![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ga werken en zorg ervoor dat de staat genoeg inkomsten heeft om uw oma en opa fatsoenlijk te onderhouden zoals ik dit nu al 32 jaar lang aan het doen ben, en waarschijnlijk de volgende 10 jaren ook nog om hangmatters te onderhouden, want gezien de slechte staat van de wegen, het justitieapparaat, veiligheid, pensioenkassen enz in Belgie is mijn belastingsgeld zeker niet daarheen gegaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Goed idee, de vb-uitschot partij zou daarmee immers 99,9% van hun autochtone kiezers verliezen.
Laatst gewijzigd door dpg : 1 september 2016 om 06:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit is armoede onderhouden terwijl we meer welvaart moeten bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is omdat er teveel hangmatters zijn dat de bijdragen hoog zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of is het gedaan met leven ééns je man dood is en je het rusthuis in vliegt door de familie? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar de hangmatters trokken terug en beleefden de tijd van hun leven. Ik ben toen verhuisd en heb zoveel last met de RVA gehad dat ik mijn uitkering niet meer wil verliezen aan werk. Het moet vast werk zijn. Waarvan ik weet er even te blijven en ze mij eerlijk behandelen. Liefst overuren in het zwart want anders is Molenbeek er maar goed mee he. Ik voel me te goed voor interim, die zetten U in het zak waar ge bij staat. Neen bedankt. Laatst gewijzigd door Peche : 1 september 2016 om 07:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat als die Pakistaan die honderd kinderen wil naar Belziek afzakt? Ik denk dat het tijd is het broodnodige te hervormen. Schaf kindergeld af en zorg dat de armoede uitdooft overheen de tijd. Basisinkomen lost dit op. Ik weet nog altijd niet wat het inkomen is van een uitkeringsafhankelijk gezien met 3 kinderen? Een alleenstaande dopper met 2 kinderen ten laste heeft rond de 1200 met kindergeld bij. Ze betalen door hun sociale woning dan maar misschien 300 euro huur en houden meer over als iemand die werkt en meer dan 500 euro huur betaald. Geen verhoogde terugtrekking geniet en jaarlijks betaalt in plaats van terugtrekt. Verander dit. Laatst gewijzigd door Peche : 1 september 2016 om 07:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar dat wil niet zeggen dat ik niet zal blijven ijveren voor een basisinkomen. Dit is een eerlijk systeem. Als jij je oogkleppers even zou verbreden en op mijn argumenten zou ingaan zou het U misschien ook beginnen dagen. Gij krijgt ook 700 euro extra he, bij uw loon. Ik verlies enkele honderden als ik niet snel werk met zo'n basisinkomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Je verdient waarschijnlijk niet eens 2000 euro bruto. Je kan niet zonder fouten schrijven en je taalvaardigheid is nul. Je loopt waarschijnlijk achter de vuilkar of iets in die aard. ![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 1 september 2016 om 08:12. |
|
![]() |
![]() |