![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Niets zeggende termen als liberalisme zijn daaraan ondergeschikt. Brandstof is de laatste tijd spotgoedkoop geworden, met als resultaat dat er nog meer rondgereden wordt. Die 2 cent is dan ook irrelevant.
Ignorance is bliss Laatst gewijzigd door Blue Sky : 18 augustus 2016 om 20:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ongelooflijk hee... hoeveel mensen deze evidentie niet zien ? Of niet willen accepteren ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je bedoelt de zogenaamde "vertegenwoordigers" van die lidstaten, zoals daar zijn Verhofstadt en De Gucht.
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
FEIT is dat de EU een ondemocratische instelling is.
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat wil dus zeggen dat de meerderheidscoalitie de huidige raadsleden en commissaren heeft mogen voordragen, het EP mocht er daarna een zegje over doen. Waarom zou het ondemocratisch zijn als het kernkabinet van belgië, dus premier michel met zijn vice premiers jan jambon, alexander de croo, kris peeters en didier reynders collegiaal een raadslid of commissie lid voordragen ? Zij hebben zelf een democratische meerderheid in belgië, dus kunnen ze toch democratisch beslissen wie belgië optimaal kan vertegenwoordigen in de raad en de commissie ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2
Ik ben voor Vlaanderen, maar vooral voor een mooi en proper Vlaanderen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De EU is geen "verplichting opleggende instantie", maar wel een "afspraken makende instantie". Concreet: je kan niet eerst zeggen dat je akkoord bent dat we het met zijn allen tezamen properder gaan maken met groenere nafte, en daarna gaan zeggen "oh, doen jullie maar zoals afgesproken, wij trekken onze staart terug". .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze verbiedt een soort vervuiling. Omdat zo'n verbod opleggen aan zijn eigen economie, een nadeel is voor jezelf, hebben we afgesproken met alle landen van de eu tezamen; zodat tenminste het element van onderlinge concurrentie op het vlak van properheid wegvalt. Belofte maakt schuld. Je kan niet de voordelen nemen, en de nadelen enkel voor de anderen laten. Ik weet: dit is moeilijk om te snappen als uw iq niet hoger is dan dat van eend ebiel. .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#31 |
Minister-President
|
![]() Verdedig maar uw partijtje als partijslaaf, Schoofzak, maar dat verandert niets aan de realiteit.
De N-VA beweegt zich in twee slechte richtingen: - richting het VB qua stijl en inhoud omtrent migratie en terreur - richting Open Vld en CD&V omtrent kiesbedrog ("met ons zal het anders zijn")
![]() |
#32 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het traditio-VB.
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#34 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Er is bvb. ook een Europees verbod op de handel in folterinstrumenten. Dat kan dus ook niet door uw vrijheid-blijheid tunnelvisie? Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
We hebben wel klimaatdoelstellingen te halen. Ik kan mij inbeelden dat jij niet aan een partner geraakt en dus kinderen voor jou geen optie zijn, dus de toekomst boeit jou niet, maar die 10 % bio ethanol helpt wel mee om onze CO2 footprint te verlagen. En alle landen in de Europese unie hebben zich geengageerd om hier voor te gaan, dus er is hier niks ondemocratisch aan. Misschien je oude rommelbak verkopen en een nieuw aanschaffen. Of heb je daar als libertarier de centen niet voor ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om mijn mentale retardatie hier even in de kijker te zetten wilde ik met enige graagte dit posten.
Wonderbaarlijk: nieuwe brandstof ontdekt ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Europa is veel ,veel te ver gegaan en is een veel te duur gedrocht geworden waarvan het democratisch gehalte heel laag is. Die dat niet wil zien ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |