![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens mij is Stormram aan de volgende fase van zijn leven toe gekomen : de matrimoniale onderwerping via de progenituur op bestelling. Geef het maar toe : je bent totaal van je melk omdat er een genetisch compatibel wijfje van jouw species je botergeil heeft ertoe kunnen bewegen haar te impregneren met jouw genetisch kwakje. Hou ons op de hoogte voor wanneer je de babyborrel organiseert, en ga lessen volgen om pampers te verversen en fruitpapjes te mixen . Je gaat een schitterende papa zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Condooms zijn stom omdat je het kutvlees niet aan je paal voelt.
Laat je echter niet vangen door vrouwen die de pil slikken. Als ze een boeleke willen "vergeten ze de pil te pakken". Hilarisch gewoon, op allerlei achterbakse manieren krijgen ze hun zin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Met condooms is net als in je neus peuteren met boxhandschoenen.
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"T'as peur ou qqchose?" vroeg ze me omdat ik niet vollebak die leuter in d'r spelonk wou rammen. "ça serre trop et ça fait mal", antwoordde ik. "C'est quand-même bon quand ça serre, non? Vas-y, fonce!" ![]() Op dag drie spande het ook enorm. Maar dat was omdat ze mijn vogel in haar reet aan het duwen was. Ook niet echt aangenaam zonder glijmiddel als je het mij vraagt. Ik had er zeker 5 minuten niks van door omdat het stikdonker was in de kamer. De dame in kwestie kon me zeker opwinden, want mijn Gu-STAAF was staalhard nog voor ik goed en wel neerlag. Ik had je wel wat fotootjes willen sturen, maar je kan gewoon de pot op, natuurlijk ![]() Jaloers hé, sukkelaar ![]() Het was omdat ik geen condoom gebruikt heb en niks anders. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Europees Commissaris
|
![]() Heb je haar geslagen, Stormram?
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Zelfs al is ze zwanger of wordt die kleine geboren, dan kan ze fluiten naar elke rooie duit. Ik vlucht gewoon naar het buitenland en daarmee is de kous dan mooi af. Het is niet dat ik niet kan aarden op een ander, hoor ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Nope. Op dag 8 hebben we wel vlammende ruzie gehad.
Toen ze in (haar) zetel naast me wat met de tablet begon te spelen, terwijl de reclame haar franstalig rotprogramma voor zeker 15 minuten onderbrak, had ik het gewaagd om de afstandbediening te nemen en naar BRT1 te zappen. Weet je wat die zottin zei? "Ah, non, hein! Pas de FLAMIN! Je n'y comprends rien!" Ik zeg: "Non, c'est du flaMAND." Zij: "Non, c'est du flamin." Ik: "Okay. Flamin dan ..." zeg ik en ik pak mijn vest en gerief en bol het zonder boe of bah af. Daarna begon ze te ruziën als een echt foorwijf, terwijl ik nog niets had gezegd. Zo'n colèrige zottin heb ik nog nooit gehad. Prachtige vrouw, maar hormonaal gestoord zonder gelijke ... Echt totaal gebeld! Hoe meer Vlaams ik sprak, hoe raziger ze werd. Heerlijk. Toen ze me de de doorgang ontzegde op een nogal hardhandige manier, heb ik heel de voordeur met één harde trap van gloednieuwe bottines gewoon open geschopt en uit de hengsels gestampt. Daarvan heb ik nog steeds een verstuikt voetje ![]() Ah, fantastisch geneukt die Waalse troela en dan gewoon te kakken gezet bij gebrek aan respect. Het had niet beter kunnen verlopen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er was er ene bij die echt verbaal en fysiek begon uit te dagen. Zijn pint keihard naast de mijne op de toog slaan en dan beginnen lullen van "Respect, fieu. Respect!" Terwijl hij naar haar aan het wijzen was. Ondertussen had ik mijn hand al dichtbij een glazen assenbak gezet, want het ging niet lang meer duren ... Zij heeft dan voorgesteld om dichter bij de buitenwipper en in de friste van de airco te gaan zitten. Daar heeft ze rond mij staan dansen gelijk een echte paaldanseres ![]() Heel die grap heeft mij 75 lappen gekost en ik ben dan nog met een stuk in mijn voeten naar haar appartement mogen rijden. Strontzat was ze ... echt beschamend. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Met ne condoom moet ik zelfs nog moeite doen om klaar te komen.
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Qua fantasie is het net geen stormramp.
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor een toekomstige vlaamsnationalist moet je iets over hebben toch ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
'De 50 kinderen van Stormram.' |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Liefst zonder.
Maar ik heb er wel in mijn auto liggen.
Laatst gewijzigd door From_Vlaanderen : 19 december 2015 om 13:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Dan zijn de plaatsen waar de Fred vertoeft toch wat anders....en nog een stuk goedkoper ook ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |