![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
#22 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Jammer genoeg is er geen alternatief op rechts nu ook het Vlaams Belang een linkse partij is geworden. Dus krijgen we weer een linkse regering ![]() |
|
![]() |
![]() |
#24 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Voor deze (excellenties en anderen) die op die manier de democratie door het slijk trekken, kan ik slechts aanspreken (schrijven) met namen die onder vier ogen, het meeste effect opbrengen. Waar haalt U dat het 'VB' de 'sossen' zou aanhaken? Het enige wat ik merk is dat ze de suggesties van 'BDW' , van enkele jaren terug, mondjesmaat toepassen. Nml. De verraderlijke moslims bandieten iets minder hard aan te pakken, meer niet.