Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 13 februari 2016, 09:17   #21
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Hypochonder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Zegt de commissaris niet duidelijk dat ze alle spullen mee mochten nemen naar het bureau toen ze aangehouden werden? Maar nee, ze lieten ze liggen met het gedacht van terug te komen, die spullen die daar lagen was niet meer dan een sluikstort en moesten opgeruimd worden.

De arrogantie van die vluchtelingen "Laat maar liggen wij komen subiet terug" gecounterd.
Inderdaad, ik denk ook dat die commissaris recht in zijn schoenen staat. Hun vuilnis lag daar zomaar opgestapeld op het trottoir, een gevaar voor voetgangers dus moest dat verwijderd worden.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2016, 10:03   #22
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Hun spullen zijn weg, maar zij lopen al weer vrij rond; welk nut had deze actie dan?
Wel jongen het nut van deze actie was: Dat ze beseffen dat ze hun spullen kwijt zijn in tegenstelling tot in andere plaatsen waar ze gewoon na ff opgewarmd te zijn in het politiebureau terug naar hun campplaats kunnen gaan en hun bedrijvigheid verder zetten.
Oud 13 februari 2016, 10:06   #23
Peche
Banneling

Standaard

Mensen kloten zonder iets concreet bot te kunnen maken.
Dat we dus eerst politiek hervormen, een Europese oplossing voorzien en dan gepast de mensen kloten he.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2016, 10:21   #24
Hoomer

Standaard

Citaat:
Mensen kloten zonder iets concreet bot te kunnen maken.
Dat we dus eerst politiek hervormen, een Europese oplossing voorzien en dan gepast de mensen kloten he.
Mensen kloten? Heeft u eigenlijk al filmpjes over Calais gezien en wat daar allemaal gebeurd met de lokale inwoners en winkeliers?
Wel om te vermijden dat dat hier ook gaat voorvallen moeten onze politiemensen zoveel als mogelijk als klootzak optreden, let wel tegen de verrijkende soort niet tegen eigen soort zoals in onderstaand filmpje dat de gebeurtenissen weergeeft nadat de Franse oud Vreemdelingenlegioen commandant Christian Piquemal werd gearresteerd omdat hij een toespraak op een betoging van Patriottische Europeanen tegen de islamisering van het Avondland had gehouden.

https://youtu.be/ckypeZctcGk
Oud 13 februari 2016, 10:27   #25
Peche
Banneling

Standaard

Ik vind dat mensen kloten ja. Ge moet iets concreet doen waarin beide kampen geholpen zijn. Verhuis Calais naar een grenskamp. En verander in de geneve dat mensenrechten niet gelijk staan aan dezelfde burgerrechten.
Verander dat de mensenrechten waarborgen water, eten en onderdak aanbieden is.
Hou ze weg van onze sociale huisvesting en verplaats ze naar de grens of naar Amerika die ook verantwoordelijkheid moet opnemen.
Ik heb de grenzen niet open gebombardeerd en wij (heel de wereld) heeft betoogt tegen de openingsoorlog in Irak waar het kalifaat is ontstaan.
Dit is niet onze zaak en zij die het veroorzaakt hebben zijn de dader, niet die vluchteling en zijn spullen. Die is ook de dupe.
Oud 13 februari 2016, 10:36   #26
Hoomer

Standaard

Citaat:
Ik vind dat mensen kloten ja. Ge moet iets concreet doen waarin beide kampen geholpen zijn. Verhuis Calais naar een grenskamp. En verander in de geneve dat mensenrechten niet gelijk staan aan dezelfde burgerrechten.
Hou ze weg van onze sociale huisvesting en verplaats ze naar de grens of naar Amerika die ook verantwoordelijkheid moet opnemen.
Ik heb de grenzen niet open gebombardeerd en wij (heel de wereld) heeft betoogt tegen de openingsoorlog in Irak waar het kalifaat is ontstaan.
Dit is niet onze zaak en zij die het veroorzaakt hebben zijn de dader, niet die vluchteling en zijn spullen. Die is ook de dupe.
Wij zijn gekloot jongen, niemand anders wij hebben last van die zwerm, zij komen uit vrije wil en mijn vrije wil die wordt genegeerd ik moet maar slikken, binnenpakken en betalen.
BTW. Ben donderdag lastig gevallen daar zo een vuile vieze snotneus van een vluchteling, zeer agressief manneke van een jaar of veertien.
Oud 13 februari 2016, 10:39   #27
Peche
Banneling

Standaard

Wij zijn inderdaad gekloot. Wij moeten het weer slikken terwijl mensen het probeerden voorkomen. Die werden des tijd nog voor nutcracker of troeters uitgemaakt. ZIE NU!!!!
De boomerang is aangekomen en ze is nog niet eens ontploft!
Wij staan voor conflicten die perfect vermeden konden worden en die vluchteling is daar ook dupe van geworden. Die komt uiteraard niet met open armen Europa in als Europa mee verantwoordelijk is voor alle heisa ginder he.
Daarom zet ze aan de grens, en tot er in de Geneve en andere niets hervormd is, stopt met de kraan open te dweilen. Iemand oppakken en meteen vrijlaten schept een onschendbaarheidsgevoel en kan een ongeleid projectiel worden.
Belangrijk is op de juiste knoppekes te duwen, en niet zinloos duwen.
Oud 13 februari 2016, 10:52   #28
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Er wordt in bepaalde landen in West Europa al meer dan genoeg gedaan voor dat zootje ondankbaren. Het tentenkamp in Calais zou in feite ontruimd moeten worden. Er werd al eens veel betere accomodatie aangeboden maar dat werd botweg geweigerd omdat ze het niet vertrouwen of omdat het volgens hen teveel op een gevangenis zou lijken. Ze hebben ook de kans om hier overal asiel aan te vragen en van alle faciliteiten te profiteren maar in plaats daarvan blijven ze liever als varkens in de modder wroeten omdat volgens hen Engeland het beloofde land is. De overlast en ronduit criminele feiten die ze plegen om illegaal in de UK te raken, daar praten we dan nog niet over.

Ik heb mijn buik vol van links progressieve multicul knuffelvriendjes die het zogenaamde onrecht aanpraten waarvan de autochtone bevolking schuld zou hebben.
Oud 13 februari 2016, 10:54   #29
Peche
Banneling

Standaard

Waar doe ik dat dan hypochonder?
Wie wees ik dan aan als dader? ^^
Oud 13 februari 2016, 10:58   #30
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Waar doe ik dat dan hypochonder?
Wie wees ik dan aan als dader? ^^
Ge zegt dat er niet genoeg gedaan wordt terwijl het zeker niet zo is, toch zeker niet in België. We doen hier net zeer veel, te veel volgens velen. Dat is een zeer onterechte opmerking.
Oud 13 februari 2016, 10:58   #31
Peche
Banneling

Standaard

Het verkeerde wordt gedaan.
Oppakken en vrijlaten.
Tegenover het juiste: oppakken en deporteren naar een grenskamp.
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be