![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vroeger sprak iedere Vlaming gedwongen Frans of anders moest hij den akker ploegen. Nu spreekt de jeugd Engels en kent men geen 3 mensen aan de andere kant van de taalgrens. En de Walen , daar horen we alleen maar van als ze staken. |
|
![]() |
![]() |
#22 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het is gewoon een ander volk en een andere cultuur die quasi haaks op de onze staat. Ze mogen doen wat ze willen, maar voor mij zijn het geen landgenoten. Het zou onze relatie met Wallonië trouwens verbeteren, aangezien we dan niet meer pissig moeten zijn dat ze geen Nederlands kunnen.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. Laatst gewijzigd door IJsboer : 26 mei 2016 om 09:39. |
|
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Buiten Koen Geens en na deliberatie de premier is zelfs geen enkele federale minister meer tweetalig. |
|
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zolang de Europese betrokken landen niet aan hetzelfde touw trekken maakt het niet veel uit, dan verhuizen ze van het ene land naar het land ernaast. Dat woord "asielzoeker" is meer en meer om te kotsen! Kandidaat-profiteurs dat zijn ze vooral! Nu ineens massaal beginnen vluchten voor oorlogen waar ze al decennia in betrokken zijn en waarvan je kunt voorspellen dat ze dat spelletje nog decennia lang verder zullen zetten, ze kunnen gewoon niet leven anders... en nu ineens ontdekken er honderdduizenden dat ze "kandidaat-assielzoekers zijn"??? Europa overstromen en hun pestislam overal opleggen, dat is het! En eens ze hier allemaal zullen zijn zal het hier worden zoals in hun landen nu! |
|
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zelfs in 2016 is Antwerpen in vrije val.
![]() Of die 'vrije val' in de goede of de kwade zin van het woord is, geen idee van.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
#26 |
Europees Commissaris
|
![]() Schaf onmiddellijk de dubbele nationaliteit af voor IEDEREEN. Ik ben er zeker van dat de meeste moslims voor hun oorspronkelijke nationaliteit zullen kiezen. Want dat is voor hen heilig. Vervolgens kunnen zij worden aanzien als buitenlanders met zeer beperkte rechten. Natuurlijk zullen extreemlinkse partijen zoals groen en spa dwars liggen, omdat zij dan onder de kiesdrempel zullen donderen.
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik dacht dat je de Turkse nationaliteit niet kunt kwijtspelen. Eeens Turk altijd Turk (of is dat gewijzigd?). |
|
![]() |
![]() |
#29 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat is dan 'spijtig', dan kunnen de Turken geen Belg worden. Zo simpel is dat. Of moeten wij ons weer voor de zoveelste keer aanpassen aan hun grillen? Met de Marokkanen is het juist hetzelfde, eens Marokkaan altijd Marokkaan. Het is om deze reden dat de dubbele nationaliteit werd ingevoerd om hier aan tegemoet te komen. Stel dat Europa morgen in oorlogsconflict komt met bijvoorbeeld Turkije. Waar gaat de loyaliteit van de Europese Turken liggen? Er zijn er hier al veel die dwepen met kalief Erdogan. Men kan het vervolg al raden.
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 26 mei 2016 om 16:02. |
|
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als't echt doorgaat , mooi NL-besluit !! ![]() Trouwens , bij iedereen wie meevecht met de vijand of steunt , mogen ze dit met onmiddellijke ingang onomkeerbaar uitvoeren !!!! Maar ja , in Belgenland zal zoiets niet politiek correct wezen zeker ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
#31 |
Europees Commissaris
|
![]() In vreemde krijgsdienst treden is wettelijk een reden om het Nederlanderschap te verliezen, omdat dus niet of niet meer kan voor het Vaderland strijden. Als Isis een staat is, dan geldt deze wet zeer zeker, als zijde onder vechtende in vreemde krijgsdienst.
|
![]() |
![]() |
#32 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#33 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Vroeger wel, maar nu is het niet slim om Vlaanderen aan Nederland toe te voegen. Arme Belgen. Ik adviseer het desastreuze afbraakkabinet van Nederland aan niemand. Laatst gewijzigd door Chapiro : 27 mei 2016 om 13:49. |
|
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De ergerlijke stakingen van de Franstaligen tonen aan dat ze een clubje apart vormen waar wij beter geen zaken mee hebben! Ze zijn slechts in la Belgique geïnteresseerd als melkkoe, zijnde Vlaanderen. Eens ze hun eigen boontjes zouden moeten doppen zingen ze wel anders... Want hangt de NVA hen toch de keel uit, aan die verzameling te steunen hangmatters die niets willen veranderen... |
|
![]() |