![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ja nee man, mijn ex had wel een soort klasse, uw lief alleen bij haar laten was volledig af te raden. Uw lief mocht nog nooit aan een lesbisch standje gedacht hebben wel ze ging plat gaan, bingo zeker weten.
Ondertussen is mijn ex 60 plus he maar ik zweer u 30 jaar gelden , auw auw auw ![]()
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ...
Ik ben ne redelijk serieuze mens, maar 2 X is zelfs voor mij 'n beetje teveel van 't goede. Ik heb ooit ook zo eens iets meegemaakt op de luchthaven van Maastricht, ik was 3 dagen eerder afgereisd vanuit Girona en had nog (ongeveer) exact hetzelfde bij als toen ik vertrok. De gendarmekweker van dienst wou ook eens effe al mijn vloeibare spulletjes in de vuilbak smijten, ik had geen drank bij, ik drink trouwens niet (vandaar die serieuzeteit wss), 't waren mijn contactlensvloeistoffen, bodylotion enzo. Ik was gloeiend, ten eerste omdat ze met haar pollen aan mìjn spullen zat, zonder handschoentjes, en ik kwam net terug van 'n begrafenis in Blg., ik kon op dat moment dus al niet veel hebben, 't liep zo hard uit de hand (want ik liet dat natuurlijk niet gebeuren en stond te roepen en tieren dat ze met haar fikken van mijn spullen moest blijven) dat ze riep dat ze de "marechaussee" ging bellen...soit, uiteindelijk heb ikzelf m'n spullen weggesmeten; leeggespoten en uitgesmeerd over haar deskje. ![]() ![]() M'n hoofd stond op ontploffen en iedereen was bang, ouders sleepten hun kinderen zelfs bij me uit de buurt als ze te dichtbij kwamen. Die hebben daar wat schoonmaakwerk gehad achteraf ha!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gij hebt da nog nooit gezegd.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |