![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die toon is hypocriet. Bart De Wever geeft geen enkele indicatie dat hij Open VLD en CD&V in zijn Antwerpse coalitie zal vervangen door het Vlaams Belang om geen valse toon te slaan.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is zoals het Vlaams Nationaal Zangfeest. Dat kalft elk jaar af. Er zingen hoofdzakelijk nog oude knarren op dit zangfeest. Het gaat dezelfde weg op als de IJzerbedevaart. Zelfs de alternatieve IJzerwake is nooit echt van de grond gekomen. Het blijft een onbeduidende samenkomst van 'ons kent ons' die elk jaar meer en meer vergrijst. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 24 maart 2016 om 10:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neem dat nu eens aan, en zoek andere vriendjes als je niet zonder vriendjes kan. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op wie is Bart De Wever eigenlijk het meeste woedend ? Op Filip De Winter en zijn Vlaams Belang of op de terroristen en hun gemeenschap ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 24 maart 2016 om 11:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou makkelijk iemand kunnen geweest zijn die Dewever zou gevolgd hebben maar nu niet meer. Te veel woorden , te weinig daden en inderdaad wat VB praat welke hij niet meent maar lanceert omwille van electorale redenen.
Steeds meer mensen denken dit en hebben spijt van hun stem. Het tijdperk Dewever is stilaan achter de rug. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tous ensemble!
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus: niks hypocriet. Al van voor de verkiezingen hebben we gezegd: niet met het Belang. De kiezer had de keuze: op ons stemmen, of op het Belang stemmen. .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aan wat merk jij dat dan zoal ? Ik zie vooral veel bange hazen.
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 24 maart 2016 om 14:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar is precies weinig repliek op vanwege de andere politieke partijen.
Ik denk, ik herhaal, dat dit de gevoelens wel eens kunnen zijn van veel Vlamingen. De Wever is vooral kwaad: 'Dat mensen die hier geboren zijn zoiets doen. Mensen die hier goed verzorgd zijn. Woede dat die dikwijls vanuit hun eigen gemeenschap worden gesteund. Woede dat als ze worden gearresteerd dat mensen toch protesteren. Woede dat ik analyses moet lezen dat het de schuld is van de samenleving.
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...3&postcount=35 Dus blijkbaar is Bart De Wever nog steeds meer woedend op het Vlaams Belang dan op de gemeenschap die terroristen steunt.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dik hypocriet dus.
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert. Laatst gewijzigd door Diego Raga : 24 maart 2016 om 23:44. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
In de voorwaardelijk verleden tijd zou ge iemand kunnen geweest zijn . Is het niet eenvoudiger zo te formuleren dat ge bij de bruine club gebleven zijt. |
|
![]() |
![]() |