![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je hebt weer niet goed opgelet... ! Ik zei : de officiële vlaamse vlag, en jij toont een foto van dat hondsvod waar blokkers mee rond hossen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een niet "officiële" vlag kan moeilijk verboden worden, dus die mag van de Zweden ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wat zou dit veranderen? De TV-cameras zijn op de verschillende artiesten gericht, niet op de vlaggen. Dat u het wil of niet, zal Laura Tesoro officieel België vertegenwoordigen. En u zal "Belgium, ..... points" horen. Niet "Flanders, .... points".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als de security je ziet met die vlaams blok vlag gaan ze hun matrak kunnen roderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
|
![]() Het probleem is dat hun staten dat niet zullen toelaten. Komt daarbij nog dat de staatszenders het ook niet zullen uitzenden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() Is België favoriet eigenlijk?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn historisch gezien twee vlaggen van Vlaamse Leeuwen. De tweekleurige is de oudste, de driekleurige iets minder oud. De tweekleurige werd verkozen oa tijdens Leuven Vlaams. Als veel later dan het Vlaams parlement een vlag moest kiezen, dan gaf de toenmalige meerderheid voor hun stijve kop niet toe aan het voordeel om die oudste vlag te kiezen ... en sindsdien spreken we van "de wettelijke vlag" en van "de strijdvlag". Niet ofte nooit is de strijdvlag voorbehouden voor één of meerdere politieke partijen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
In principe is een vlag net hetzelfde als een hond die zijn territorium af bakent. Zo primitief, primitiever kan eigenlijk niet. In sitcoms hebben ze dat door: https://www.youtube.com/watch?v=c7yMz8vbMgk |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven. Robert Lieberman Laatst gewijzigd door DewareJakob : 1 mei 2016 om 12:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
Ge moet bij mij niet afkomen met machtsargumenten, want daar lach ik mee. Ongetwijfeld dat Schoof heel goed begrijpt wat ik daarmee bedoel, want hij doet ook niets liever. Voor de rest, enig tegenargument? Laatst gewijzigd door geertvdb : 1 mei 2016 om 12:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
Machtsargumenten? Lach gerust verder. Tegenargumenten, moet ik ook schelden en iedereen rediculiseren? Geen enkel argument van jou reikt nog maar aan de knieën van die van Schoof.
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven. Robert Lieberman Laatst gewijzigd door DewareJakob : 1 mei 2016 om 12:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
|
![]() Ik geloof dat ge ontwetend zijt, maar ik heb veel respect voor Schoof, en ik heb dat menige malen hier op dit forum geschreven. maar ik ga ook tegen hem in als ik vind dat hij ongelijk heeft. Mag dat niet van u? Wie heeft u hier baas gemaakt??
Moet ik u niet eerst uitleggen wat een machtsargument is, en uitleggen waarom het niet geldig is? Of kunt ge het zelf googlen? Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om tegenargumenten te formuleren moeten er eerst argumenten geweest zijn.
'n Beetje uit de hoogte lopen doen valt daar niet onder. Iets niet begrijpen is geen schande, je kan ook gewoon om meer uitleg vragen ipv in de aanval te schieten Dat staat zo kleuterachtig, steeds in defensie & proberen kleineren, zonder te weten waar 't over gaat
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |||
|
![]() Citaat:
>Het principe van een vlag is toch belachelijk. Het is een teken van primitieve territorium drang. Als u het daar niet mee eens bent: leg mij dan uit waarom een vlag GEEN teken is van primitieve territoriumdrag. Ik luister .... Hebt gij enige zelfkennis? Nee echt serieus? Zijn er posts van u op dit forum die NIET arrogant zijn? Als er iemand mij zeker de les niet moeten komen spellen van 'uit de hoogte' doen, dan zijt gij het!! Dit is wel het toppunt van hypocrisie! ![]() ![]() Citaat:
Citaat:
Dat is een goeie! ![]() Laatst gewijzigd door geertvdb : 1 mei 2016 om 13:22. |
|||
![]() |
![]() |