![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() natuurlijk, als je tegen het grote en sterke Andorra al wint, kan je de hele wereld aan.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 12 oktober 2015 om 11:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Tja Bild, kan je evengoed een poll hier representatief vinden voor alles.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U vergeet iets: diezelfde regering werd ook nadien weer verkozen door die Griekse bevolking.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu loop ik niet onmiddellijk warm van peilingen, maar ik denk niet dat je kan spreken van veel enthousiasme onder de Duitse bevolking voor wat er nu gebeurt en nog te gebeuren staat. Daar hoef je echt geen peiling voor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al meer dan 1 politicus verklaarde duidelijk dat Mutti Merkel een grote fout begaan heeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is niet anders hier hoor. Hier is dat idem zo met de NVA en de volgende verkiezingen gaan er weer een massa zijn die zich met een kluitje in het riet laten sturen en die valse beloftes voor waar aannemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Opknopen aan de hoogste boom in 't park moesten ze met dat soort politici doen. Dat ze er maar flinke hoge uit kiezen er staan er genoeg. Zolang de schapen gedwee op hun stoel blijven zitten verandert er niets en lopen dat soort politici over ons heen. 't Is pas wanneer ze schrik krijgen van de bevolking dat er iets zal veranderen maar tot op vandaag hebben ze nog steeds veel meer rede om schrik te hebben van al wat hier komt aanspoelen samen met wat hier al aangespoeld is dan van de autochtone bevolking. Laatst gewijzigd door Garry : 13 oktober 2015 om 23:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad Merkel is zeer opMERKELijk bezig
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eerder een gesloten gesticht , dunkt me
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 14 oktober 2015 om 00:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die hebben teveel uiteenlopende belangen. |
|
![]() |
![]() |