![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zijn wij een rijk land? Onze staatsschuld bedraagt 106 procent van het bbp , er is zelfs geen geld meer om een straat deftig te herstellen en voor de pensioenen hebben we een reserve van slechts 2 maand . Ons "Griekenland moment" nadert met rasse schreden. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De economische bankencrisis is ook in Zuid-Europa begonnen. Macaroni's en ander maffiagespuis moeten buitengesjot worden niet Oost-Europa....
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En in tegenstelling tot Griekenland wordt er in Italië wel degelijk iets geproduceerd. In verhouding een stuk meer dan in Wallonië. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat mij betreft heb ik er absoluut geen probleem mee dat jij kiest om tussen het bruin gespuis te wonen. Mag ik voor mezelf ook een keuze maken welke niet door uw multikulsoort wordt opgedrongen? Ik heb er geen behoefte aan om tussen het bruin islamitisch uitschot te leven, mag ik?
Laatst gewijzigd door Skobelev : 26 april 2016 om 10:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan nog liever communisten zoals in Cuba. Die denken nog een beetje aan hun eigen volk. 1 goeie raad; vertouw nooit een "sociaal-democraat."
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 26 april 2016 om 11:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie gaat er die mensen - in vredsnaam - eens gaan leren ophouden oorlog te spelen?!?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En die "christelijke patriot" (what's in a name
![]()
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() Wanneer men de oorlogsvluchtelingen dezelfde rechten toekent als de eigen bevolking dan gaat het niet meer over gewone oorlogsvluchtelingen maar dan gaat het wel degelijk over migratie... Laten we zeggen verdoken migratie die door de strot van de bevolking wordt geduwd onder het voorwendsel dat het enkel oorlogsvluchtelingen zouden zijn...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mensen uitsluiten van bepaalde rechten is in strijd met het EVRM. Maar er is niets dat de huidige regering(en) belet om onder de vluchtelingenconventie het toegekende verblijfsrecht in de tijd te beperken. Wat diezelfde regering(en) belet om daar werk van te maken is mij niet duidelijk... Het vervolg van het verhaal is een stopzetting van die verblijfsstatus nadat het conflict zal opgelost zijn. En een terugkeerbeleid. Ook dat vraagt legistiek werk. Maar daar betalen we onze politici voor. Niet voor populistisch voor de televisie te staan slogans debiteren en dan terug over te gaan tot de orde van de dag. En neen, ook niet om dwaze uitspraken te doen zoals "wir schaffen dass". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Nu het rente op rente verhaal de spuigaten uitloopt eist West Europa hun geld terug, onder dwang dat anders deze landen failliet gaan. De banken zijn de lachende derde want zij weten dat zij hoe dan ook gered worden. Echter, als de banken aangepakt worden dan zijn wij ook al het geld kwijt. Wie is er schuldig aan ? Ik denk West Europa, deze hebben de slang binnengehaald. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 26 april 2016 om 13:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Peche;8081885]Ja, het moet wel democratisch blijven he Panda;
Niemand heeft gezegd dat wij deze crisis op ons moeten nemen. Niemand heeft op deze massa migratie gestemd, noch op oorlog. Ik zou zeggen, verenig heel het continent Europa en vertrek vanuit referenda. Maak een lang bestuur kort en voer presidentschap in. Die dan uiteraard duidelijk moet zijn in zijn programma. Indien er extratjes bijkomen dien je dat na te vragen via referenda. Democratie, weet je wel? Orban vertegenwoordigt zijn stemmers en zij hebben niet op massa migratie gestemd, niet waar?[/QUOTE] Orban is democratisch verkozen. Hij geeft antwoorden op de vragen van z'n kiezers. Zo moet het zijn. Laatst gewijzigd door Boduo : 26 april 2016 om 13:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() IDD Boduo, de Panda zal het wel vakkundig negeren.
Mensen zijn precies vergeten wat onze voorouders gedaan hebben om tot dit punt te komen. We will not forgive nor forget. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vraag gewoon of je niet zou kicken indien je een veto zou krijgen tegen uw buren. Da's al.
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met inbegrip van gevechten in onze contreien.
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul. Laatst gewijzigd door Bad Attila : 26 april 2016 om 17:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
No way dat ik voor de elvendertigste keer in wat doelloos gezwam over 'referenda' mee stap. Dat heeft geen enkele zin want de politieke besluitvorming in europa noch in zijn deelstaten werkt via referenda. De politieke besluitvorming zorgde voor het internationaal recht, en het stoort mij dat er pseudo democratieën zijn die denken dat ze zich daaraan kunnen onttrekken. Wil men daarvan af, dan moet er via politieke weg een nieuwe beslissing komen, geen unilaterale revoltes en dictaten. Nogmaals : ofwel hoort men bij de club en neemt er de plichten bij ofwel stapt men eruit. Mijn standpunt terzake is dat landen zoals bulgarije en roemenië er nooit hadden mogen bijkomen, en hongarije toont aan dat ze geen haar beter zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is zeer weinig, maar dan ook zeer weinig kans dat er naast mij islamieten zullen komen wonen. En dat wil ik graag zo houden. Mocht er een woning vrij komen, ik koop ze nog liever zelf om leeg te laten staan dan dat ik islamieten de kans zou geven het goed te kopen.
Laatst gewijzigd door Skobelev : 27 april 2016 om 05:56. |
![]() |
![]() |