliet in drie weken. Men wil ISIS niet bestrijden maar 'richten'. Daarom wordt ISIS wel gebombardeerd als het de Koerden aanvalt, terwijl ondertussen het Iraaks leger minderwaardig materieel krijgt en amper luchtsteun tegen ISIS. Verdeel en heers. Syrië en Irak mogen kapot van Washington en Tel Aviv.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nederland en België gaan de krachten waarschijnlijk bundelen omdat het te duur
is het apart te blijven doen. Ik ben tegen die bombardementen. Het westen lijd aan interventie lust We gaan daar niets goeds tot stand brengen.
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga niet ontkennen dat er eigenbelang bij komt kijken. En dat is in se ook niet verkeerd. Twee partijen kunnen perfect uit eigenbelang met elkaar samenwerken, waarbij elk van beide partijen er profijt uit haalt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou er eerlijk gezegd ook niet mee gediend zijn als er Belgisch belastinggeld wordt verspild voor doeleinden die ons niets opleveren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hebben we dan niet een paar regeringen en een paar 100 000 staatsbetaalde parasieten teveel?
![]() |
#32 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Klein Licht : 1 juni 2015 om 10:58. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en quasi de gehele moslimgemeenschap. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar als je zo graag minder regeringen wil... Een hereniging met Nederland zorgt daar ook voor ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, vind het best een chill idee dat verwoesting van landen mede gefinancieerd wordt door mijn belastinggeld. Lekker een dictator van de troon stoten, machtsvacuüm creëren zodat we enkele jaren later weer kunnen gaan bemoeien omdat uit dat machtsvacuüm een terroristische groepering is ontstaan...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik neem aan dat je verwijst naar de bombardementen in Libië? Daar was ik tegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
1. Bedoelt ge niet Jeruzalem? 2. Syrië en Irak zijn Israël's vijanden dus het is logsich dat ze die liever zwak zien. Laatst gewijzigd door Drukazz : 1 juni 2015 om 12:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
David destijds vocht ook tegen Goliath alvorens een vorige 'vriend' uit eigen gelederen te laten sneuvelen om officieel op diens vrouw te kunnen zitten. Ik bespaar U verdere visuele beschrijving van liefde der uitverkorenen in de regio.
![]() |
![]() |
#40 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Tussen de soep en de patatten beslist België even mee te doen aan een regime change oorlogsagressie. Goed wetend in te gaan tegen de R2P resolutie in de VN over Libië. Staatsterrorisme zou men dat dienen te noemen. Maar de eurocentristen snappen dat blijkbaar niet. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 1 juni 2015 om 14:21. |
||
![]() |
![]() |