![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Door Wahabistisch/Salafistisch extremisme toe te laten weet men idd niet waar men staat.
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...en-op-na.dhtml Wie de aanval op eigen vrijheden nu nog steeds niet beseft verdient NIETS. Laatst gewijzigd door zonbron : 14 april 2016 om 09:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Door Wahabistisch/Salafistisch extremisme toe te laten weet men idd niet waar men staat.
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...en-op-na.dhtml Wie de aanval op eigen vrijheden nu nog steeds niet beseft verdient NIETS. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Die UFO's op hun scherm mogen ze negeren hoor, die hebben geen begeleiding nodig, en de rest hoeft gewoon de contrails te volgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Belachelijk. Die Brusseleirs dachten dat het een grap van een collega was. En dat was lang voor chemtrails/contrails. Iedereen kan weten waar het over gaat. Ik heb mijn onderzoek terzake hier gratis medegedeeld. COP16 AR5 Aerosols, geo-engineering, wolken-behandeling.Mr.Pachauri IPPC ! Laatst gewijzigd door zonbron : 14 april 2016 om 09:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() En wat zei die ene Vlaming?? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/942/Economi...-in-2014.dhtml
Het is nogal hypocriet om Galant aan te vallen omdat ze Belgocontrol wil rechthouden. Het enige alternatief is dat ons Belgisch luchtverkeer maanden plat ligt vooraleer er een nieuw instituut de luchtleiding kan waarnemen.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is goed.
Ik zal U 'tijdelijk' van mijn negeerlist halen. Maar vervolg mijn nooit opnieuw, Uw postings niet lezen was een waar genot. Maar kortom... die Vlaming deed niet zo raar als Walen/Brusseleirs en was bereid mijn data op te nemen en de data 'real time' te observeren. BTW: ik ken waals en sos (een terminolgie die ik nooit gebruik) maar al goed... Uiteraard mag U doen wat U wil, maar val me niet teveel lastig @AJ. Allles is zoals U wilt. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Minister-President
|
![]() Wel ik ben niet tegen dat langer werken onder de omstandigheden dat ze nu werken. Hun shiften zijn beperkt in lengte, vééél rusttijden en vrije dagen. Hoge verloning.
En men komt steeds met dezelfde reden af. Die mensen hebben zo een hoge verantwoordelijkheid, dat legt een enorme druk... BULLSHIT! Ja, die mensen hebben een grote verantwoordelijkheid. Nee, die druk is niet zo enorm en wanneer die dat wel is hoor je daar niet thuis. Je zit voor een scherm. Wanneer je daar, zelfs maar onbewust, zou bezig zijn met je computerspel voor je neus te verbinden met al die mensenlevens ben je net een gevaar voor die mensenlevens! Je zou het werk van vluchtleider kunnen doen op vijfhonderd kilometer afstand van de luchthaven en eerlijk gezegd zou dat misschien beter zijn voor de idioten die dat soort druk voelen en toch die job aanpakken! Een buschauffeur of piloot, die in direct contact komt met zijn passagiers, dat die die druk ervaren, dat is wat anders. Vanaf het moment dat het moeilijk wordt, slecht zicht en zijwinden bij de landing, ijzel op bergbaantjes waar amper een geit langs kan... En dán LETTERLIJK je eigen leven en dat van je passagiers in handen hebben... dát is druk! Eenvluchtleider, die kan je 100 meter onder de grond steken in een blinde bunker. Goed weer of tornado boven zijn luchtruim. Aan zijn werk verandert niets... En doet het dat wel, nogmaals, dan zit hij in de verkeerde job!
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bedankt voor deze flashback. Derdewereldlanden doen miljoenen malen beter. Maar de schuld ligt niet gans bij Belgocontrol. Laatst gewijzigd door zonbron : 14 april 2016 om 09:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Vallen de vliegtuigen daar massaal uit de lucht, of gaat het toch meer over een privilege dan om de veiligheid, wat denkt u? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() Vergeet dat ook niet aan de verkeerstoren te melden!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() Drie schermen van drie op acht?
|
![]() |
![]() |