![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Die hebben minder nodig, maar of ze daarom minder gaan gebruiken Xenophon? }-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik nu, na een lange 'droge' periode terug begin heb ik ook maar 1 jointje nodig om een halve dag oke te zijn. Maar hoe langer ik blow hoe minder lang die high gaat blijven hangen tot op een punt dat ik, om het effect van dat ene jointje in het begin te evenaren, er misschien 4 of 5 nodig heb. En dat is dan meestal voor mij het teken om er even mee op te houden.
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze mogen van ons gewoon geen criminelen maken en we moeten blijven ijveren voor een legalisatie. Zodat wij ons recht volledig in handen kunnen nemen. Het is mijn lichaam. Net zoals de moslima over haar lichaam een boerkini mag trekken, mag ik eenders welke rook in mijn longen trekken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wiet is een verslaving gelijk een ander.
Maak uzelf maar niks wijs. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Ge moet uw blowverslaving opvangen met een seksverslaving. Hoe meer ge sekst, hoe minder ge blowed. Ook veel eten, hoe meer ge eet hoe minder ge blowed.
Gewoon niet stoppen met neuken en eten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom kan ik er dan meerdere malen per jaar probleemloos mee stoppen en lukt me met dat met sigaretten en koffie bv. niet?
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.rollingstoned.nl/tolerant...verslavend-is/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Echt?
Is dit alles wat je in huis hebt? Nadat Paulus al met nagenoeg hetzelfde kwam? Triestig is dat. Paulus is tegenwoordig meer Demper dan Demper zelf. Herpak je eens.
![]() |
#32 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Elke substantie kan verslavend werken.
Een verslaving is meestal een ziekte. Waarom heeft iemand met ASS zoveel meer moeite om te stoppen met blowen dan iemand die niet ASS gediagnosticeerd is? De ene wordt er loom van, de andere barst van energie en begint te werken aan iets. Wanneer het om mensen gaat is het moeilijk te zeggen cannabis doet dit of dat. Dat is bij iedereen anders. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() ik blow nooit zelf, dat is een job voor mijn aantrekkelijke collega hier!
ze mag zo stil aan wel eens terugkomen uit verlof! een paar weken per jaar stoppen is wel voldoende. Ik heb daar blijkbaar meer moeite mee dan jij, BigF ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voel je je goed, dan ga je je na gebruik nog beter voelen. Voel je je slecht, dan ga je je na gebruik nog slechter voelen. Maar dat is geen vaste regel. Als ik 's avonds voor het slapen nog iets rook wordt ik er loom van, omdat ik op die moment al moe ben. Als ik echter overdag in mijn tuinhuis/werkplaats iets ineen aan't knutselen ben en ik rook dan iets krijgt mijn creativiteit een dusdanige boost dat ik de ideeen op moet schrijven omdat ik zo een uur later alweer vergeten ben wegens te talrijk. Bij hele sterke soorten kan dat echter wel eens foutlopen. 's Namiddags een jointje roken kan dan betekenen dat ik de verdere rest van de dag nog amper uit de zetel raak wegens 'loden benen'. Gelukkig heb ik ondertussen ervaring genoeg om zulke 'ongelukken' te voorkomen. Het gebeurt ooit wel als ik bij een vriend ben die me iets aanbiedt wat ik niet ken of waarvan ik de sterkte niet kan inschatten. Vandaar dat ik persoonlijk dan ook niet zo'n voorstander/fan ben van de overdreven sterke soorten van tegenwoordig.
![]() |
![]() |
#37 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Idd. Ik heb dat ondertussen ook opgegeven.
Op internet wil ik nog wel eens een boom opzetten over de voordelen van eventuele legalisatie maar verder laat het me tegenwoordig vrij koud. Zolang ik niet te veel last heb van heersende war on drugs trek ik mijn plan wel. En voorlopig valt dat mee. Ik val er niemand lastig mee, moet niet in schimmige achtersteegjes achter mijn spul en krijg kwaliteit voor mijn centen. BDW doet dus voor mijn part maar wat-ie nodig acht. Ik steek er ondertussen nog wel eentje op.
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 29 augustus 2016 om 13:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
den baas is ne smeerlap! maar mijn jongere collega, die mag er zijn! ... en enthousiast! toont eigen initiatief, is bijzonder flexibel en doet alles wat ik vraag! ![]() niks persoonlijks, maar ben niet geinteresseerd in een blowjob door u. dus ge geraakt niet op de reservelijst!! Laatst gewijzigd door Anna List : 29 augustus 2016 om 13:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik probeer gewoon even de leemte gelaten door dempers' writers block in te vullen hoor.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 Laatst gewijzigd door The Paulus Experience : 29 augustus 2016 om 13:36. |
|
![]() |
![]() |