![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daar verandert een -dt fout toch niks aan ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
NIEMAND is in 'U' geinteresseerd vdb. Laatst gewijzigd door zonbron : 22 december 2016 om 15:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
misschien eens de psychologische reden opzoeken waarom iedereen zoveel dt fouten maakt, zeker in veelgebruikte vormen ... misschien kan je dan wat begrip opbrengen en slaag je er volgende keer in om dat te negeren en op de inhoud verder te gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- de hoogte van De Muur - het vrijgeven van zijn belastingsgegevens - het aanpakken van de Goldman Sachsen - het tegenhouden van de aardoliepipeline - het opkomen tegen de olieindustrie - verkopen van al zijn firma's die belangenvermenging kunnen betekenen - het opruimen van de swamp ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() dat was toen een onbekwame derderangswesternacteur, alle genomineerde opiniemakers in Europa lachen!! ... welnu die prijkt nu bovenaan alle lijstjes... ik heb hier gewoon een groot déj�*-vu bij. Laatst gewijzigd door Anna List : 22 december 2016 om 15:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En om maar eens in te gaan op de 'bezuinigingen' van de OP.
Trump heeft al gezegd dat hij massale overheidsinvesteringen gaat doen: dat heet deficit spending. Hij gaat dus net zoals Reagan de overheidsschuld nog meer gaan laten toenemen en een enorm gat in de begroting slaan dat zijn opvolger dan weer mag dichtrijden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
voor mij toch ook nog steeds een van de meest betrouwbare economische strekkingen de nulrentes, lage rentes of negatieve rentes zullen hem hierbij niet in de weg lopen hé... is dat trouwens niet exact de remedie die Paul De Grauwe als oplossing voor BE en bij uitbreiding de EU aan t promoten is momenteel ? (ik heb het absoluut niet voor Paul, en hij zal volgende maand mss wel weer het tegendeel beweren, maar soit, nu zit de wind juist ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ontroerend.
De fallacy van de liefdadigheidscultuur. Miljoenen belasting ontwijken en dan met een in de pers breed uitgemeten geste 100.000 dollar aan liefdadigheid geven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik denk trouwens niet dat Keynes per se met protectionisme en isolationisme samenhangt, maar soit, ik ben geen econoom. wat ik wel vaststel, en dat lijkt me toch mee één van de redenen van de winst van een "anti establishment kandidaat", is dat met de globalisatie (itt protectionisme) de verschillen groeien, omdat de handel volkomen vrij is, waardoor kapitaal en winsten nog veel gemakkelijker in constructies belanden die in praktijk onbelast zijn. persoonlijk vind ik dat ook geen heilzame evolutie, ofwel het systeem sluitend, ofwel vat op de eigen muntpolitiek en de grenzen. maar geen fiscaal sluitend systeem in combinatie met open grenzen ... dat is vragen om pitatenstreken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |