![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn er nog kunstschatten uit het Romeinse tijdperk ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Maar dit geheel terzijde en ik kon het niet laten om dit even aan te dikken... Waarvoor mijn excuses.
![]() |
![]() |
#23 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Besef wel, Limburgers, dat een goede verstandhouding tussen Antwerpen en Sint-Petersburg, na opheffing van sancties, voordelig kan zijn voor de Limburgse fruitexport.
Citaat:
![]() Een billijke vergoeding voor "een poort tot de wereld" is toch niet teveel gevraagd? Citaat:
![]()
'Exposure to true information does not matter anymore. A person who is demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him. Even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures, even if I take him by force and show him the actual, material physical proof, he will refuse to believe it, until he receives a kick on his fat bottom.' - Yuri Bezmenov, 1984 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En we vervangen hem door Erdogan! Het is hier toch al wat zijn kolonie geworden...
Nog wat meer kweken als konijnen en we zijn er! Laatst gewijzigd door andev : 26 april 2018 om 18:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
als je BDW echt politiek had willen aanvallen, dan had je wel gevraagd wat de man daar gaat zoeken terwijl er vanuit de EU een boycot loopt tegen Poetin voor de annexatie van de Krim, me dunkt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zouden ze bij de Nato zich niet eens kunnen grondig bezinnen omtrent het buitenbonjouren van Turkije? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu zijt ge Limburgers voor Vlamingen aan 't uitmaken. Foei!
![]() |
#31 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat was ook een beetje de bedoeling. Gelet op de achtergronden en sympathieën van vele N-VA'ers leek het mij inderdaad een leuke kwinkslag om een beetje parodiërende historie met een ruime interpretatie in de titel en het openingsbericht te verwerken. Natuurlijk is het niet de bedoeling om St-Peterburg letterlijk te annexeren (allez, dat denk ik toch) binnen een Groot-Antwerpen maar gaat het om keiharde Russische Roebels.
Citaat:
Er wordt hier duidelijk eerst gekozen voor das Fressen en dan pas voor die Moral. Verder zijn ook de aanwezigheid van Erdogan en de Limburgers in deze draad zeer opmerkelijk en 'verrassend'. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is alle handel, of concreter, alle scheepvaart tussen Antwerpen en Rusland "foei"? Of nog straffer: zijn reizen er naar toe verboden?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |