Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Staatsinrichting
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 oktober 2004, 16:36   #21
Olivier
Banneling

Standaard

Triestig.

Rammel met de matrak, dat moeten ze krijgen.
Olivier is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2004, 16:39   #22
jOOSt
Minister-President

jOOSt's schermafbeelding

Standaard

Hahaha, wat een zielige ventjes zijn die BUBbers. We leven in democratie, jongens!
jOOSt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2004, 16:48   #23
A
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Garde
Leopold III? Leon Degrelle? Ik zou begot niet weten wie er nog bij den Dolf op de koffie is mogen komen.
Heb ik gezegd bij Dolf ???

Wat dacht je van de grote voormannen als Staf de Clerck , Jef Van De Wiele en dergelijke , die de deuren van de SS en andere naziorganisaties in bezet België platliepen . DE VLAG is notabene mee door de Nazi's opgericht .

- Sport, Opium van en voor het Volk -

Even ter herrinering: de meerderheid in een democratie is 50+1 op 100.

Het VB haalt in VL ongeveer 25 op 100
A is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2004, 16:58   #24
jOOSt
Minister-President

jOOSt's schermafbeelding

Standaard

En dan hebben we ook nog de moord op Patrice Lumumba....
Oud 27 oktober 2004, 17:01   #25
Piet Hein
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Willem de Spreker
En dan hebben we ook nog de moord op Patrice Lumumba....
En Pol de sadist
Piet Hein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2004, 17:04   #26
jOOSt
Minister-President

jOOSt's schermafbeelding

Standaard

Hebben we het hier al gehad over de Roze Balletten?
De roze balletten
Heeft koning Albert II in de jaren zeventig deelgenomen aan (homo)seksuele orgieën? De getuigenissen over deze ballets roses vormen het schimmigste en tegelijk meest explosieve dossier in de Belgische politiek. In 1981 berichtte het weekblad Pour voor het eerst over de seks- fuiven, waar cocaïne werd gebruikt en naar verluidt minderjarigen werden verkracht.
Volgens verklaringen van callgirls, rijkswachters en deelnemers (onder wie bankier Léon Finné) werden de feesten georganiseerd door het prostitutienetwerk Tuna, genoemd naar hoerenmadam Fortunato Israël. Zij werd geprotegeerd door de deelnemende industriëlen (onder anderen directeur Roger Boas van de Belgische wapenfabriek Asco), veiligheidsfunctionarissen (onder anderen rijkswachtgeneraal Fernand Beaurir) en politici. Onder die laatsten uiteraard minister van Defensie 'VdB'; veel balletgangers hadden namelijk financieel belang bij grote defensieorders voor Asco en bij transacties van de nationale holding Société Générale met Saoedi-Arabië, vertegenwoordigd door prins Albert.
'VdB' trad in 1979 af toen de zedenpolitie behalve zijn roze ook zijn financiële uitspattingen op het spoor kwam. Het onderzoek werd op last van procureur Jean Deprêtre (PSC) stopgezet. In 1983 vermoordde de Bende van Nijvel zowel Finné als de seksclubeigenaars Jacques Fourez en Elise Dewit, die hun panden ter beschikking hadden gesteld.
Oud 27 oktober 2004, 17:06   #27
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Citaat:
Hahaha, wat een zielige ventjes zijn die BUBbers. We leven in democratie, jongens!
Ja, die proberen we net te beschermen tegen uw soort.
Patriot! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2004, 17:08   #28
jOOSt
Minister-President

jOOSt's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Ja, die proberen we net te beschermen tegen uw soort.
Tegen mijn soort?
Oud 27 oktober 2004, 17:10   #29
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Tegen uw soort.
Oud 27 oktober 2004, 17:24   #30
jOOSt
Minister-President

jOOSt's schermafbeelding

Standaard

Tegen de Vlamingen dus.
Oud 27 oktober 2004, 17:30   #31
Spolpoel
Banneling

Standaard

Citaat:
Hebben we het hier al gehad over de Roze Balletten?
De roze balletten
Heeft koning Albert II in de jaren zeventig deelgenomen aan (homo)seksuele orgieën? De getuigenissen over deze ballets roses vormen het schimmigste en tegelijk meest explosieve dossier in de Belgische politiek. In 1981 berichtte het weekblad Pour voor het eerst over de seks- fuiven, waar cocaïne werd gebruikt en naar verluidt minderjarigen werden verkracht.
Volgens verklaringen van callgirls, rijkswachters en deelnemers (onder wie bankier Léon Finné) werden de feesten georganiseerd door het prostitutienetwerk Tuna, genoemd naar hoerenmadam Fortunato Israël. Zij werd geprotegeerd door de deelnemende industriëlen (onder anderen directeur Roger Boas van de Belgische wapenfabriek Asco), veiligheidsfunctionarissen (onder anderen rijkswachtgeneraal Fernand Beaurir) en politici. Onder die laatsten uiteraard minister van Defensie 'VdB'; veel balletgangers hadden namelijk financieel belang bij grote defensieorders voor Asco en bij transacties van de nationale holding Société Générale met Saoedi-Arabië, vertegenwoordigd door prins Albert.
'VdB' trad in 1979 af toen de zedenpolitie behalve zijn roze ook zijn financiële uitspattingen op het spoor kwam. Het onderzoek werd op last van procureur Jean Deprêtre (PSC) stopgezet. In 1983 vermoordde de Bende van Nijvel zowel Finné als de seksclubeigenaars Jacques Fourez en Elise Dewit, die hun panden ter beschikking hadden gesteld.
Haha, de Blubber kwezelseutjes lopen met een grote boog om het pikante verleden van hun koninklijk idool. Tja, het past niet om als 'waarden'-narren te gaan rondspringen en fluimen rond verstokte partouzeurs en scheeflopers uit de Van Saksen Coburg tak. 8)
Bravo voor dit democratisch initiatief van de NVA !
Spolpoel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2004, 17:39   #32
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Tegen de Vlamingen dus.
Wat is dat voor achterlijke zever, flamingant. Ik ben zelf Vlaming, en er verdomd fier op. Minder fier ben ik als ik hoor dat er in mijn fiere Belgische Vaderland er een verraderskliek bestaat onze Moeder België willen verscheuren.
Oud 27 oktober 2004, 17:55   #33
snoodaard
Gouverneur

snoodaard's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar snoodaard
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door A
Heb ik gezegd bij Dolf ???

Wat dacht je van de grote voormannen als Staf de Clerck , Jef Van De Wiele en dergelijke , die de deuren van de SS en andere naziorganisaties in bezet België platliepen . DE VLAG is notabene mee door de Nazi's opgericht .
NVA:wij stellen de monarchie in vraag
BUB:nazis,faschisten hitlerianen...

Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen
snoodaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2004, 17:56   #34
jOOSt
Minister-President

jOOSt's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat is dat voor achterlijke zever, flamingant. Ik ben zelf Vlaming, en er verdomd fier op. Minder fier ben ik als ik hoor dat er in mijn fiere Belgische Vaderland er een verraderskliek bestaat onze Moeder België willen verscheuren.
Een BUBber die fier is vlaming te zijn, wat een zever is dit nu. Hoe kan een volksverrader zoals u zich Vlaming voelen? België was en is de verdrukker en bezetter van ons Vlaanderenland en zal nooit ofte nimmer ons vaderland zijn.
Oud 27 oktober 2004, 19:40   #35
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ah dus de meerderheid van uw 'volk' (84 procent) noemt u volksverraders?

Schoon volk gaat ge overhouden
Oud 27 oktober 2004, 20:15   #36
Vlaamse Leeuw
Europees Commissaris

Vlaamse Leeuw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Die "verraderskliek" bestaat uit Vlaams Nationalisten die geen heil meer zien in België, waar ik het overigens volmondig mee eens ben! Als u toch maar eens zou luisteren naar onze argumenten, dan zou u overtuigd raken.

N-VA voor 6.000.000 Vlamingen!!!
Vlaamse Leeuw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2004, 22:16   #37
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door axel nort
Morgen, donderdag 28 oktober, brengt koning Albert een bezoek aan de stad Diest in het kader van het staatsbezoek van de Poolse president.

N-VA Hageland wil deze gelegenheid aangrijpen om nog eens te betogen tegen de monarchie. Met een plakker op de mond willen we stil maar opgemerkt protesteren tegen het feit dat er geen parlementair debat gevoerd mag worden over de rol van de koning. Onze slogan is democratie: ja, monarchie: non!

Afspraak om 11.30u achter het stadhuis van Diest. De politie zal ons een plaatsje geven op de Grote Markt in het zicht van Albert. De actie zal eindigen rond 12.30u.

Er is parkeergelegenheid aan de Kluisberg langs de Boudewijnvest voor wie met de wagen komt. Diest is ook bereikbaar per trein. Graag een seintje als je kan komen. Erwin Verbeken , nationaal secretaris Ronduit N-VA!
[email protected]
0496/ 35 34 16
Ach ja, elke monarchie heeft wel haar tengestanders. Bij ons zijn dat de Vlaams-nationalen. Ik kan deze acties alleen maar aanmoedigen. De bevolking zal rap bewust worden van deze kinderachtige betogingen tegen ons sympathiek Koningshuis.
Oud 27 oktober 2004, 22:17   #38
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door axel nort
Morgen, donderdag 28 oktober, brengt koning Albert een bezoek aan de stad Diest in het kader van het staatsbezoek van de Poolse president.

N-VA Hageland wil deze gelegenheid aangrijpen om nog eens te betogen tegen de monarchie. Met een plakker op de mond willen we stil maar opgemerkt protesteren tegen het feit dat er geen parlementair debat gevoerd mag worden over de rol van de koning. Onze slogan is democratie: ja, monarchie: non!

Afspraak om 11.30u achter het stadhuis van Diest. De politie zal ons een plaatsje geven op de Grote Markt in het zicht van Albert. De actie zal eindigen rond 12.30u.

Er is parkeergelegenheid aan de Kluisberg langs de Boudewijnvest voor wie met de wagen komt. Diest is ook bereikbaar per trein. Graag een seintje als je kan komen. Erwin Verbeken , nationaal secretaris Ronduit N-VA!
[email protected]
0496/ 35 34 16
Oud 27 oktober 2004, 22:19   #39
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door snoodaard
NVA:wij stellen de monarchie in vraag
BUB:nazis,faschisten hitlerianen...
Was Elvis geen Faschist?
Oud 27 oktober 2004, 22:28   #40
Piet Hein
Minister

Standaard

stom koningshuis profiteurs ja, en achterlijke zotten.
Piet Hein is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be