![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
|
![]() In article <[email protected]>,
[email protected] says... > Tom De Moor <[email protected]> openbaarde de samenleving > al dan niet correctsgewijs in > news:[email protected]: > > > In article <[email protected]>, > > [email protected] says... > >> > >> > >> Wat is anti-politiek eigenlijk ? > > > > Dat is het tegengestelde van politiek. Zoals anti-materie het > > tegengestelde is van materie. > > > > Poepsimpel toch ;-) > > > > Kun je dat van die (anti-)materie wat nader toelichten aub ? Nope: ik krijg er hoodpijn van. En ik heb antimoon nog niet vernoemd. :) TDM |
![]() |
#22 |
|
![]() "Tom De Moor" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > In article <[email protected]>, > [email protected] says... > > Tom De Moor <[email protected]> openbaarde de samenleving > > al dan niet correctsgewijs in > > news:[email protected]: > > > > > In article <[email protected]>, > > > [email protected] says... > > >> > > >> > > >> Wat is anti-politiek eigenlijk ? > > > > > > Dat is het tegengestelde van politiek. Zoals anti-materie het > > > tegengestelde is van materie. > > > > > > Poepsimpel toch ;-) > > > > > > > Kun je dat van die (anti-)materie wat nader toelichten aub ? > > Nope: ik krijg er hoodpijn van. > > En ik heb antimoon nog niet vernoemd. > In het frans: antimoine ! Naar het schijnt is het familie van arsenicum, vandaar ! WN. |
![]() |
#23 |
|
![]() "Quasimodus" said the following (about "Hip hip Kerry-kip" in be.tv on
25 Oct 2004 17:39:25 GMT): >Serveren ze niet een beetje opvallend veel kip-Kerry >ter Reyerslaan ? > >Bush wordt al eens vermeld, maar Kerry, ja die blijft >De Beste hé. Wat een onzin. Een dezer dagen zenden ze Primary Colors uit. Ooit gezien? Is die film reclame voor Kerry? Of wat te denken van Journeys With George? Zelfs ALS er meer aandacht is voor Kerry, is dat toch niet meer dan normaal? Wie na 4 jaar nog niet weet waar Bush voor staat -- incompetentie gekoppeld aan intolerantie en overschilligheid -- is een idioot. En bovendien kan je ook afstemmen op CNN, CNBC (elke nacht om 0u30 zenden ze daar het NBC Evening News uit, plus in het weekend Meet The Press en The McLaughlin Group), BBC,... En dan zijn d'r nog de kranten, Belgische en buitenlandse, en de magazines. Wat voor een imbeciel vertrouwt nu op één kanaal voor zijn nieuwsgaring? >Zo bijvoorbeeld het interview ter Zevende Dag afgelopen zondag >tussen Annemie Peeters en een koppel gasten. >In haar inleiding zegt Annemie ongeveer dat er een objectief >gesprek zal volgen betreffende de verkiezingen in de VS. <ironie> Ik hoor het ze zo zeggen. </ironie> >En dan is er het dagelijkse VS-VRT-verkiezingsjournaal... >Er wordt iets gezegd over Bush. >Dan wordt de man in de Amerikaanse straat geïnterviewd. >Neem het van mij aan: hij zal twee van de drie keer Kerry-aanhanger >blijken te zijn. Kortom: eigenlijk weet je dat helemaal niet, want je hebt niet staan turven, maar je hebt gewoon je eigen subjectieve indruk als wetenschappelijke bron genomen. >Alhoewel het in het geval van de VRT allemaal niet zo erg veel zal >veranderen aan de verkiezingen in de VS om de simpele reden dat Vlamingen >ginder nu eenmaal niet gaan stemmen. Dat MOGEN ze niet, pipo. -- Bart Van Hemelen ------------------------------------------------------------------------------ "If English was good enough for Jesus Christ, it's good enough for the children of Texas!" -- Texas governor Miriam "Ma" Ferguson, explaining why she barred the teaching of foreign languages (Spanish) in schools (est. 1924) |
![]() |
#24 |
|
![]() In be.politics Bart Van Hemelen <[email protected]> wrote:
> Wat een onzin. Een dezer dagen zenden ze Primary Colors uit. Ooit > gezien? Is die film reclame voor Kerry? Of wat te denken van Journeys > With George? Primary Colors heb ik niet gezien, maar Journeys with George kan je bezwaarlijk in het Bush kamp zetten. cu bart |
![]() |
#25 |
|
![]() Bart Van Hemelen <[email protected]> openbaarde de samenleving
al dan niet correctsgewijs in news:[email protected]: > "Quasimodus" said the following (about "Hip hip Kerry-kip" in be.tv on > 25 Oct 2004 17:39:25 GMT): > >>Alhoewel het in het geval van de VRT allemaal niet zo erg veel zal >>veranderen aan de verkiezingen in de VS om de simpele reden dat Vlamingen >>ginder nu eenmaal niet gaan stemmen. > > Dat MOGEN ze niet, pipo. > Ik ga mij terugtrekken bij Mama Loe (Lou ?), denk ik ,o|) -- VGQ |
![]() |
#26 |
|
![]() "[email protected]" said the following (about "Re: Hip
hip Kerry-kip" in be.tv on 27 Oct 2004 15:40:59 GMT): >> Wat een onzin. Een dezer dagen zenden ze Primary Colors uit. Ooit >> gezien? Is die film reclame voor Kerry? Of wat te denken van Journeys >> With George? > >Primary Colors heb ik niet gezien, maar Journeys with George kan je >bezwaarlijk in het Bush kamp zetten. Ik durf te wedden dat veel mensen sympathie voor hem krijgen door die film, ook al is het een genadeloos portret van een imbeciel. Maar eigenlijk is de film vooral een kritiek op het hele systeem. -- Bart Van Hemelen ------------------------------------------------------------------------------ "If English was good enough for Jesus Christ, it's good enough for the children of Texas!" -- Texas governor Miriam "Ma" Ferguson, explaining why she barred the teaching of foreign languages (Spanish) in schools (est. 1924) |
![]() |
#27 |
|
![]() Luc.vd <[email protected]> openbaarde de samenleving al dan niet
correctsgewijs in news:[email protected]: > On 25 Oct 2004 19:17:49 GMT, Quasimodus > <[email protected]> wrote: > >>Luc.vd <[email protected]> openbaarde de samenleving al dan niet >>correctsgewijs in news:[email protected]: >> >>> On 25 Oct 2004 17:39:25 GMT, Quasimodus >>> <[email protected]> wrote: >>> >>> >>>>Bush wordt al eens vermeld, maar Kerry, ja die blijft >>>>De Beste hé. >>> >>> Kerry heeft vooralsnog geen duizenden Amerikanen nutteloos de dood >>> ingejaagd. >>> >>> >>>>Vanwaar zou die vooringenomenheid van de VRT toch komen ? >>> >>> Rood bastion? >>> >>> Gelukkig is er voor de andere Vlamingen nog t Racisterke met zijn >>> oplage van 900.000... >>> >>> (of was het 900?) >>> >>> Beetje gefrustreerd, ja? >>> >>> >> >>900.000 andere Vlamingen... >> >>Wie zouden dat toch kunnen zijn ?? >> >>Betalen zij ook belastingen ? > > Geeuw. > > Aan één Koen godderis hebben we echt wel genoeg hoor. > > En nu: hop: terug naar je racistische vriendjes van be.politics. > > (sorry: ik was het vergeten: die veroordeling voor racisme was opgezet > spel door de franskiljonse rechters) > > Toch nog een vraagje: hoe zat het nu met de oplage van t Racisterke: > 900 of 900.000? > > > > > Betalen zij ook belastingen ? -- VGQ |
![]() |
#28 |
|
![]() Tom De Moor <[email protected]> openbaarde de samenleving
al dan niet correctsgewijs in news:[email protected]: > In article <[email protected]>, > [email protected] says... >> >> >> Wat is anti-politiek eigenlijk ? > > Dat is het tegengestelde van politiek. Zoals anti-materie het > tegengestelde is van materie. > > Poepsimpel toch ;-) > >> >> (Ik ben maar een leek hoor) > > Beter leek dan lijk, Pim Fortuyn is ondertussen lang lijk her... Gelukkig ben ik hem niet. -- VGQ |
![]() |
#29 |
|
![]() Quasimodus <[email protected]> openbaarde de samenleving al
dan niet correctsgewijs in news:[email protected]: > > Serveren ze niet een beetje opvallend veel kip-Kerry > ter Reyerslaan ? > > Bush wordt al eens vermeld, maar Kerry, ja die blijft > De Beste hé. > > Vanwaar zou die vooringenomenheid van de VRT toch komen ? > > Zo bijvoorbeeld het interview ter Zevende Dag afgelopen zondag > tussen Annemie Peeters en een koppel gasten. > In haar inleiding zegt Annemie ongeveer dat er een objectief > gesprek zal volgen betreffende de verkiezingen in de VS. > > En natuurlijk was het gesprek 'neutraal' en 'objectief' maar > bleek de ene genodigde een Amerikaanse Nederlands-bekkende > Kerry-aanhangster en de andere een VRT-reporter van > Man Bijt Hond (dacht ik) die in zijn visie eveneens een tamelijk > overtuigd Kerry-aanhanger bleek te zijn. > > En dan is er het dagelijkse VS-VRT-verkiezingsjournaal... > Er wordt iets gezegd over Bush. > Dan wordt de man in de Amerikaanse straat geïnterviewd. > Neem het van mij aan: hij zal twee van de drie keer Kerry-aanhanger > blijken te zijn. > > De gesprekjes, verslagjes, debatjes lijken 'objectief' maar ik > stel mij serieus vragen over de vormelijke objectiviteit (het kiezen > van de commentatoren bijvoorbeeld) ervan. > > Media = Macht. > Alhoewel het in het geval van de VRT allemaal niet zo erg veel zal > veranderen aan de verkiezingen in de VS om de simpele reden dat Vlamingen > ginder nu eenmaal niet gaan stemmen. > > Ondertussen werden 'op de valreep' een paar Bush-verlichtende dingen uitgezonden, mind you... -- VGQ |