![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
|
![]() Wij ? Wie zijn dat? Toch niet NVA. Besef dat dit de eerste en laatste regeringsdeelname is in een nationale regering.
Laatst gewijzigd door Sukkelaar : 17 februari 2016 om 11:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Samen met jullie vrienden van het ACW en de OVLD zeker?
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() Dus diegenen die vertellen dat de NVA allemaal ex ambtenaren waren hebben gelijk?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
|
![]() [quote=demonen;7998918
U heeft op het verkeerde paard gegokt![/QUOTE] Daarom ook dat ik NVA ook de Nieuwe Vlaamse Aarrivisten noem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ja, dat lijkt me idd het plan van de N-VA.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog een keer zo lang als dat ik al bezig ben.
Dat zal dan wel zeer duur uitkomen voor de pensioenkas ... .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar jij met je glazen bol kan blijkbaar voorspellen. Bezorg me eens de cijfers van de lotto van volgende week. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Ik dacht nochtans dat er in de sociale zekerheid nog kon bespaard worden, nu ineens kan er extra worden uitgegeven...
Laatst gewijzigd door Another Jack : 17 februari 2016 om 12:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Links is niet bij machte om deze coalitie echt aan te tasten. Dus is de enige bepalende factor die er hen kan uithouden hun eigen attitude na de verkiezingen. Nu, iets dat men al één keer zonder veel moeite heeft gedaan kan zonder veel problemen een nieuwe gewoonte worden hoor. Alles zal BDW eraan doen om niet terug naar de oppositie te moeten, alles. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ja, na die 26 jaar... Tegen dan zit BDW in RVT sint-franciscus in brake te kleurenwiezen samen met Liesbethje en Bean, en zijn bourgeois, Peumans en Jambon al seniel of dood.
Laatst gewijzigd door Pandareus : 17 februari 2016 om 13:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze zijn nu een grote partij, op het toppunt van hun macht. Die moet het partijbestuur ten koste van alles zien te consolideren. Zelfs één legislatuur terug in de oppositie zou voor hen financieel en ook in termen van macht een regelrechte ramp zijn. Benoemingstreinen wachten geen 5 jaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
|
![]() |
![]() |