![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In ieder geval boeiender dan mij te gaan bezatten in een Vlaamse disco of boerencafé en een gemakkelijke Vlaamse kut haar voering binnen buitenste te draaien. Zo heb ik er al honderden gehad en daar wens ik wel van af te kicken.
Heb trouwens weinig keuze, mijn kleine zou dat niet op prijs stellen. Maar ik respecteer haar en zij mij wat met Vlaamse kutten niet evident is. Laatst gewijzigd door Gipsy : 31 december 2015 om 21:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
Heeft U ook SCHIJT aan de DIVERSITEIT? Laatst gewijzigd door Karel Martel B : 31 december 2015 om 21:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Zelf heb ik enkele flessen Gulpener Chateau Neubourg in huis. ![]() Fijne jaarwisseling.
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook een prettig nieuwjaar, Vuggie. Gulpener is de volgende op mijn te-proevenlijst.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Beste wensen voor het nieuwe jaar alvast!
Ik ben nu al doodop en lig ondertussen in bed. Bezatten is hier sowieso n.v.t. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() De beste wensen Guinevere. Prachtig onderschrift trouwens
![]() De numerologie met reden gekozen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Haha lol. Ben dit jaar voor het eerst in 7 jaar los door het vuurwerk van Antwerpen geslapen.
Met nu wel zeggen dat ik al een tijdje niet meer slaap wanneer ik het wil. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister-President
|
![]() ![]()
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() De numerologie gekozen precies met de reden dat ik niet in er niet in geloof. Buiten de nummering van de soera en koranvers heeft het geen betekenis. |
|
![]() |
![]() |