![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar dat gebeurde niet. Merkel, de machtigste vrouw van Europa ging het immers "schaffen" op h�*�*r manier.
Hoe lang duurde het ook alweer voor ze heel Europa opzadelde met de gevolgen van haar "wir schaffen das" zotternij? Een kogel is veel te goed voor wat die zottin in het, door haar illustere landgenoot Hitler, gedroomde grote Europese rijk heeft aangericht.
#22 |
Staatssecretaris
|
![]() Het mag duidelijk zijn dat de "incidenten" met Moslims zich steeds sneller en vaker achter elkaar opvolgen. Het is zo klaar als een klontje waar dit toe zal leiden. Het gebrek aan visie en daadkracht van onze politici is daarom niet alleen intriest maar simpelweg ook misdadig.
|
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Asielzoekers/oorlogsvluchtelingen of beroepspoeppers? (mijn verontschuldigingen voor de schuttingstaal maar dat oogde best leuker niet?) Ik kan er niet meer aan uit. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Door ze weg te stemmen? Wie als eerste op een verkiezingslijst wordt gezet door zijn partij is hoe dan ook "verkozen", hoor. Al haalt hij maar twee stemmen. Die van hemzelf en die van zijn wijf.
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Knuppel weet jij waar Circe zit ?
|
![]() |
![]() |
#26 |
Burger
|
![]()
Four Freedoms Award naar Merkel De internationale Four Freedoms Award gaat naar de Duitse bondskanselier Merkel. De organisatie, waaronder de Roosevelt Foundation in Middelburg, roemt haar morele leiderschap. Merkel wordt geprezen om haar aanpak van de financiële crisis in Europa, haar inzet voor een oplossing in Oekraïne en haar voortrekkersrol in de Europese vluchtelingencrisis. De prijs is genoemd naar de vier vrijheden die de Amerikaanse president Roosevelt in 1941 noemde in een speech. Hij wordt elk jaar toegekend aan mensen die zich ervoor inzetten. Merkel krijgt de prijs op 21 april in Middelburg. Hoe wrang moet dit nu wel smaken, Merkel?Als je nog maar over wat enig moreel beschikt, zou ik de award weigeren. http://teletekst-data.nos.nl/webplus...61484; |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van een cover up is dus geen sprake. Ik ga bij voorkeur uit van feiten. Niet van veronderstellingen. |
|
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Doodsmijten tegen een muur, das Ferkel!
Ik vind maar 1 ding spijtig: dat die multikulputa-burgemeester van Keulen er met enkele steekwonden vanaf is gekomen. De held die haar te lijf is gegaan, had haar beter meteen een oog uitgekerfd. |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#32 |
Minister
|
![]() In de jaren dertig vorige eeuw was het probleem niet de fascisten en nazis , maar de zachte eitjes die dezen lieten begaan. Dejavu zou je kunnen zeggen. Maar in dit geval is het veel erger, het gaat om religieus fascisme en onze politici zijn grotendeels te laf om de waarheid te zeggen over de islam.
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gelukkig waren ze dronken.
Dan was het tenminste niet Allah zijn strijders.
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die verkrachters krijgen vanuit hun religie mee dat onbegeleide vrouwen uitdagend zijn en vragen om als hoeren behandeld te worden. Mooi voorbeeld. Het proces in Saoudi Arabië dat zojuist is afgelopen en waar het slachtoffer van een groepsverkrachting 6 maanden cel krijgt en 200 zweepslagen omdat ze niet begeleid was door een familielid! En dat land notabene laten we toe haar perverse ideologie in Europa te verspreiden. De politici die dit toelaten zijn mede verantwoordelijk voor de verkrachting van die vrouwen. Merkel zou beter in eigen boezem kijken.
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 6 januari 2016 om 14:12. |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() X 2
"Slechts" 4 dagen voordat 't in de media verscheen. De stad Keulen had op 1 januari nog officieel meegedeeld dat de nieuwjaarsnacht rustig, zonder incidenten, was verlopen. (Dat zijn feiten, geen veronderstellingen) Dat kan bezwaarlijk ' n "cover up" genoemd worden. Toch?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag me af hoe lang de Duitsers dit nog zullen pikken. Wanneer gaan ze Merkel afzetten zoals ze vroeger in Roemenië de dictator Ceausecu hebben afgezet? Haar lijk door de straten schoppen.
|
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |