![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Ensceneerde Erdogan zelf een nepstaatsgreep | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
23 | 82,14% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
5 | 17,86% |
Aantal stemmers: 28. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik geloof ook wel sterk in deze mogelijkheid want er zijn te veel elementen die hier op wijzen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik Quote hier even mijzelf uit een andere draad die over hetzelfde gaat:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Geen bedenkingen over de lijst met meer dan 3000 namen die al op voorhand klaar lag voor arrestatie. Geen aandacht voor het feit dat niemand Erdogan beschoot. Het lijkt erop dat Erdogan aanhangers niet de capaciteit hebben om zelf kritisch na te denken over de feiten. Maar daar schrik ik niet van, aangezien Turkije vrijheid van meningsuiting niet hoog in het vaandel draagt
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Staatssecretaris
|
![]() 1 woord als reactie op de vraag van het topic : JA en daar ben ik 100% van overtuigd!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als religieuzen ondanks de evolutie van wetenschap nog steeds denken dat "de schepper" het heelal geschapen heeft, zijn het ONgelovigen. Omdat ze de wetenschap ontkennen. Erdogan stemmers zijn doorgaans laag opgeleide geïndoctrineerde Sharia - aanhangers. Het soort dat in Beringen de boel afbreekt, 20 woorden Nederlands kent en een uitkering trekt. In het beste geval werken ze in een shoarmazaak
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Stap 2: gebruik de hierbij verworven kennis om te stoppen u belachelijk te maken op fora Stap 3: Profit! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laag of hoog geschoold, slim of dom.
Daar draait het niet om. Ze willen islam in al zijn vormen. Ze hebben een leider die dat goedkeurt en meer is niet nodig om de daden en afgrijselijke alles samen te legimiteren en te berecht vaardigen. En daar draait het om. In hun geest wassen ze hun handen in onschuld. Wij zijn de dutrouxen en co die dood moeten. Verenig u allen en neem alle noodzakelijke voorbereidingen. Wie weet waar en wanneer is het noodzakelijk.
![]() |
#29 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
je bombardeert je eigen parlement en je vermoord medewerkers? en waarom? om hervormingen, slecht als goed, door te voeren waar je al een decennium mee bezig bent en complete democratische legitimiteit voor hebt. nu ja, binnen 16j kun je dit topic samenvoegen met het 9/11 topic ![]() Laatst gewijzigd door 1207 : 19 juli 2016 om 14:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Erdogan wist waarschijnlijk allang op voorhand wat zijn tegenstanders zouden doen. Het gemak waarmee de opstand onderdrukt werd wijst daarop. Dat hij het zelf zou georganiseerd hebben betwijfel ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Op dit kanaal vind je letterlijk de verslagen van CNN, FOX news, BBC en dergelijke meer Media buries bombshell Turkey false flag attacks De Morgen moest zijn eerste publicatie over de geënsceneerde staatsgreep zelfs van het internet laten verwijderen, en kwam enkele uren later met een compleet andere versie aandraven. Daarin werd niet ingegaan op de bedenkingelijkheden, en dat gebeurde bij veel internationale media ook niet
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 19 juli 2016 om 15:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Turkish Military Coup: What you're not being told Blijkbaar zijn er geen harde bewijzen nodig voor een verzoek tot uitlevering van politieke tegenstanders. En de doodstraf laten invoeren voor duizenden critici is ook democratisch.
![]() |
![]() |
#33 | ||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
De Morgen Citaat:
CNN Citaat:
Fox News - klopt, maar dat is dan ook geen nieuwszender BBC Citaat:
Nu de feiten duidelijk zijn blijven de vragen: Wie heeft er tegen u gelogen? Waarom heeft die tegen u gelogen? Waarom hebt u niet zelf tien minuutjes gespendeerd om dit na te trekken, zelfs nadat u hier door meerdere forummers op gewezen werd? |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() alle secularisten moeten er precies uit. Na het leger, justitie, politie, goeverneurs en ambtenaren is het nu tijd voor het onderwijs:
Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Je doet me denken aan Gipsy die onlangs beweerde dat een Federale hoorzitting waarin de Federale reserve van Amerika terecht stond, ineens niet meer geloofwaardig is omdat het op YouTube wordt geplaatst. Hier nog eens dat bewuste filmpje dat door YouTube zelf steeds verwijderd wordt 9 trillion dollars missing from the federal reserve Het vertrouwen in de berichtgeving van mainstream media is blijkbaar erg groot, maar over dit soort zaken horen we niks. De voorbije 3 dagen is de cover up rond Erdogan stilaan onhoudbaar geworden. Vandaar dat sommigen stilaan bijdraaien Hier nog dat bewuste artikel van De Morgen dat verwijderd werd http://www.demorgen.be/buitenland/-e...eien-b0108c4b/ Als we zo neutraal zijn, verwacht ik de komende dagen een update over hoe het verder verloopt met die duizenden gearresteerden, en het verzoek van Erdogan om de doodstraf in te voeren. Maar ik heb zo'n vermoeden dat het daar stil over zal worden
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 19 juli 2016 om 16:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Stel dat ik jou ervan beschuldig dat je het niet hebt aangedurfd te posten: Citaat:
Dan is dit voor jou heel makkelijk te weerleggen. Je klikt op het pijltje naast je naam en iedereen kan zien dat jij wél hebt aangedurfd dat hier neer te pennen. Mijn ongelijk is daarbij bewezen en mijn afgang zal groot zijn. Ik kan daarna proberen mijn geloofwaardigheid te redden door een compilatie op djoetjoep te zetten van andere posts van jou waarin je die zenders toevallig niet vermeld. Is mijn compilatie 'gelogen'? Nee, want jij hebt wel degelijk die posts geplaatst. Is mijn compilatie het bewijs dat jij die zenders niet beschuldigd hebt? Nee, want het gaat om een lijst die ik zelf beperkt heb om valselijk als argument te gebruiken, en niet de volledige lijst van alles wat je ooit gepost hebt. Een nog makkelijkere vergelijking kan je misschien zelf testen op de kinderboerderij: Stel dat er daar een wei is met witte en zwarte schapen Ik kan een youtube-filmpje maken waarop enkel witte schapen te zien zijn, en dit hier posten met als bijschrift "kijk, op deze boerderij hebben ze geen zwarte schapen" Dat zou echter een leugen zijn, maar je zou wel de moeite moeten doen om zelf naar die boerderij te gaan om het na te kijken. Jij redeneert echter dat degene die terugkomt met een foto van een zwart schaap, beweert dat er geen witte in die wei zouden staan. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() na zijn reichstagmoment laat em er geen gras over groeien. And counting:
![]()
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.hln.be/hln/nl/37662/Staat...plaveien.dhtml |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het moet maar eens gedaan zijn met dat "spijtig dat we dat niet kunnen"!
Onze klotepolitiekers moeten dringend hun verstand gebruiken en inzien dat onze rechtsregels en democratie niet kunnen en mogen gelden voor varkens en moslims van een bepaalde slag! Dat soort lieden spuwt op ons, staat klaar om hun buren die niet naar hun zin zijn gekleed of het aandurven alcoholische dranken te gebruiken op een terrasje enz met een mes of een bijl te lijf te gaan zoals dat stuk onkruid in Duitsland op een trein! Hoeveel aanslagen gevolgd door zinloze komedie bestaande uit kaarsjes branden, bloemetjes leggen en liedjes zingen moeten er nog volgen??? Een grote aanslag met veel slachtoffers alhier zou moeten gevolgd worden door het platgooien van een volle mosk in hun apenlanden! Niks ergs, ze gaan toch naar Allah en hun zeventig maagden, de achterlijke onnozelaars! Alle vreemdelingen die niet in ons wereldje passen moeten er uit gegooid worden. De rest is nutteloos gebral en gezever en helpt geen zier: integendeel, deze lieden leiden er uit af dat ze toch niet veel risico's lopen na hun wandaden. Vanaf nu een voortdurende staat van beleg zoals we bezig zijn waarbij de "rechten" van die vreemde ongewenste apen vooral niet mogen gestoord worden? Is dat onze nieuwe democratie? Laatst gewijzigd door andev : 19 juli 2016 om 17:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |