![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Of woon jij alweer ergens anders dan wij?
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb wel weet van een handpomp die grondwater oppompt in de buurt van Han Sur lesse. Zo'n gietijzeren kunstwerk. Maar daar zie ik geen mensen met bidons aanschuiven. Eerder een paardrijder die het stenen gootje blijft vullen om zijn dorstige ros te laven.
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Probleem of niet met afsluiten van watertoevoer ? Wat loopt er verkeerd, wat kan beter ? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige
Is de vraag die BDW aan TVG stelde te hoog gegrepen voor jou Cheminot ? (reactie 16) Want je antwoord over het afsluiten van het water, eerder, liet wel niet lang op zich wachten. Was het dan waarheid wat BDW vertelde in de zevende dag, dat het uitbetalen van de werkloosheidsuitkeringen door de vakbonden duurder is dan door de overheid zelf, of wil of kan jij de rechtse leugens niet zien ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer. Laatst gewijzigd door Hoomer : 18 februari 2016 om 06:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daarom zal ik mijn vraag anders formuleren: Creëert Bartje dan ook een precedent als hij die 500 vluchtelingen GRATIS kost en inwoon en WATER geeft ? Toch geen te moeilijke vraag lijkt mij, die volgens mij perfect past in deze draad over afsluiting van water bij NIET betaling, want water is NIET gratis ? Laatst gewijzigd door vrijzinnige : 18 februari 2016 om 08:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor de ene pleit jij voor AFSLUITEN van het water, en voor een andere groep is het water dan weer GRATIS ! Dus GEEN appelen en citroenen vergelijken, maar water met water vergelijken ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
Zo kan je natuurlijk ook zeggen dat een iemand die wordt binnengebracht op spoed een gratis taxirit naar het ziekenhuis heeft gekregen. ![]()
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
![]() In uw denkwereld zou ofwel moord kunnen bestaan, ofwel wettelijke zelfverdediging, maar nooit beiden.
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() En in welke denkwereld leeft BDW dan volgens jou, als hij de vraag stelt aan TVG: plots staan er 500 vluchtelingen in Brussel op de stoep, wat moet ik doen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
|
![]() De reële?