![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Fait divers enzo... In werkelijkheid echter totaal buiten controle. De gemiddelde Belg of Europeaan mag snel vergeten, maar zij doen dat niet. En dan hebben we dus terrorisme, de drijvende motor achter de elite. Fantastique, & move on (Soros)-style. History of George Soros https://www.youtube.com/watch?v=V18AKidyA4U Laatst gewijzigd door zonbron : 20 augustus 2016 om 07:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En wat voor nut hebben de plaatselijke regeringen dan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Alles is de schuld van het Westen voor diegenen die het Westen haten.
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet correct, de miserie begon in December '92. Daarvoor was de toestand gewoon. Dat van die parel weet ik niet.
![]() |
#26 |
Europees Commissaris
|
![]() Die jongen doet gewoon graag aan negerbashen en trollen. Ik zou daar niet te veel aandacht aan besteden.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |