![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zever. B-Post had mijn pakje nooit één dag later geleverd, en zeker niet op zaterdag, dan mocht het op hetzelfde ogenblik van op eender welke locatie in eigen land verstuurd geworden zijn.
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor mij hoefde het ook niet. Ik kan hetgeen ik bestelde pas volgende winter gebruiken. Ik was verrast dat het zo snel ging. Het toont alleen aan dat de Nederlanders op beide vlakken, zowel internetverkoop als postbedeling, Belgique vér vooruit is.
![]() |
#23 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Toch straf dat je pakketjes met bpost gemakkelijk via hun website kun volgen, dat ze ook op zaterdag geleverd worden, en in veel gevallen zelfs een dag na bestelling, soms inderdaad wat later. Je kunt ook pakketjes laten afleveren in een afhaalpunt, wat voor mij een pak gemakkelijker is. PostNL zit dat maar bij de buren te droppen, die dan commentaar beginnen geven.
Maar wat telt: bpost maakt een pak meer winst dan postnl. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lol. Dan hebt u nog nooit contact gehad met de leveranciers. Ik koop geregeld boeken via boekenwinkeltjes.nl en die mensen klagen steen en been over PostNL. De verzendingskosten zijn de laatste tien jaar zo gestegen dat ze nog amper boeken verkopen. De verzendingskosten liggen namelijk hoger dan de prijzen van de tweedehandsboeken.
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik lees hier dat hun pakjesdienst dus efficienter is dan hun gewone brievendienst: verjaardagskaarten (onder omslag) onderweg gedurende 9 1/2 week van Vilvoorde hoofdpost (groenstraat) tot Hong Kong.
-Wankers!-
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar inderdaad, Bpost is nogal vlug om de pakjes terug mee te nemen. Het is maar de vraag of dat een voordeel is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wil zelfs niet dat ze er tot mee aan de deur komen. Een briefje in de bus waarin staat vanaf wanneer ik ze mag komen ophalen is meer dan genoeg. Ik weet ook wel dat er miljoenen Belgen zijn die kunnen werken maar dat niet doen en dat die graag hun pakjes thuis krijgen maar ik hoor daar niet bij.
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister-President
|
![]() Tot nu toe mag ik echt niet klagen over de pakketjes die BPost mij opstuurde. Steeds correct geleverd, echt top.
Briefleveringen daarentegen... Ik heb al enorm vaak brieven in mijn bus gekregen van nummer 124 A of nummer 122 (terwijl mijn nummer 124 is), of al zeer vaak een pakketje post voor al mijn buren in de omgeving. Men is precies te lui om nog die laatste 6 huizen te doen tot het einde van de straat. Wij zijn intussen bijna 2 jaar geleden verhuist, en nog steeds krijgen wij verkeerde post. Ik zou toch mogen verwachten dat na bijna 2 jaar de facteur zou weten dat die persoon daar niet woont.
![]() |
#31 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Je moest eens weten hoeveel Nederlanders hun pakjes, daar gestolen worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Erg hé?
Laatst gewijzigd door Xenophon : 5 juli 2018 om 14:45. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() In Mutti Merkels paradijs is brieven ronddragen ook al geprivatiseerd,0,036 per brief krijg je. Lang leve de 1 euro-job.
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Post Be heeft zelfs een voordeel. Indien men via een site van De Post Be zich inschrijft en een plek aanduidt bij zijn huis (boek deponeren voor de achterdeur in geval van afwezigheid(bvb) waar het boek moet worden gedeponeerd in geval van afwezigheid, dan hoeft men niet eens thuis te zijn wanneer het boek wordt geleverd door Post Be. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 5 juli 2018 om 16:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bpost, wat een flutbedrijf. Tot begin dit jaar werden de aandelen van Bpost nogal zwaar overgewaardeerd tot ze plots in vrije val waren op weg naar hun werkelijke waarde: dicht bij het nulpunt.
Dat ze er nu plots niks meer van bakken hoeft echt niet te verbazen: ze hebben er nooit iets van kunnen bakken maar tot voor kort konden ze dat allemaal binnenskamers houden en onder de mat vegen. Het hoeft ook niet te verwonderen dat er bij Bpost nog veel vast benoemde statutairen werken van toen de post nog een overheidsbedrijf was. Als je eens 10 minuten met een contractueel bij Bpost praat dan weet je wel hoe het daar draait: vierkant. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Partijen zoals de OVLD en NVA maken alles uiteindelijk kapot met hun wilde privatiseringen. Men gaat stilletjes terug naar de werkuren uit de 19de eeuw. En dat zal zuur opbreken, wacht maar. Op de duur zal men nog maar weinig (of te weinig) mensen vinden die de post willen bedelen. Voor zover dat al niet het geval is. En dan zit men pas in de penarie. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 5 juli 2018 om 17:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ontvang pakjes van heel de buurt. Ze stoppen dan een briefje in de bus waar men het kan ophalen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |