![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kunt je krant niet openslaan of die nieuwe verrijkte omgangsvormen overspoelen je... Allee, nog eentje om het af te leren, juist gelezen in DSonline (racistische krant?). Citaat:
Had ze een burka gedragen was dat niet gebeurd en indien toch dan stond de halve stad daarna op stelten en draaide ons justitieapparaat op volle toeren om die onverlaat mores te leren ! Dat valt echter allemaal op te lossen met te "discussiëren". Laatst gewijzigd door andev : 26 januari 2016 om 17:02. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze gebruikte haar 'what the fuck'-blik en kreeg gelijk petsen op haar smikkel. Ze verteld dat echt alsof er enige betekenis in zo'n 'what the fuck'-blik zit. Van domme gansjes bespaar ons Heer. Pas op of ik gebruik mijn 'what the fuck'-blik... :trololol:
Laatst gewijzigd door Xenophon : 26 januari 2016 om 17:06. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat hij "sexy" tongbewegingen maakt in haar richting, dat is ook niets om commentaar op te geven. Dat laatste is echter te verwaarlozen, toont enkel wat voor een hoogstaand figuur dat heerschap is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze schijnt te denken dat wanneer ze haar 'what the fuck'-blik vertoont ze daar door beschermd is tegen de multiculturele realiteit. Ik vloek niet gauw, maar dat meisje lijkt speciaal opgevoed om een onnozel trut te zijn. Alleen al die woordkeuze, haar 'what the fuck'-blik... ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#27 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zei, uw 'what the fuck'-blik trekken beschermd u niet tegen petsen op je smikkel. Laat ze haar afkeer maar tonen alle dagen, het zal geen drie dagen duren voor ze haar in het ziekenhuis kloppen. Het is ongelofelijk hoe weinig mensen er begrijpen wat de plaats van vrouwen en homo's is in de multiculturele maatschappij.
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En het zal er nog niet op beteren want ...
Citaat:
Dat kan je nog niet meer vergelijken met het 'Paard van Troje' het is en blijft zoals ik al van in het begin schrijf een INVASIE.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |