![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn freakshows terug in de mode?
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar ga ik me niet over uitspreken, maar 't zal wel volk lokken peins ik.
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo'n kermis kan wel eens prettig zijn. Behalve om te gaan eten. Bemben denkt net het omgekeerde.
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 15 mei 2018 om 01:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
En elk jaar zie je er minder. Niet moeilijk, de mensen die met hun boerepaarden komen showen krijgen steeds meer en meer gezeik vanuit groenselende hoek: "die arme beestjes, die moeten zulke zware testen en proeven doen, stelletje beestenbeulen". Maar daar kan je nog wel eens een hoofddoekje zien met wat koters, die dan geen enkel besef hebben van de geplogenheden die je bij paarden in acht moet nemen. (niet kort achterlangs lopen en zo) Ik meen me te herinneren dat er dit jaar geen varkens stonden.
![]() |
![]() |
#26 |
Europees Commissaris
|
![]() Moesten we niet lentefoor zeggen omdat sinksenfoor te christelijk is?
PS: de krant heeft net aangekondigd met een artikel: "O de heilige Ramadan is gestart, insh'allah"
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeg niet "auto's die uitbranden," maar zeg, "islamitische vreugdevuren gesponsord door de verzekering/belastingbetalers."
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |